Bedrijfsgegevens

Website: www.joshv.com
Adres: Hogehilweg 13 1101 CA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: +31 (0)20 21 848 21

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

JOSH V
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
267 beoordelingen (12 maanden)
1110 beoordelingen (totaal)
9708 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (164)
27% (72)
8% (21)
1% (4)
2% (6)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Erg snelle levering en bij retour krijg je snel je geld terug. Het pakket is erg mooi en verzorgd verpakt en de site is makkelijk in gebruik!
Verbeterpunten
 
colinda
kwintsheul

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Toffe service
Verbeterpunten
Geen bezorgkosten, bij een hoog bedrag, verwacht je wel een gratis bezorging..
Nova
Tilburg

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Mooie producten, snelle levering.
Verbeterpunten
Blouse binnen de retoursperiode €30 (!!!) goedkoper. Nu kan ik uiteraard een nieuwe bestellen en deze retourneren. Maar dit zijn extra kosten voor Josh V dan wanneer ze deze kosten vergoeden. Maar helaas na het contact met een medewerker bleek dat Josh V niet vergoed. De medewerkster gaf aan dat ik deze kon retourneren en maar de blouse opnieuw moest bestellen. Ik zou hier eens over gaan denken binnen Josh V, want het is kostenbesparend om de kosten gewoon te vergoeden wanneer het binnen de retoursperiode valt. Jullie besteden al erg veel aandacht aan verpakken dus alleen over het verpakkingsmateriaal scheelt het een hoop. Dan heb ik het niet eens over de handjes die nodig zijn voor het verpakken. Dus vergoeden is milieubewust en geld besparend.
Mylène
Noord-Brabant

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle en goede service
Verbeterpunten
 
Kimberly
Genk

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Product werd mooi aangeleverd, mooie verpakking.
Verbeterpunten
Als je een duur jurkje besteld (zo rond de € 140,-) dan verwacht je wel van een bedrijf dat je gratis retour kan sturen, omdat bijvoorbeeld de maat niet goed is. Dit vind ik een verbeterpunt. Het is een stukje service wat je geeft. Ik zal nu in het vervolg niet zo snel meer iets bestellen.
J. Hoekman
Goes

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede snelle service, goed bereikbaar, laagdrempelig, leuke kleding
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super service!!!
De ritssluiting van mijn jurkje ging niet helemaal soepeltjes. Ik belde later om dit te melden, zonder problemen kreeg ik een antwoordnummer, zodat ik het jurkje gratis kon terugsturen. Vervolgens een nieuwe besteld, deze de volgende dag geleverd en de kosten van het retour gestuurde jurkje snel terug gestort op mijn rekening.
Verbeterpunten
 
Sharon
Arnhem

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super snelle levering!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Renee
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 14/05/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dat je verzendkosten moet betalen als je kleding retourneerd. Ik bestel vaak kleding in 2 maten zodat ik zeker weet dat het past. Vervolgens betaal je 7 euro verzendkosten voor het retour sturen. Zou je niet verwachten bij zulke dure kleding.
Antwoord JOSH V
Hoi Liselotte,

Bedankt voor jouw bericht en jouw feedback!

Wij proberen overal zo goed mogelijk aan te geven dat je bij JOSH V geen verzendkosten betaald en dat de retourkosten voor de afzender zijn.

Mocht je wellicht ideeën hebben over hoe we dit beter kunnen communiceren, dan horen we het uiteraard graag!

Als je in de toekomst maatadvies nodig hebt, kan je altijd contact met ons opnemen of gebruik maken van onze fittingtool, deze helpt jou met het vinden van de juiste maat!

We hopen je weer terug te zien op onze webshop!

Met vriendelijke groet,

Team JOSH V
Klant

Gepubliceerd op: 13/05/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer