Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl

Pluspunten
Zie bij verbeterpunten
Als u een levertijd geeft moet u trachten deze waar te maken.
Bij mij is bij twee bestellingen de levertijd niet gehaald.
Hierdoor moet je afspraken gaan aanpassen.
Beste Henk,

Vervelend om te vernemen dat de TV niet volgens de aangegeven levertijd bij u afgeleverd is. Excuses hiervoor.

Helaas komt het wel eens voor dat een zending vertraging oploopt. Wij proberen alle klanten hier zo goed mogelijk van op de hoogte te stellen middels e-mail.

Wij wensen u alsnog veel plezier toe met de bestelling!

Henk
Zijderveld

26/04/2017

Pluspunten
Altijd op tijd geweest, alleen met de 4 mediterrane Fruitbomen! 10 april om 16.30 bezorgt
kleiner dan wat blaadjes, retour willen zenden. Dan staat er dat het geannuleerd is !
Retourzending niet annuleren , als het om mediterrane fruitbomen ( een paar plantjes ) geleverd wordt. Dan ook geld terugstorten van 32,95 € - korting, die ik gekregen had!
Beste Moerland,

Vervelend om te vernemen dat de bomen niet op tijd geleverd zijn en dat u ze te klein vind.

Wanneer er fruitbomen worden aangemeld voor een retour-zending wordt deze ten alle tijden geannuleerd, omdat u geen recht heeft deze te annuleren.

Als zo een retour-aanvraag wordt geannuleerd, krijgt u ten alle tijden een mail toegezonden met acties welke u kunt ondernemen en waarom de aanvraag geannuleerd is. Vaak bieden bij uit service-oogpunt wel een retour-mogelijkheid aan, maar dit wordt in de mail vermeldt.

P.H. Moerland
Fijnaart

Pluspunten

dekbed-artikelen worden als katoen verkocht en blijkt microvezel (dus geen katoen!!) te zijn; pas ontdekt toen ik het dekbed al had uitgewassen. Onjuiste informatie-verstrekking dus. Kan het artikel ook niet meer terugzenden omdat ik het al had uitgepakt en gewassen.
Ellen
Meijel

26/04/2017

Pluspunten
Doorgaans goede ervaring maar ik zit nog steeds te wachten op terugkoppeling over een artikel dat ik nog steeds niet ontvangen heb. order nummer 201964786. Was bij het postkantoor afgeleverd en door het postkantoor geretourneerd omdat alleen het adres van het postkantoor vermeld stond en niet dat het voor mij bestemd was. Deze postkantoorhouder had nog 3 pakketten van Koopjedeal teruggestuurd met dezelfde oorzaak.
Tijdig terugkoppelen hoe nu verder te gaan en niet dat het intern is doorgegeven. Ik weet nu nog steeds niet wanneer ik het artikel kan ontvangen. Heb dergelijke situatie ook met Groupon meegemaakt en € 90,- na retournering nooit terugontvangen. Zelfs niet na een aangetekende brief. Doorgaans best tevreden over Koopjedeal. Het digitale systeem schiet te kort bij keuze ophaaladres postkantoor.
Beste Harry,

Leuk om te vernemen dat u bij ons een bestelling geplaatst heeft. Minder om te lezen dat u deze nog niet heeft opgehaald.

Wij zijn uw zending direct nagelopen. De bestelling is op uw naam afgeleverd bij het postkantoor. Uw naam staat er netjes op vermeldt.
Wij zullen de track & trace nog even doorsturen per mail, want de zending ligt beschikbaar op het postkantoor vanaf woensdag 5 april.
De zending is niet naar ons geretourneerd door het postkantoor.

Wij wensen u alsnog veel plezier toe met de zending!

Harry Daems
Deventer

26/04/2017

Pluspunten
?????
Heb een E mail gestuurd maar nooit reactie gehad.
Dit kan 200% beter.
Beste bossinga,

Vervelend om te vernemen dat u een mail verzonden heeft en dat deze niet beantwoord is.

Direct hebben wij de mail opgezocht en deze is inderdaad niet beantwoord door de behandelende collega. Excuses voor dit ongemak. De collega is hier direct over aangesproken.

bossinga
groningen

26/04/2017

Pluspunten
Leuk veelzijdig aanbod van producten. Medewerkers klantenservice doen hun best om de klant tevreden te stellen.
Neem de klant serieus en indien er een geschil ontstaat ruimhartig verantwoordelijkheid nemen als een klant gevolgschade ondervindt van een ondeugdelijk product. Door het sterk gedifferentieerde aanbod kunnen alle medewerkers van de klantenservice niet ter zake kundig zijn op het brede productenspectrum. Benoem casemanagers met specialisatie in een productgroep. Laat de klant bij een geschil niet communiceren met verschillende medewerkers van de klantenservice.
Jan
Alkmaar

26/04/2017

Pluspunten
Producten zijn goedkoop
Op tijd en in 1x bezorgen ipv 2x een busje laten rijden.
Stop aub met mailen! Al meerdere keren uitgeschreven. Helpt niks.
Beste Ellen,

Leuk om te vernemen dat u bij ons een bestelling geplaatst heeft.

De bestelling werd in twee delen verzonden, omdat de balk uit een ander magazijn is verzonden.

Wij zullen u uitschrijven voor de nieuwsbrieven.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Ellen
Assen

26/04/2017

Pluspunten
goede service en correcte tijdige verzending

Hein
Gorssel

25/04/2017

Pluspunten
de levering is precies zoals wordt aangegeven en prima op tijd

J.B. Kranenburg

25/04/2017

Pluspunten
interessante en wisselende aanbiedingen
levering niet altijd betrouwbaar; bijv mijn bestelling nr 201964584 is nu - een week na de aangegeven leverdatum- nog steeds niet geleverd en ik ga dus nu reclameren. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
Beste Henri,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling tot op heden nog niet is afgeleverd.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Direct zijn wij uw bestelling nagelopen. De bestelling is nog niet verzonden door de vertraging van een product. Dit betreft de Elro Digitale Multimeter. Deze meters zijn bij ons veel besteld waardoor wij een nieuwe bestelling bij de leverancier moesten doen om aan ieders wens te kunnen voldoen.

Op 2 april bent u gemaild betreffende deze vertraging. Als het goed is wordt uw bestelling vandaag of morgen verzonden. Excuses voor de vertraging!

Wanneer u nog enige vragen heeft, aarzel dan niet om even contact op te nemen!

henri
voorburg

25/04/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ