Website: https://www.kefirshop.nl
Adres: De Bredase Hunt 28 8252 JX
Plaats: Dronten

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, kant en klare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediƫnten en andere toebehoren kunt bestellen.
Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.

Kefirshop

Els

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over de producten

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
goede prijs, goede stevige glazen flessen, goed verpakt

2e opmerking: verzendmail was in spam gekomen
email sturen wanneer bestelling verstuurd wordt.
Antwoord Kefirshop
Hallo Monique, dank voor de beoordeling. De verzendbevestiging versturen we uiteraard altijd, als we dat niet doen hebben we daar via het beheerprogramma veel last van en valt het heel erg op. Ik vermoed dat de mail in een spamfilter terecht is gekomen.
Succes met de spullen!
Monique

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Probiotic regulator
Pluspunten
goede prijs, goede stevige glazen flessen, goed verpakt
email sturen wanneer bestelling verstuurd wordt.

13/02/2018

Probiotic regulator

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Snelle goede levering met duidelijk advies. Prima kefirkorrels die groeien als kool.
MCV

Waterkefir korrels
Pluspunten
Snelle levering, duidelijk handleiding bij het product. Er spreekt duidelijk liefde voor het eigen product uit.
Handleiding is wel duidelijk maar zou iets uitgebreider mogen zijn. Eventueel QR code opnemen die direct naar youtube film verwijst. Zien is geloven.
Harry
Heemskerk

Kefir
Pluspunten
Goede communicatie. Ze reageren op vragen per mail
Ik weet niet of het kan maar een reservering kunnen maken voor losse kefir als deze is uitverkocht is wel handig. Nu moest ik iedere keer nakijken of er al weer kefir te koop was en vervolgens was ik weer net te laat. De kleine beschikbaarheid was alweer uitverkocht.
Antwoord Kefirshop
Beste klant, verbeterpunt begrijpen we helemaal hoor. We kunnen simpelweg niet voldoen aan de enorme vraag, zonder de productiefaciliteit op zijn minst te vervijfvoudigen. Reden is de trage groei i.c.m. de hoeveelheid werk (bij grote hoeveelheden) die je er voor moet verzetten. Bij concullega's zie je hetzelfde, of ze halen het zelfs helemaal uit het assortiment. Of, maar dat vinden wij geen 'oplossing', je verkoopt het voor de dubbele prijs, waardoor de vraag automatisch minder wordt. Dat laatste zullen we in ieder geval nooit doen. Dus max. 1 portie per klant is wat we nu kunnen doen.

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Totaal pakket melkkefir, dus weckpot, boekje, kaasdoek, lepel en zeef. Het was wel de enige manier op dit moment om aan kefir te komen via dit bedrijf. In het pakket was de melkkefir inbegrepen en de losse kefir was telkens uitverkocht. De zeef en lepel zijn voor mij echt een toevoeging die het werken met kefir heel gemakkelijk maken.
Pluspunten
Er worden kwaliteit producten geleverd.
Marianne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Goede producten en fijne uitleg op de site.
Pluspunten
Ik ben via de website van dit bedrijf voor het eerst aan de slag gegaan met waterkefir.
Ik heb een compleet pakket besteld waar ik zeer tevreden over ben.
Het boekje met recepten is zeer inspirerend en zet aan tot verder experimenteren.
De bijgeleverde levende waterkefir korrels waren van een uitstekende kwaliteit. Direct bij de eerste bereiding had ik al meer dan een verdubbeling van de korrels.
De kefirdrank bevalt mij overigens prima.

Kim

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten

het werd bezorgd op verkeerd huisnummer wel thuis de hele dag geen kaartje in de brievenbus kwam de volgende dag binnen niet goed voor de kefir is toch goed gekomen
Antwoord Kefirshop
Beste klant, vervelend dat PostNl zijn werk niet goed heeft gedaan! We zullen er in ieder geval een melding van maken. Gelukkig loopt de klant nooit risico, want we geven altijd 100% garantie op zowel de kwaliteit als de levering. Veel plezier met uw zeven!
Groetjes,
Simone