Website: www.kalenderwinkel.nl
Adres: Fluitekamp 26 3828 WC
Plaats: Hoogland

kalenderwinkel.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Mooi assortiment artikelen.
Vermeld voor kalenders 2020 de datum dat nieuwe kalenders besteld mogen worden op de website (blokkeer bijvoorbeeld de mogelijkheid om te bestellen in het winkelmandje voor 2020). Ik had bij mijn bestelling ook een kalender voor 2019 toegevoegd en zou moeten wachten tot augustus 2019???

Erg jammer dat mijn bestelling van 13 mei pas uitgeleverd kon worden na de vakantie van de eigenares en een telefoontje van mijn kant op 30 mei jl.
Niet echt een goede manier van KLANTEN service???
Antwoord kalenderwinkel.nl
Bedankt voor uw feedback. Pre-orders worden altijd verzonden wanneer de complete bestelling op voorraad is/ Door onze korte vakantie zijn we wat slechter bereikbaar geweest. Inmiddels is de 2019 kalender verzonden, en wordt de 2020 zsm nagestuurd.

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Mooie kalender, goed verpakt, snelle levering.
Door problemen met een betaling contact proberen te krijgen. Niet mogelijk. Contactformulier ingevuld en zou binnen 48 uur antwoord krijgen, niet gebeurd, inmiddels 9 dagen geleden. Telefoonnummer wordt niet aangenomen, 6 dagen geprobeerd. Inmiddels na plaatsing van deze beoordeling reactie ontvangen.
Antwoord kalenderwinkel.nl
Contact formulier bleek niet bij ons te zijn binnen gekomen, mails worden meerdere keren per dag bijgewerkt. Telefonische bereikbaarheid wordt aan gewerkt om dat te verbeteren.
Mariella
Duiven

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Kalender voor het jaar 2020.
Pluspunten
Mooie kalender, goed verpakt, snelle levering.

Duiven
18/05/2019

Kalender voor het jaar 2020.
Pluspunten
Grote keuze
Niet met DHL versturen
Bereikbaarheid: mail (6-12)gestuurd geen antwoord,vrijdag 7-12 gebeld,geen gehoor.
Antwoord kalenderwinkel.nl
Klanten kunnen in onze shop zelf kiezen voor DHL of PostNL. In dit geval heeft de DHL er een potje van gemaakt, en later/anders geleverd dan gebruikelijk & afgesproken. Klant is compensatie geboden voor een volgende bestelling.
Sylvia
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Smalle kalender
Pluspunten
Ruime sortering kalenders.
Communicatie over verzendinformatie (zoals het verschaffen van een correcte track and trace code)
Reageren op vragen van klanten.
Elvy
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Maandkalender 2019
Scheurkalender 2019
Pluspunten
Wat sportief dat ik mijn 10%korting alsnog heb mogen
ontvangen. Ik heb het bedrag inmiddels mogen ontvangen.
Heel hartelijk dank daarvoor.
Ik dacht dat ik 10% korting zou krijgen op mijn kalender.
Met als kortingscode R10uw-NL19-FF1M.
Als jullie een korting beloven, dan hoop IK dat het ook gebeurd. IK HEB HEM DUS NIET GEHAD.
Antwoord kalenderwinkel.nl
Bedankt voor uw bericht. De kortingscodes dienen ingevoerd & bevestigd te worden om deze te activeren. Wij nemen nog even contact met u op.
Reeds contact gehad met de klant, korting is verrekend.
Jeannet Duindam
De Lier

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten

Ik dacht dat ik 10% korting zou krijgen op mijn kalender.
Met als kortingscode R10uw-NL19-FF1M.

De Lier
25/10/2018

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Duidelijke site
Voor 23.59 besteld, morgen in huis is niet gelukt. Pas 3 dagen later ontvangen
Antwoord kalenderwinkel.nl
Bedankt voor uw feedback. Wij hanteren op voorraad voor 16.00 besteld, zelfde dag verzonden. Voor 23.59 besteld is mogelijk via een andere site geweest. In uw geval is de bestelling 1 dag later verzonden dan had gemoeten.
M
N

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Kalender
Pluspunten

DHL is niet de juiste bezorger. Pakketje 21 augustus besteld, het is er nog steeds niet. Er staat nu vermeld dat het morgen bezorgd zou worden. We zullen zien. Deze klachten over DHL heb ik al meer gehoord.
Antwoord kalenderwinkel.nl
Bestelling heeft een omweg gemaakt helaas, uiteindekijk toch nog bij de klant terecht gekomen.
Mirjam
Biervliet

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Kalenders en agenda"s. Zolang het pakketje er niet is kan ik moeilijk beoordelen of het naar wens is.
Pluspunten
Mooie spullen
Het versturen ik mijn Bestelling nog niet kan erom gaan
INGRID
Boutersem