Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Pakje stond aangegeven als afgeleverd maar dit klopt niet. Werd nooit aangeboden, niet in ontvangst genomen door buren. Wij veronderstellen dat bezorger om één of andere reden zelf heeft afgetekend en pakje mee teruggenomen. Graag nazien aub
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Monica, gelukkig zie ik dat het pakketje inmiddels terecht is en toch bij de buren was afgeleverd. Fijn! Nog een mooie dag!
Monica
Wijnegem

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten

Bijna week geleden iets besteld en nog steeds niets aangekregen. De koerier stond op de oprit en vond ons pakje niet meer terug. Benieuwd wanneer/of we het nog aznkrijge!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer dat je pakketje vertraging heeft opgelopen bij PostNL, gelukkig zie ik dat het pakketje toch afgeleverd is, fijn!
Hallaar

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
De opzetborstels passen niet goed en er zit geen plastic kapje op. Ben zeer ontevreden!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Marijke, voor klachten over producten kun je altijd mailen, bellen of chatten. Dan gaan we op zoek naar een oplossing! Nog een hele mooie dag!

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Snel en goed verzorgd

Ria
Breedenbroek

Gepubliceerd op: 28/06/2019

nog niets ontvangen
m

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Te laat ontvangen
Snelle leverservice , te veel verzendkosten
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Anna, onze levertijd, zoals vermeld op onze website is tussen 1 en 3 werkdagen, je hebt je bestelling op de 3e dag ontvangen. Zoals je kunt zien bij de track&trace code heeft je bestelling dan ook nog een flinke vertraging bij PostNL opgelopen. Als je bij ons koopt, zul je merken dat je jouw favoriete producten heel voordelig kunt krijgen. Wel hanteren wij tot een orderbedrag van 74,95 verzendkosten. Dat lijkt hoog, maar je producten zijn zo voordelig dat we niet ook nog eens de verzendkosten achterwege kunnen laten. Nu is er zoveel te krijgen in onze webshop, dat wij ervan overtuigd zijn dat je heel wat kunt shoppen. En bij ons betaal je niet voor brandstof, en parkeergeld. En bij ons hoef je niet door de regen te lopen, te sjouwen met tassen of ontdekken dat net niet helemaal kunt vinden wat je zoekt...Bij ons is van alles veel en van alles wat en van bijna alles het complete assortiment. Genoeg te shoppen dus! :-) We wensen je een heel fijn weekend!
A
Oss

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten

Te laat geleverd, review mail ontvangen terwijl pakket nog niet eens is geleverd! Slecht!!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag, wat jammer, zo'n slechte recensie :-(. Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen en zoals je kunt zien bij de track&trace is het pakketje bij ons ruim op tijd de deur uitgegaan. Helaas heeft PostNL een flinke vertraging waardoor je pakket later maar nog steeds binnen 3 werkdagen is afgeleverd.
I

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Het artikel dat ik heb besteld kwam in een doos en had makkelijk in een envelop gepast. Dan had ik het niet hoeven ophalen.
H.
Houten

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten

Ik maakte het flesje floradix ijzerdrank open en er kwam veel gas los, daarnaast smaakte het erg anders dan normaal, naar schimmel? Is het misschien niet oud of incorrect bewaard want het toont de symptomen van een drankje wat niet goed bewaard is is qua smaak en reactie. Ik vind dit erg jammer.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wow, ik schrik enorm van je cijfer, Gigi. Ik stuur je meteen een mail zodat we dit samen kunnen oplossen! ;-)
Gigi

Gepubliceerd op: 31/05/2019

Pluspunten
Goede service en snel binnen...super

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Ton, wat jammer, zo te lezen ben je heel tevreden met ons maar nu toch een dikke onvoldoende :-(. Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met de sterren ;-).
Ton

Gepubliceerd op: 30/05/2019