Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Super service,snelle levering

Yvonne
Made

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering voor een goede prijs!
Nvt
Gabe
Steyl

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Pluspunten
product geleverd zoals afgesproken en keurig verpakt
Afleveren duurde 4 dagen. Bovendien maakte Post NL een potje van de aflevering. Terwijk de postbode onderweg was, kreeg ik nieuwe melding dat pakje een dag later bezorgd zou worden.
Hh
Teteringen

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Pluspunten
Snel en accuraat
Zo doorgaan
Rene
Woerden

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Goeie producten, snelle levering en bij het leveren de hele bestelling mooi in een doosje verpakt.

Enno

Riet
Balkbrug

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Snel geleverd

Carlo
Abbekerk

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Keurig op de hoogte gehouden wanneer het product werd verzonden

P.

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
Als alles goed verloopt is natuurlijk alles ok, maar wat gebeurt er als het niet goed verloopt
levering was beschadigd, werd teruggezonden. Maar ik werd daar niet over geinformeerd. Nu moet ik wachten tot het geld hopelijk weer op mijn rekening staat, dan kan ik opnieuw bestellen. de bestelling was helaas voor een verjaardag die morgen is. Heb een medewerker aan de lijn gehad en gevraagd of ze het op de mail wilde zetten dat mijn geld teruggestort zou worden. Dat zou ze doen maar ik heb nog niets gezien.
Het zou fijn zijn als jullie mensen informeren als zoiets aan de hand is en informeren wat er dan gaat gebeuren.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend zeg! Helaas hebben we natuurlijk geen invloed op beschadigingen onderweg van ons naar de klant. We krijgen hier ook geen melding van van PostNL maar reageren natuurlijk wel direct als het pakket hier retour is. Zodra je het zelf opmerkt bij de track&trace code kun je ons bellen en maken we zo snel mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan. Dat doen we ook als het pakket bij ons retour komt. Ik zorg dan ook dat er gelijk een nieuw pakket je kant op komt. Mijn collega had begrepen dat je het geld terug wilde. Sorry voor het ongemak en nog een fijne avond!
Astrid

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
Verrassend snel geleverd en keurig verpakt. Ook heel scherp geprijsd. Blij dat ik deze site gevonden heb.

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat fijn Reinier! Wij zijn natuurlijk ook heel blij dat je ons gevonden hebt! ;-). Bedankt voor de dikke 10!!
Reinier