Website: http://kidzimpulz.nl

KidZ ImpulZ
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Doos was helemaal beschadigd en volgens DHL al bij hen zo aangekomen.
Daarbij kreeg ik de uitnodiging voor de review al eerder dan dat ik het pakketje had. Duurde anderhalve week langer dan volgens de mail was gezegd.
Misschien ook afmetingen erbij zetten van de speelkleden in opgevouwen toestand?
Antwoord KidZ ImpulZ
Helaas hebben wij dit bericht niet tijdig door gekregen van Kiyoh anders hadden we eerder kunnen reageren. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan in het transport, dat hebben wij ook niet onder controle. Zoals je zult begrijpen gaat de doos bij ons in perfecte conditie de deur uit.... Vervelend te horen maar het gaat natuurlijk om het speelkleed, is dat wel naar wens?
Het aantal vakken staat erbij vermeld daardoor denken wij dat het makkelijk is voor klanten om het per maat zelf te berekenen maar wij zullen de tip zeker ter harte nemen hoor!

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Speelkleed 1,4 x 2