Bedrijfsgegevens

Website: http://www.kleertjes.com
Adres: Bergweg 60 1217 SC
Plaats: Hilversum
Telefoon: 0314-320100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

kleertjes.com
totaal score
9.3
Prijs
8.5
Betrouwbaarheid
9.5
Kwaliteit
9.1
Snelheid/Levertijd
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2332 beoordelingen (12 maanden)
14324 beoordelingen (totaal)
118668 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (1901)
17% (402)
1% (17)
0% (6)
0% (7)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
veel keus
Verbeterpunten
die blokkeertijd opheffen bij verkeerd intoetsen wachtwoord!!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Mylene de Boer
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Ik wilde snel afrekenen en inloggen. Typte drie keer het verkeerde wachtwoord in en moest toen wachten. Ook opvragen wachtwoord verliep niet vlekkeloos en weer werd ik geblokkeerd. Waarom? Waarom maken jullie het klanten lastig om te kopen ? Zonder inlog kopen lukte ook niet want mijn mailadres was al in gebruik. Ik had mijn winkelwagen gevuld twv 220 euro maar bestel dezelfde artikelen bij een ander. IK ga echt niet wachten
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een spijkerbroek van retour gekocht. Na enkele keren dragen zat er een grote scheur aan de achterzijde. Ik had deze broek gekocht zodat mijn zoon deze kon dragen. Hij werd in de sale gekocht dus wilde ik graag een nieuwe broek ipv mijn geld terug. Na een hoop gemailt kreeg ik max 20% korting op een nieuwe broek aangezien het de nieuwe collectie betrof?! Verschil van maar liefst 20€! Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en zal nu mijn aankoop bedrag terug kijken maar heb geen broek. Slechte service en den klant minder!
Betrouwbaarheid
Ontevreden klant

Gepubliceerd op: 14/05/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Retour spijkerbroek
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze zeggen in een email dat je 10% korting krijgt op alles, uitgezonderd 2 merken en als je dan bestelt blijkt later dat een hele waslijst is uitgesloten van de korting. De klantenservice vindt dit heel normaal en reageert na 1 keer verder niet meer op mijn klacht. Mij zijn ze kwijt als klant.
Prijs
Betrouwbaarheid
Monique
Den Haag

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Anne
Koog aan de Zaan

Gepubliceerd op: 26/01/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Retourprocedure!! Ik kreeg 2 keer een doos met verschillende schoentjes.
Lees de opmerking of klacht van de klant op het retourformulier!! En als het dan fout is gegaan, stuur de klacht een email met niet alleen excuses maar ook een oplossing of een nieuw paar.
Ik ben totaal afgeknapt en koop niet meer bij jullie.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Mireille
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Bestelling 104770591 en 104816356
New Balance sneakers maat 27,5
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Reinier

Gepubliceerd op: 04/01/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest


Aankoop
Jas Tommy Hilfiger
1
Pluspunten
+ supersnelle levering
+ alles netjes verpakt
+ mooi verzorgd
+ hygiënisch proper
+ praktisch gemakkelijk om te retourneren: doosje terug dichtplakken en de bijgevoegde sticker invullen en erover plakken
+ Het klopt dat eens ze uw retour verwerkt hebben, het zelfs na één werkdag het geld terug op je rekening
Verbeterpunten
Beste kleertjes.com, zoals u ziet heb ik naar uw wens mijn negatieve beoordeling aangepast voor de derde maal en tevens ook de laatste! Want mijn review zal ten alle tijde negatief blijven want jullie zijn niet meer waard dan jullie zwakste schakel. Volgens jullie gaat het om het ingehouden geld maar jullie houden geld van de klanten in zonder enige uitleg. Vanuwentwege verwachten jullie dat jullie klanten zelf om uitleg komen vragen alvorens een negatieve review te schrijven. Nogmaals jullie kijken op die euro, niet ik. Ik heb te goeder trouw een nieuwe bestelling geplaatst en onmiddellijk betaalt zonder eerst het bedrag van de vorige aankoop af te wachten/ontvangen te hebben. Ik vraag u met aandrang mij niet meer te mailen. Op deze manier stellen jullie niet enkel een eerste negatieve review van één klant uit, maar hopen jullie dat deze het kennelijk opgeeft. Zoals dat een negatieve review 14 dagen voor publicatie wordt tegengehouden, alsook alle reacties die daaruit voortvloeien. Ik ben helemaal niet tevreden over deze gang van zaken. Jullie moeten er maar tegen kunnen dat niet iedereen tevreden is en als klant heb ik het recht om mijn medemensen op de hoogte te brengen over jullie gang van zaken. Namelijk dat jullie naar jullie eigen gevoel geld inhouden. Reclameren de klanten, dan geven wij het geld terug, reclameren ze niet, dan steken we het in onze eigen zakken. Hier en nu scheiden onze wegen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Ik wou 'dit' eens uittesten met volgend resultaat:
Supersnelle levering en alles netjes verpakt, mooi verzorgd, hygiënisch proper.
Als u niets moet terugsturen, heeft u niets aan de hand...
Het klopt dat eens ze uw retour verwerkt hebben, het zelfs na één werkdag het geld terug op je rekening staat maar...
Verbeterpunten
Er stond wel maat 152 in de polo, maar die paste misschien een 6-jarige(!) dus heb ik de retour eens uitgeprobeerd :-s
Dezelfde dag nog terug naar een retourpunt gebracht, na één week stond het nog steeds op het eerste dépot. Ik heb de, jawel, servicelijn (!) uitgeprobeerd. Ik citeer mevrouw Linda van der End (teamleider): "Dit is meestal binnen de 2 werkdagen". Het retourpakket kwam na 9 dagen aan, én inderdaad na 3 werkdagen kreeg ik de mail dat ze mijn retourzending hadden verwerkt en binnen de 14 kalenderdagen het op mijn rekening terugstorten, maar het bedrag stemde niet overeen zoals Linda van der End me had beloofd. Ik citeer opnieuw:" We brengen achteraf geen verzendkosten in rekening als je artikelen retour stuurt en je dan onder de 49 euro uitkomt." DIT KLOPT DUS NIET! U BENT GEWAARSCHUWD!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd

19/12/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Disclaimer