Bedrijfsgegevens

Website: http://www.kleertjes.com
Adres: Bergweg 60 1217 SC
Plaats: Hilversum
Telefoon: 0314-320100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

kleertjes.com
totaal score
9.3
Prijs
8.5
Betrouwbaarheid
9.5
Kwaliteit
9.2
Snelheid/Levertijd
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2251 beoordelingen (12 maanden)
14875 beoordelingen (totaal)
126473 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
83% (1866)
16% (360)
1% (14)
0% (7)
0% (5)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Uitgesteld betalen lukt haast nooit!!!
Bied het dan niet aan!!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Artikelen niet geleverd, zeer stugge communicatie en geen oplossing. Geen artikelen en geld kwijt.
Helaas een zeer teleurstellende ervaring!!!!! Vertrouwen is compleet weg hierdoor terwijl ik al jaren klant ben. Alles is leuk is aardig totdat het misgaat, dan ben je als klant jammer genoeg de dupe.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
veel keus
Verbeterpunten
die blokkeertijd opheffen bij verkeerd intoetsen wachtwoord!!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Mylene de Boer
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Ik wilde snel afrekenen en inloggen. Typte drie keer het verkeerde wachtwoord in en moest toen wachten. Ook opvragen wachtwoord verliep niet vlekkeloos en weer werd ik geblokkeerd. Waarom? Waarom maken jullie het klanten lastig om te kopen ? Zonder inlog kopen lukte ook niet want mijn mailadres was al in gebruik. Ik had mijn winkelwagen gevuld twv 220 euro maar bestel dezelfde artikelen bij een ander. IK ga echt niet wachten
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een spijkerbroek van retour gekocht. Na enkele keren dragen zat er een grote scheur aan de achterzijde. Ik had deze broek gekocht zodat mijn zoon deze kon dragen. Hij werd in de sale gekocht dus wilde ik graag een nieuwe broek ipv mijn geld terug. Na een hoop gemailt kreeg ik max 20% korting op een nieuwe broek aangezien het de nieuwe collectie betrof?! Verschil van maar liefst 20€! Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en zal nu mijn aankoop bedrag terug kijken maar heb geen broek. Slechte service en den klant minder!
Betrouwbaarheid
Ontevreden klant

Gepubliceerd op: 14/05/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Retour spijkerbroek
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze zeggen in een email dat je 10% korting krijgt op alles, uitgezonderd 2 merken en als je dan bestelt blijkt later dat een hele waslijst is uitgesloten van de korting. De klantenservice vindt dit heel normaal en reageert na 1 keer verder niet meer op mijn klacht. Mij zijn ze kwijt als klant.
Prijs
Betrouwbaarheid
Monique
Den Haag

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Disclaimer