Website: www.keessmit.nl
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546-819493

Adres: Euroweg 22 3825 HD
Plaats: Amersfoort (NL)

Kees Smit Tuinmeubelen is Europa’s grootste tuinmeubelwinkel met twee fysieke vestigingen in Nederland (Amersfoort & Almelo) en drie webwinkels (Nederland, Duitsland & België). Ze streven naar een perfecte serviceverlening en bieden vakkundige adviezen op het gebied van tuinmeubelen, al meer dan 75 jaar! Het assortiment bestaat uit meer dan 500 verschillende tuinsets waarin meer dan 1000 combinaties mogelijk zijn. Liever zelf een set samenstellen? Alle combinaties zijn mogelijk. Van loungesets tot aan parasols en tuinstoelen tot aan ligbedden. Alle tuinmeubelen zijn met zorg geselecteerd wat zich uit in uitmuntende kwaliteit. Genieten van het buitenleven begint bij Kees Smit Tuinmeubelen.

Kees Smit Tuinmeubelen

Pluspunten
Als je in de mail op ontevreden klikt, kom je op een andere site dan deze. Dus hier komen vooral positieve reacties, omdat 'ontevreden' klanten naar een andere site worden doorgestuurd...

De producten zijn prima die ik heb ontvangen.
Als je wat terugstuurt moet je super lang wachten op je geld. Sterker nog, ik heb na 3 weken nog niets ontvangen. En hoop dat het er dan wel aankomt... al een aantal keer contact opgenomen en elke keer wordt het beloofd. Maar tot nu toe.. nog niets gezien!
Pien
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Net bedrijf en je wordt vlot geholpen.
Kopen in de winkel is goed.
Maar dan begint met afhaalpunt en nalevering de slechte kant.
1 parasol meegekregen is goed . Maar verkeerde parasolvoet.
Gebeld krijg een nieuwe met de levering is deze oke . Alleen parasol nr 2 verkeerde kleur en verkeerde maat en parasolvoet nr 2 zijn de knoppen van stuk .
Weer gebeld nieuwe parasol gekregen deze eindelijk goed . Buiz met schroeven worden nagestuurd.
Vandaag gekregen maar geen draaiknoppen waar het om ging die waren stuk. Dus nu morgen weer bellen voor de zoveelste keer.
BAAL HIER ENORM VAN. En obs eerst laten betalen en niet krijgen waar je op rekent en helemaal met dit weer.
R
Zeewolde

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Er wordt snel geleverd.
Tot tweemaal toe een klaptafel geleverd die niet voldeed. De eerste keer stak een tafelhelft uit als deze uitgeklapt was en de tweede keer ook, maar kon een poot niet uitgeklapt worden waardoor het tafelbladdeel niet opgeklapt kon worden. Eerst het product controleren voor het product naar de klant wordt gestuurd! Nu stond ik tot twee keer toe bij een klein postagentschap met mijn steekwagen en moest een auto huren om de klaptafel retour te brengen. Wacht nu al meer dan een week op de terugbetaling.
Antwoord Kees Smit Tuinmeubelen
Geachte heer Gerrits,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb een aantal keren geprobeerd met u in contact te komen via uw 06-nummer en per e-mail. Tot op heden krijg ik geen gehoor. Ik wil graag samen met u uw beoordeling bespreken. Bent u als nog in de gelegenheid met mij contact op te nemen?

Ik hoor graag van u.

Met zonnige groet,