Website: https://www.kefirshop.nl
Adres: De Bredase Hunt 28 8252 JX
Plaats: Dronten

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, kant en klare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere toebehoren kunt bestellen.
Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.

Kefirshop
20793 keer bekeken

Pluspunten
Duidelijke uitleg, alle mits en maren benoemd en wat er beloofd wordt, klopt ook.
Geen, ga zo door!
Andrea

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Brabantia bewaarbus, kefir en vijgen
Pluspunten
Leuke website, veel informatie op te vinden. Snelle service, alles goed verpakt.

Anne

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Melkkefirkorrels besteld, en later het boekje van Peter Bauwens en daar de waterkefirkorrels gratis bij gekregen. Zowel de melkkefir als de waterkefir lukt goed. Zelfs zonder toegevoegde suiker, dus alleen met gedroogde vijgen/pruimen lukt het om waterkefir te maken.
Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit, snel antwoord op vragen.
Het bijgeleverde boekje (in basispakket waterkefir), wekt voor een starter wat verwarring omdat het soms tegenstrijdig is met de info op de site. Dit boekje zou ik eerder bij de melkkefir dan bij de waterkefir aanbevelen vanwege het minieme aantal recepten voor waterkefir. Dan is €15,- best veel.
Antwoord Kefirshop
Hartelijk dank voor de beoordeling! Op sommige punten is het boek inderdaad iets anders, of hebben wij wat andere inzichten. Is maar net hoe je het bekijkt. Wij vinden de prijs van het boek zelf ook hoog, alleen is dit een door de uitgever vastgestelde en dus verplichte verkoopprijs. Van ons mag ie goedkoper, alleen hebben we daar geen invloed op en er is op dit moment ook nog geen Nederlandstalig alternatief.

Misschien gaan we zelf nog weleens een boek schrijven, dan wordt die in ieder geval goedkoper ;)
Overigens compenseren we het dure boek wel, door er gratis gedroogde waterkefir bij te leveren ter waarde van € 8,95.
Mieke

Gepubliceerd op: 13/08/2018

waterkefir, plastic lepel en zeef, vijgen, soda (basispakket dus) eb de speciale weckpot met ontluchtig.

Maartje
Schoorl

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Duidelijke uitleg, stipte bezorging, kefir doet het prima en materiaal is handig (zeef, pot met waterslot)
Het was even zoeken op de site, komt wat rommelig over, maar verder geen problemen
Marielle
Nuenen

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Melkkefir
Pluspunten
Duidelijke website. Heel handig om alles wat je nodig hebt op 1 website te kunnen bestellen. Top!
Helaas was de bezorging door post NL vertraagd en het was ook nog eens 30 graden. Desondanks gaan de kefirkorrels als een speer!
Hilde

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Ik kocht het starterspakket.

Mick
Nieuwkoop

Goeie kwaliteit kefir ,
Ik heb een starters pakket voor waterkefir besteld plus de kefirpot. De pot werkt echt super makkelijk en de water kefir groeit echt als kool!
Pluspunten
Garantie !
Prijs vind ik wat aan de hoge kant , met bezorgkosten erbij is het best wel duur !
Antwoord Kefirshop
Hallo Gerda, dankjewel voor je beoordeling! De prijs van waterkefir kan helaas niet lager. Zie tekst/uitleg m.b.t. prijsstelling via onze 'verantwoordings'pagina: https://www.kefirshop.nl/c-1947539/verantwoording/

Overigens zijn de verzendkosten altijd o.b.v. kostprijs, dus daar verdienen we niets op :)
Succes met de kefir!
Gerda Vonk

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Waterkefir
Pluspunten
Goede garantie, een zeer snele comunicatie!

Alicja
Gent