Website: http://www.kompasoutdoor.nl

Kompas Outdoor World Heerhugowaard

1-afspraken nakomen
2-problemen oplossen die zij zelf hebben veroorzaakt

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Op 22-10-2015 heb ik bij Kompas Outdoor World Heerhugowaard een The North Face jas (Suzanne Triclamate) gekocht waar ik héél tevreden mee was.

De jas heb ik op 4-10-2017 afgegeven aan de was service van Kompas Outdoor World, hier is deze niet uit teruggekomen zoals het hoort. De buitenjas van de jas vertoont de volgende gebreken:
-Een ‘haal’ op de binnen voering van de capuchon
-Kringen’/craquelé op de binnen voering van de capuchon en buitenjas

Kompas weigert een oplossing. Na veel aandringen was afgesproken dat zij contact zouden opnemen met The North Face: deze afspraak is niet nagekomen. Ik kreeg op 26-10 een mail van hen met de eenzijdige mededeling: 'Wij hebben de jas conform wasvoorschriften gereinigd en deze is in zeer mooie staat. U kunt de jas ophalen. Wij blijven bij ons besluit.' Daarna heeft mijn vriend met de directeur van Kompas hierover gebeld: die hing midden in het gesprek op...

Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen met The North Face en in overleg de jas naar hen gestuurd. Zij zeggen 17-11 per mail: ''Zoals eerder kenbaar gemaakt heb ik het besproken met mijn teamleider die mij adviseerde dat de fout echt bij Kompas ligt. Het is echter geen garantie probleem en moet echt oplossing worden gevonden met de winkel omdat het ziet er naar uit dat het de jas beschadigd is door het verkeerd wassen - dit ondanks hun beweringen van niet. ''

Mensen wees gewaarschuwd: maak géén gebruik van de wasservice van Kompas. Ik koop hier in ieder g
Pluspunten
goede webwinkel, snelle verzending

Gepubliceerd op: 04/09/2017

wandelschoenen
Pluspunten
Groot assortiment, zeer vriendelijke medewerkers.
Dit keer via website besteld, levering zeer snel!
Via website is niet duidelijk of de punten op klantkaart worden bijgeschreven door deze aankoop.
Prijzen liggen iets hoger als concurrent......
Ton Bakker
Alkmaar

Gepubliceerd op: 06/05/2017

Wandelbroek Maier
Pluspunten
Mijn zoektocht naar een heuptas met een goede prijs heb ik hier gevonden. Omdat de kleur die ik besteld had niet beschikbaar was/ afweek van de afbeelding werd er meteen contact opgenomen met de beschikbare kleuren. Dezelfde dag is het pakket verstuurd en kon ik het de volgende dag in ontvangst nemen. Keurig netjes verpakt. De eerste wandeling zit er op met deze heuptas! Zowel het bedrijf als de heuptas is zeker een aanrader!
n.v.t.
Nadia

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Heutpas Active Leisure met 2 bidons.
Pluspunten
Prima levering, goede prijs

Paul
Wageningen

Gepubliceerd op: 24/03/2017

Coleman Thermosflessen
Pluspunten
Snelle en juiste levering, perfecte service

Richard
Enschede

Gepubliceerd op: 23/03/2017

Wandelschoenen, Lowa
Pluspunten
Scherpe prijs
Beschrijvingen van producten op de website kunnen beter
Norbert
Papendrecht

Gepubliceerd op: 04/02/2017

Slaapzak

Gerhard
Beverwijk

Gepubliceerd op: 22/01/2017

Pluspunten
Vriendelijk telefonisch contact gehad over de slaapzak die ik wilde bestellen. Daarna online besteld, en de dag erna had ik de slaapzak in huis. Helaas bleek het een verkeerd model te zijn... maar binnen 24 uur ontving ik alsnog de juiste slaapzak. Vervolgens heb ik een prima winters kampeerweekend gehad!

Eric

Gepubliceerd op: 18/01/2017