Website: http://www.kleertjes.com

9.5
9.5

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Uitgesteld betalen lukt haast nooit!!!
Bied het dan niet aan!!!

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten

Artikelen niet geleverd, zeer stugge communicatie en geen oplossing. Geen artikelen en geld kwijt.
Helaas een zeer teleurstellende ervaring!!!!! Vertrouwen is compleet weg hierdoor terwijl ik al jaren klant ben. Alles is leuk is aardig totdat het misgaat, dan ben je als klant jammer genoeg de dupe.

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
veel keus
die blokkeertijd opheffen bij verkeerd intoetsen wachtwoord!!!
Mylene de Boer

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Ik wilde snel afrekenen en inloggen. Typte drie keer het verkeerde wachtwoord in en moest toen wachten. Ook opvragen wachtwoord verliep niet vlekkeloos en weer werd ik geblokkeerd. Waarom? Waarom maken jullie het klanten lastig om te kopen ? Zonder inlog kopen lukte ook niet want mijn mailadres was al in gebruik. Ik had mijn winkelwagen gevuld twv 220 euro maar bestel dezelfde artikelen bij een ander. IK ga echt niet wachten
Pluspunten

Een spijkerbroek van retour gekocht. Na enkele keren dragen zat er een grote scheur aan de achterzijde. Ik had deze broek gekocht zodat mijn zoon deze kon dragen. Hij werd in de sale gekocht dus wilde ik graag een nieuwe broek ipv mijn geld terug. Na een hoop gemailt kreeg ik max 20% korting op een nieuwe broek aangezien het de nieuwe collectie betrof?! Verschil van maar liefst 20€! Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en zal nu mijn aankoop bedrag terug kijken maar heb geen broek. Slechte service en den klant minder!
Ontevreden klant

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Retour spijkerbroek
Pluspunten

Ze zeggen in een email dat je 10% korting krijgt op alles, uitgezonderd 2 merken en als je dan bestelt blijkt later dat een hele waslijst is uitgesloten van de korting. De klantenservice vindt dit heel normaal en reageert na 1 keer verder niet meer op mijn klacht. Mij zijn ze kwijt als klant.
Monique

Gepubliceerd op: 19/04/2018