Website: https://www.kefirshop.nl
Adres: De Bredase Hunt 28 8252 JX
Plaats: Dronten

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, kant en klare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere toebehoren kunt bestellen.
Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.

Kefirshop
20210 keer bekeken

Pluspunten
Goede (verse) kefir geleverd. Met een week was het van 20 gram naar 120 gram gegroeid. De andere producten waren ook allemaal naar wens. Erg fijn dat alle opstartproducten op één plek kunnen worden besteld. Doosje open maken en beginnen.

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, en goed verpakt, is de kefir bij ons aangekomen.

Agnes
OOST-SOUBURG

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Kefir korrels zijn bij ons niet onbekend, maar na een aantal jaren er niet mee te hebben gewerkt, is deze kefir wel heel goed, heel fit en is dan ook erg snel aan het groeien. Ook de kefir is erg lekker, en nooit is de smaak hetzelfde. Wij genieten inmiddels van een heerlijke limonade met wat bubbels...
Pluspunten
Goede kwaliteit kefir. Vermeerdering ging snel. Snelle levering. Goed verpakt. Fijn dat ook de bijbehorende artikelen zoals potten, zeven, boeken e.d. te bestellen waren. M.a.w. perfecte leverancier die ik harte kan aanbevelen.
Website behoeft enige verbetering. Vond het wat onoverzichtelijk.
An

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Kefir, kefirpot, set zeven, 2 boeken, kaasdoek.

levende kefir korrels
Pluspunten
Goede kwaliteit kefir korrels en benodigdheden. Goede aanwijzingen over de bereiding.
Het zou fijn zijn als invloed op het leveringsmoment geboden zou kunnen worden.
Antwoord Kefirshop
Hallo Anneloes, dank voor de mooie beoordeling. Wat het leveringsmoment betreft hebben we daar geen vast veld voor wat ingevuld kan worden. Maar er kan altijd een verzoek bij de opmerkingen ingevuld worden. Dat gebeurt ook regelmatig en daar houden we rekening mee. Alleen sneller dan de op dat moment geldende levertijd kunnen we niet altijd honoreren.
Voor pakketten via PostNl geldt dat het levermoment alsnog aangepast kan worden, zodra de pakketten bij PostNl zijn ingescand.

Succes met de kefir!
Anneloes

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Hele fijne webshop, direct gestart met de ontvangen (gedroogde) kefir. Begonnen met ca 50 gr (eerste "oogst"), nu (1 week later, 4e "oogst") bijna 100 gr. Het is erg leuk om de waterkefir in actie te zien.

De bestelde kefirpot werkt ook erg gemakkelijk.

Er ontbrak een klein item bij de levering, deze is direct nadat ik het ontdekte alsnog opgestuurd.

De levertijd is wel iets langer, maar dat is wel duidelijk op de website aangegeven. Ik heb ca 5 dagen moeten "wachten", maar dat is het zeker waard!

Ook de websites naast de webshop zijn perfect om meer informatie te vinden en de meegezonden handleiding maakt het starten met kefir zeer eenvoudig.
Alles is perfect verlopen, geen verbeterpunten
Johan
Laren NH

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Waterkefir (gedroogd), toebehoren (zeef, potten, lepel, vijgen etc.)
Pluspunten
compleet assortiment. Fijn dat het met Post NL wordt bezorgd. En een persoonlijke reactie nav mijn feedback, dat is uniek en stel ik erg op prijs.
jammer van de lange vakantie
Antwoord Kefirshop
Beste klant, dank voor de beoordeling. We zijn sinds kort een tweemansbedrijfje. En daarnaast ook partners, dus als we op vakantie gaan, ligt het inderdaad even stil. Dat is helaas niet te voorkomen. Vakantie vonden we zelf trouwens niet jammer hoor ;)

Sandra

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Starterspakket gedroogde water kefir.