Website: www.joshv.com
Adres: Hogehilweg 13 1101 CA
Telefoon: +31 (0)20 21 848 21

JOSH V

Pluspunten
Erg snelle levering en bij retour krijg je snel je geld terug. Het pakket is erg mooi en verzorgd verpakt en de site is makkelijk in gebruik!

colinda
kwintsheul

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Toffe service
Geen bezorgkosten, bij een hoog bedrag, verwacht je wel een gratis bezorging..
Nova

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Mooie producten, snelle levering.
Blouse binnen de retoursperiode €30 (!!!) goedkoper. Nu kan ik uiteraard een nieuwe bestellen en deze retourneren. Maar dit zijn extra kosten voor Josh V dan wanneer ze deze kosten vergoeden. Maar helaas na het contact met een medewerker bleek dat Josh V niet vergoed. De medewerkster gaf aan dat ik deze kon retourneren en maar de blouse opnieuw moest bestellen. Ik zou hier eens over gaan denken binnen Josh V, want het is kostenbesparend om de kosten gewoon te vergoeden wanneer het binnen de retoursperiode valt. Jullie besteden al erg veel aandacht aan verpakken dus alleen over het verpakkingsmateriaal scheelt het een hoop. Dan heb ik het niet eens over de handjes die nodig zijn voor het verpakken. Dus vergoeden is milieubewust en geld besparend.
Mylène
Noord-Brabant

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Snelle en goede service

Kimberly
Genk

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Product werd mooi aangeleverd, mooie verpakking.
Als je een duur jurkje besteld (zo rond de € 140,-) dan verwacht je wel van een bedrijf dat je gratis retour kan sturen, omdat bijvoorbeeld de maat niet goed is. Dit vind ik een verbeterpunt. Het is een stukje service wat je geeft. Ik zal nu in het vervolg niet zo snel meer iets bestellen.
J. Hoekman
Goes

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Goede snelle service, goed bereikbaar, laagdrempelig, leuke kleding

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Super service!!!
De ritssluiting van mijn jurkje ging niet helemaal soepeltjes. Ik belde later om dit te melden, zonder problemen kreeg ik een antwoordnummer, zodat ik het jurkje gratis kon terugsturen. Vervolgens een nieuwe besteld, deze de volgende dag geleverd en de kosten van het retour gestuurde jurkje snel terug gestort op mijn rekening.

Sharon

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Super snelle levering!

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Renee
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten

Dat je verzendkosten moet betalen als je kleding retourneerd. Ik bestel vaak kleding in 2 maten zodat ik zeker weet dat het past. Vervolgens betaal je 7 euro verzendkosten voor het retour sturen. Zou je niet verwachten bij zulke dure kleding.
Antwoord JOSH V
Hoi Liselotte,

Bedankt voor jouw bericht en jouw feedback!

Wij proberen overal zo goed mogelijk aan te geven dat je bij JOSH V geen verzendkosten betaald en dat de retourkosten voor de afzender zijn.

Mocht je wellicht ideeën hebben over hoe we dit beter kunnen communiceren, dan horen we het uiteraard graag!

Als je in de toekomst maatadvies nodig hebt, kan je altijd contact met ons opnemen of gebruik maken van onze fittingtool, deze helpt jou met het vinden van de juiste maat!

We hopen je weer terug te zien op onze webshop!

Team JOSH V

Gepubliceerd op: 13/05/2018