Website: www.joshv.com
Adres: Hogehilweg 13 1101 CA
Telefoon: +31 (0)20 21 848 21

JOSH V

Pluspunten
Maten kloppen en pasvorm is heel goed.

Claudia
Weert

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Mijn geretourneerde product is inmiddels al 12 dagen geleden bij Josh V aangekomen en verwerkt. Ik wacht nog steeds op het aankoopbedrag dat teruggestort moet worden, maar heb al wel de vraag gekregen om een review te schrijven. Geld terugstorten is 1 van de belangrijkste punten in klanttevredenheid.

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
-geleverd in een nette en mooie verpakking
-producten in goede staat, mooie kwaliteit
-gratis verzending boven een bepaald bedrag en altijd gratis retour dmv returnista (zelf een tijd kiezen wanneer de bezorger het pakket komt ophalen, dik pluspunt!!)
Het is heel fijn dat de site een optie heeft om de maat voor je te bepalen. Helaas was de maat voor mij niet goed en daarom had ik ook voor de zekerheid twee maten besteld. Maar ik snap dat deze indicatie moeilijk te geven is want je past het kledingstuk natuurlijk niet in het echt en het enkel een indicatie. Verder een top kledingmerk!
Nathalie
Tiel

Pluspunten
Website beter updaten met de fysieke voorraad.
Naomi
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Kleding is erg mooi.
Lange levertijd en raar als er iets in je winkelmand zit je bij betaling de melding uitverkocht te zien krijgt. Jullie geven zelf de optie verder winkelen??
Dionne
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, in een mooie doos was mijn bont jas (faux fur) heel netjes verpakt.

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Mooie kleding.
Het is allemaa niet makkelijk gegaan bij JoshV. De order was eerst niet goed binnen gekomen, ik had eerst een mail gestuurd maar na een week niks gehoord te hebben, toch maar gebeld. Kreeg een aardige meid aan de telefoon die zei dat het zo snel mogelijk geregeld zou worden, haar welgemeende excuses...Nu begint de ellende pas echt: de broek die ik had besteld was uitverkocht en niet meer leverbaar. Oké, super vervelend maar kan gebeuren. Vervolgens kreeg ik het deel van de bestelling thuis gestuurd in tweevoud, waarom? geen idee. Uiteindelijk toch besloten alles retour te doen want zonder de broek was de bestelling niet compleet. Het heeft JoshV vervolgens 2,5 week gekost om de retour te verwerken, want déze was óók niet goed doorgekomen. Klarna factuur liep rustig verder. Wat een ervaring.....dit was mijn eerste bestelling ooit bij JoshV en ook zeker de allerlaatste. Mailcontact van 10 pagina's en personeel wat langs elkaar heen lijkt te werken. En nu mailtjes sturen of ik een beoordeling wil achterlaten, bij deze.
Zubayda
Huis ter Heide

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Mooie collectie, duidelijkheid over product, prijs en verzending.

Charlotte
Hierden

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Snelle service
Kwaliteit van de stof: er zat een gat in de stof van de mantel die ik kocht. Duidelijk een fout in de stof aangezien er deze fout een stukje doorliep naar boven in de stof.
Marthe

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Leuke mails
Duidelijk
Snelle service
Fijne retour zending
Leuk dat je een mail ontvangt als je maat weer beschikbaar is, zelfs met de sale.
Priscilla

Gepubliceerd op: 06/02/2019