Website: http://kidzimpulz.nl

KidZ ImpulZ

Bart
Gent

Gepubliceerd op: 15/10/2017

Verschoningskussen, op maat gemaakt.

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
prima communciatie
de kleuren op de site iets groter zichtbaar maken, nu moeilijk te zien op zo'n klein plaatje

Gepubliceerd op: 08/10/2017

speelkleed binnen
Pluspunten
Fijn dat de aankleedkussens op maat kunnen worden gemaakt. 90 bij 50 is onze commode en wel zo fijn daar compleet een kussen op te hebben.
De doos waarin het aankleedkussen bezorgd werd was absurd groot. Dat had ook wel in een stevige zak gekund of een plattere doos.
Antwoord KidZ ImpulZ
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Graag komen wij terug op het verbeterpunt. Wij hebben veel verschillende formaten artikelen en natuurlijk niet voor elk artikel een exact passende doos. dus soms is er inderdaad wat ruimte over in de doos. Wij verzonden altijd in plastic zakken maar helaas berekenen vervoerders een toeslag voor verzending in plastic zakken omdat hun machines ingesteld zijn op dozen dus dat kunnen wij helaas ook niet (meer) doen......
Jolanda
Velsen

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Aankleedkussen met van die kleine balletjes erin, zoals in een zitzak.
Pluspunten
Goede service
Mooie producten
Goede kwaliteit
Na de uiterlijke levertijd heb zelf een mailtje moeten sturen waar het product bleef dat vond ik beetje tegen vallen na eerdere bestellingen
Zelf zou ik niks via dhl versturen vind het een rot bedrijf zou het fijner vinden als het via post nl verstuurd zou kunnen worden
Antwoord KidZ ImpulZ
Onze standaard levertijd is 3-8 werkdagen. Veel van onze artikelen worden op bestelling gemaakt omdat er zoveel keuze is in kleuren maten én personalisatie. Dit wordt zowel op de website als in de bevestigingsmail die volgt op de order aangegeven.
Jammer te vernemen dat je DHL een onprettige vervoerder vindt mogelijk heb je een onprettige ervaring met hen gehad in het verleden? De reden dat wij met DHL werken, is omdat onze pakketten veel groter zijn dan het gemiddelde pakket. Andere vervoerders zoals bijv Post.nl brengen hiervoor een hoger tarief in rekening waardoor onze klanten duurder uit zijn en dat willen we natuurlijk niet. Dus een bewuste keuze om met DHL te werken omdat dat juist in het voordeel van de klant is.
L
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Zitzak voor peuter als passen grotere ku deren er ook op mooie kleur aqua
Pluspunten
Goeie communicatie, mooi verpakt en stipt geleverd.
Het zou handig zijn om rechtstreeks te kunnen overschrijven met bancontact op de site zelf.
Antwoord KidZ ImpulZ
Bedankt voor deze fantastische beoordeling!
Wij werken met een speciale betaalprovider die vrijwel alle mogelijke vormen van betaling aanbiedt.
Lore
Marke

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Speelkleed
Pluspunten
Ongelooflijk vlotte en correcte bediening! Heel tevreden van het resultaat en de snelheid van antwoorden bij vragen.
Mooie beoordeling, dankjewel!
Kaat
Gent

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Gepersonaliseerde zetel.
Pluspunten
Levert snel en goede kwaliteit

Mooie beoordeling, dankjewel!

Gepubliceerd op: 13/09/2017

XL speelkleed
Pluspunten
Bij vragen steeds een snel antwoord
Wendy
Halle

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Kinderfauteuil XXL

Ons zoontje van 4 jaar is superblij met zijn grote jongens zetel en dat in zijn lievelingskleur :-)
Pluspunten
Wij hebben een bankje gekocht, dit lijkt op de foto op de website groter dan het in werkelijkheid is. Er zit namelijk een kind naast de bank op de foto, wat de impressie geeft dat het kind op de bank zit en de bank groter lijkt. Wij waren zwaar teleurgesteld toen we het bankje geleverd kregen. Ik vind de prijs- kwaliteit verhouding niet goed.
Antwoord KidZ ImpulZ
Wij proberen natuurlijk altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren op de website. Enerzijds door middel van zo veel mogelijk foto’s en anderzijds door middel van het vermelden van de maten bij het product:
Afmetingen: +/- 90(b)*45(h), de zithoogte is ca. 18 cm
Wij hebben de foto’s er nog even bij gepakt en voor ons gevoel is op de foto zeer duidelijk te zien dat het grote meisje ernaast zit en voorleest? Haar knieën zitten op de grond en aan het kleine model kun je heel goed zien hoe groot het bankje is in verhouding tot het kindje. Wij hebben inmiddels contact gehad met de klant hierover.
H. Wijnen
Bladel

Gepubliceerd op: 07/09/2017

klein groen bankje
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ