Website: http://www.kleertjes.com

207055 keer bekeken

81% (1932)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Probeer artikelen van wederverkopers per bestelling te bundelen naar de wederverkoper.... nu stuurt de wederverkoper alle artikelen van 1 gedane bestelling los naar de consument ipv samen in 1 doos.

Gepubliceerd op: 08/05/2020

Pluspunten
kleertjes.com is top, maar de kleding die ze via partners ( gabbiano in dit geval) verkopen is echt slecht. Verzending duurt erg lang 6 dagen en retour gaat via dpd ( geen service punt in de buurt te bekennen), slechte service...
verkoop alleen de kleding die jullie zelf hebben of zorg dat de partners dezelfde voorwaarden hebben en je makkelijk kunt retourneren zonder veel gedoe!
marit
Beusichem

Gepubliceerd op: 08/05/2020

gabbiano spijkerbroek, etc...
Pluspunten

Bestelling geplaatst en een paar dagen later werden de artikelen afgeprijsd. Mail gestuurd over hoe dit opgelost kon worden. Ik heb in die mail gezegd dat ik nog lange en korte broeken nodig had. Helaas doen ze er niets mee en kun je fluiten naar het geld waarbij recht op hebt. Enige wat ik had kunnen doen is opnieuw bestellen en de oude bestelling retour sturen.

Nu hoor je in de Corona crisis ineens niets meer over de stikstof crisis, maar kleertjes.com laat dus liever wat extra auto’s rijden dan dat ze een klacht makkelijk oplossen. Ik haal de kleding voor mijn kinderen voortaan ergens anders.
Ruud
Venlo

Gepubliceerd op: 30/04/2020

Pluspunten
Helaas niets.
Wat een slechte ervaring! Belofte om op tijd te leveren werd niet nagekomen. Geen reactie op mijn vragen aan de klantenservice. De dag daarna - de dag waarop ik het al had moeten krijgen - stond er opeens op de site dat het product 1 dag later zou zijn vanwege een magazijnverhuizing. Daar hadden ze wel van te voren voor kunnen waarschuwen toch? Het werd niet 1 dag later, maar veel te laat (het was voor een voorstelling en dus echt te laat). En van de 2 bestelde producten kreeg ik er maar 1. Die dus ook teruggestuurd. Tot op heden geen reactie. Dit was mijn eerste bestelling hier, maar NOOIT MEER!

Gepubliceerd op: 26/03/2020

Pluspunten

Levertermijn op de website is de volgende dag als je voor een bepaalde tijd besteld. Helaas kwam er niks binnen en de dagen erna ook niet. Na 2 dagen een bericht dat 1 artikel helemaal niet geleverd kon worden! Uiteindelijk mijn spullen niet op tijd voor mijn wintersport vakantie binnen gehad.

Gepubliceerd op: 15/03/2020

Handschoenen en thermokleding
Pluspunten

Korting die gecommuniceerd word moet wel gegeven worden. Schijnt dat er in het winkelmandje iets is gezegd over leveren door externe maar dat heb ik niet gezien. Ik heb nu dus een shirtje geleverd gekregen die 4 keer zo duur is als ik dacht. Originele prijs omdat deze “externe” niet aan actie mee doet. Klantenservice kan niets voor me doen en willen ook de gegevens van de externe niet geven.
A.
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 23/02/2020

Pluspunten
Vaste klanten te geloven! Schandalig hoe ze met mensen omgaan.
Cindy

Gepubliceerd op: 04/02/2020

Deze jas ontvangen, gelijk deze foto gemaakt (rechts onderin mouw vlek). Helaas de vlek niet gelijk gezien, snel gepast en opgehangen (oudjaar). Vlek is volgens hun bij ons erin gekomen tijdens passen, want hun doen strenge controle. Kom op! Wie weet is jas al bij iemand geweest, en heeft controle vlek over het hoofd gezien? Ik ben echt zo teleurgesteld! Hoe durf je zo met klanten om te gaan!
Pluspunten

Ik heb op 28/12 jl. een bestelling bij jullie geplaatst. Deel bestelling komt op tijd binnen echter Oilily vestje zit er niet bij (status bij account: wordt verwerkt). Na een week neem ik contact op met de vraag waarom dit zo lang duurt. Degene die ik erover spreek gaat het uitzoeken en geeft aan terug te bellen. Ik hoor de hele dag niets meer. Ik ontvang de volgende dag een mail van haar dat er een probleem is met het ordersysteem bij Oilily en dat zodra dit opgelost is, het verstuurd wordt. Waarop ik vraag hoelang dit dan duurt en er een weinig concreet antwoord volgt dat ze dat ook niet weet maar hopelijk is het zo spoedig mogelijk... We zijn inmiddels 2 dagen verder nog steeds staat de order op ‘wordt verwerkt’ en verder niets gehoord. Ten einde raad maar rechtstreeks contact met Oilily opgenomen die aangeven dat dit een bekend probleem is tussen Kleertjes & Oilily. Oilily heeft alles uitgezocht en alsnog vandaag een vestje aan mij toegezonden (inclusief track en tracé per mail). Als het goed is ontvang ik het dus morgen (dikke 1,5 week na bestelling na 2 telefoontjes en mailtje). Verdient niet echt de schoonheidsprijs vind ik.

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
NO THANKS - KLEEERTJES.COM
A LOT! During the sale they are changing different prices of the same product (increasing the price!!) The same product yesterday was 35 euro and today 41 euro (apparently on the SALE). The are giving you so called "10% korting" but you can not use it if your order is under 50 euro. then you call them and the customers service tells you. Yes you can just order and we will give you the "'korting" and then once you ordered they send you the email: sorry we can not do this more!! they are charging you 3,99 euro for sending your product and if you check other sites they are selling the same clothes and no sending costs. NO THANKS KLEEERTJES.COM

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Raizzed Jas and many others
Pluspunten

De verkeerde schoenen werden geleverd. Ik heb ze gelijk dezelfde dag terug gestuurd en twee weken later heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen.
Veerle

Gepubliceerd op: 12/01/2020