Website: http://kidzimpulz.nl
Adres: Postbus 66 1200AB
Plaats: Hilversum

KidZ ImpulZ

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Zeer snelle levering, snelle en vriendelijke reactie bij mailverkeer
Chaotische website, kwaliteit van speelkleed viel tegen in verhouding met de prijs: op harde ondergrond (laminaat) moet je zeker nog een mat onder het kleed leggen, anders is het echt te hard en te koud om op te spelen. Op de website staat dat het kleed geschikt is voor harde ondergrond maar dat vind ik absoluut niet. Het is een dun kleed, ik had verwacht dat er veel meer vulling in zou zitten. De kleur is dan weer mooi, maar de naden zijn heel scheef gestikt. Al bij al dus een teleurstelling voor zo’n hoge prijs. De kwaliteit had beter moeten zijn.
Barbara

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Speelkleed
Pluspunten

Ander bezorg bedrijf ipv DHL. Is een slechte bezorger met weinig opties.
Bezorging duurt lang, jammer.
Antwoord KidZ ImpulZ
Wij hebben deze klant gemaild om te vernemen wat de reden was van deze beoordeling. Helaas ontvingen wij geen enkele reactie van de klant
• Er is geen contact geweest met jou over dat er iets niet goed zou zijn geweest? Toch krijgen wij een 3 voor communicatie én een 5 voor kwaliteit, zou je deze cijfers kunnen toelichten?
• wij hebben een navulling en een hoes voor het aankleedkussen geleverd, daar kan relatief weinig mis mee gaan en toch een 5 voor kwaliteit. Wij zouden het dan graag weten (geweten hebben)
• Wij geven een levertijd aan van 3-8 werkdagen. De bestelling is op di 29/6 geplaatst en op di 5/7 verzonden dwz binnen de gestelde termijn. Toch krijgen wij een 1 voor levertijd. Wij zouden het fijn vinden te vernemen wat de reden is?
Renee

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Mooi product
Erg lange levertijd.
Verkeerde bestelling binnen gekregen waardoor de levertijd nóg langer werd. Het was klantvriendelijk geweest als hier een tegemoetkoming vanuit jullie was gedaan.
Ansems

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Buitenspeelmat
Pluspunten
levering in goede staat, volgens aangegeven leverdatum

Thea
KESSEL LB