Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl

Pluspunten
Gewoon goed. Alles netjes geleverd.
n.v.t.

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
ik ben op internet doende om de Plug-in Anti Muggenlampen te bestellen, volgens uw advertentie € 9,95
Bij het laatste akkoord blijkt u echter € 25,85 in rekening te gaan brengen.
meer duidelijkheid in prijs/aanbod
Beste,

Vervelend om te vernemen dat het niet helemaal goed blijkt te gaan met het bestellen.

Wij hebben geprobeerd uw bestelling op te zoeken. Echter de laatste bestelling welke wij kunnen terugvinden dateert van februari.

Is het mogelijk dat u het bestelnummer aan ons doorgeeft, zodat wij dit kunnen nakijken?
Alvast bedankt.

U kunt het ordernummer versturen naar info@koopjedeal.nl

J.Chr. de Kok

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Correcte en snelle informatie over leveringen en leverdata, ook goede afwikkeling retourzendingen.
Nog meer technische info over bijv afmetingen en lichtopbrengst van verlichting.
Theo
Punthorst

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
keurig personeel aan de telefoon
magazijn beter opletten
Sjaak

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten

Echt luisteren naar de klant; niet alleen maar standaard mailtjes sturen en niets wijzigen voor de klant; eensluidende informatie geven; de klant geen misleidende info bij bestelling geven.
Beste Jelly,

Vervelend om te vernemen dat u zich niet serieus genomen voelde. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Wij willen graag uitzoeken waar dit is misgegaan om zo ook de service in de toekomst te optimaliseren. Kunt u ons een e-mailadres of bestelnummer doorgeven, zodat wij de situatie kunnen inzien?
Alvast bedankt.

jelly

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
4 sterren voldoende prima ervaring
Ik heb hier geen zicht op maar ben tevreden met de producten
Beste Geke,

Fijn om te vernemen dat u een tevreden bent met de geleverde producten. Dit is leuk om te lezen.

Wij zijn ten alle tijden bezig met verbeteringen. Wanneer u enige positieve tips heeft, dan vernemen wij dit graag!

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Geleverd product was defect. Na mijn melding hiervan is Koopjedeal meteen in actie gekomen.
Ik heb inmiddels reeds een nieuw exemplaar ontvangen.

J.J. Jonkman
Rolde

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten

Zorgen dat afmelden voor mails ooit gaat werken. NU blijft men maar spammen.
Beste Peter,

Vervelend om te vernemen dat u nog steeds ongewenst mails ontvangt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij zullen uw mail-adres volledig uit de database laten verwijderen. Dit kan maximaal tot 2 werkdagen duren. Graag ontvangen wij uw mail-adres zodat wij dit direct kunnen doorzetten naar de ICT afdeling. Excuses voor de geleden ongemakken.

In afwachting van uw reactie,

Team Webcare Koopjedeal.nl
Nijmegen

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
uitstekende service; correcte afhandeling bestelling
ga zo door
Bram
Middelharnis

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
mooie producten voor mooie prijzen

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ