Website: http://www.kleertjes.com

207053 keer bekeken

81% (1932)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Verzendkosten weglaten bij vaste klanten en/of vanaf bepaald bedrag
Oum Safae
Veenendaal

Gepubliceerd op: 26/05/2020

Pluspunten
Tot de laatste bestelling verliep het altijd vlekkeloos qua bezorging.
Sneller reageren via e-mail op telefoon als er iets mis is gegaan met bestelling.
Verkeerde bestelling ontvangen half april. Direct zelf hierop via mail gereageerd (bellen kon niet). Pas laat reactie terug na tweede mail van mijn kant. Bestelde kleding niet meer volledig op voorraad en keuze gemaakt om bedrag retour te krijgen. Inmiddels week verder en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen..
Eva

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Kinderkleding
Pluspunten
leuk aanbod van kleding en schoenen!
Bij het bestellen zie je niet dat de kleding van een wederverkoper komt. Ik heb kleding in twee verschillende maten besteld voor mijn dochter. Er moest dus het een en ander retour. Omdat ik veel kleding besteld heb betekende dit voor mij dat ik het naar drie verschillende retouradressen moest sturen. Dit vond ik zeer omslachtig. Ook nog eens met een verschillend retourbeleid en verschillende transporteurs. Ik had juist voor Kleertjes.com gekozen omdat ik dacht daar in één keer alles te bestellen en te kunnen retourneren.
Alles naar Kleertjes.com terug zou ik fijner vinden.
Maja
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 16/05/2020

shirtjes, broeken en topjes voor mijn jongste dochter
Pluspunten
Goede producten
De levering was steeds onduidelijk. Dan weer DHL en dan weer PostNL en het heeft meer dan een week geduurd tot het kwam...
Mirjam
Varsselder

Gepubliceerd op: 09/05/2020

Slippers en sandalen
Pluspunten
Groot assortiment
Ik heb m’n pakketje nog helemaal niet ontvangen. Een week geleden besteld en nog niet binnen. Ik snap dat het druk is ivm Corona en Pasen, maar dit ben ik helemaal niet van jullie gewend.
Liesbeth
Zuidoostbeemster

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
Je krijgt een reactie na een klacht
Ik heb nu 2 keer een kapot kledingstuk / schoen gehad. Ik heb een meerling en heb daardoor vaak dezelfde kleren in dezelfde maat nodig. Nu heb ik 2 keer een vies of kapot kledingstuk gehad waar ik uiteindelijk geen nieuwe of schone opgestuurd kreeg. Toen ik een nieuwe wilde bestellen, waren ze of duurder, of niet meer op voorraad.
Dit vind ik echt heeeel slecht, en ik twijfel om ooit nog eens iets te kopen..
Ik heb uiteindelijk bij een andere winkel wel het juiste artikel gevonden.

Gepubliceerd op: 30/04/2020

Pluspunten

Op moment dat ik verwachtte mijn bestelling geleverd te krijgen bleek plots hetgeen ik allemaal besteld had niet voorradig te zijn.
Ook meerdere malen gehad dat wanneer ik online het een en ander in mijn winkelwagentje had en ik wilde gaan afrekenen een en ander plots niet afgerekend kon worden en plots niet meer voorradig was en dat terwijl ik het op moment van plaatsen in mijn winkelwagen het wel voorradig was.
Bovenstaande vind ik zo vervelend dat ik erg terughoudend ben geworden met t plaatsen van een bestelling bij kleertjes.com en ik op zoek gegaan ben naar andere websites.
Natascha

Gepubliceerd op: 27/04/2020

Pluspunten
Normaal gesproken is de levertijd snel.
Het retourneren is makkelijk.
Wanneer ik spullen bestel en dit blijkbaar via een ander bedrijf wordt verzonden. Dan ga ik er vanuit dat dit op dezelfde manier gaat als bij Kleertjes.com. Dit was niet het geval bij Funky xs. Ik moest eerst het retour aanmelden, later kreeg ik een mail en dan moest ik het label uitprinten. Ik kies juist voor Kleertjes.com voor het makkelijk retourneren.
Eefke Bennink

Gepubliceerd op: 19/04/2020

Kleding van verschillende merken o.a van Funky xs.
Pluspunten
Snelle levertijd, mooie producten
Als je iets naar Kleertjes.com zelf terug stuurt wordt dit goed en snel verwerkt. Als je iets naar derden moet terugsturen kan dit problemen geven! Zo is na bijna 2 weken mijn retour naar een derde partij nog niet verwerkt.. mail gestuurd naar Kleertjes.com maar daar kreeg ik geen reactie op

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Leuke kleding merken
Baal van onduidelijke kortingscodes. Nu een code voor de nieuwe zomercollectie, vanaf €75. Zit daar ruim boven, maar krijg de korting niet want?? Omdat ik 2 items heb van een merk die uitgesloten zijn? Of omdat ik geen €75 aan alleen nieuwe zomeritems heb? Heb t toch besteld want ja nu wil ik het hebben ook, maar weet nu wel weer wat de reden is dat ik zo’n tijd niet meer besteld heb.

Gepubliceerd op: 19/03/2020