Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten

Ik heb nog steeds niets ontvangen!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Ik zie dat het pakketje een week op de afhaallocatie heeft gelegen en je het inmiddels hebt afgehaald. Fijn dat je het pakketje inmiddels hebt!
Patricia
Langdorp

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten
Bestelling nog niet ontvangen, dus beoordeling komt veel te vroeg
Timing
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Ik zie dat de bestelling een aantal dagen op de afhaallocatie heeft gelegen, daar krijgen wij geen melding van vandaar. Sorry voor de verwarring!
Heidi
Kampenhout

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten
Ik heb nogsteeds niks ontvangen ☹️ Is dit wel echt?!?
Bevestingsmail..
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
We hebben je pakket op de dag van je bestelling verzonden. Het heeft een aantal dagen op de afhaallocatie gelegen maar gelukkig is het inmiddels afgehaald zie ik. Fijn! We zijn echt, echt hoor! ;-)

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Pluspunten

Onvolledige levering en nog geen reactie op mijn mail daarover
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vreemd Corina, mijn collega heeft je de 29e gemaild en dezelfde dag het missende artikel nagezonden. Het artikel is de dag erop afgeleverd bij de buren. Heb je het inmiddels ontvangen?
Corina
Sneek

Gepubliceerd op: 11/11/2019

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik kan jullie telefonisch niet bereiken
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vreemd Cinthia, we hebben de op 24 oktober en 28 oktober hierover gemaild. Je bestelling is bij ons retour gekomen omdat het adres niet juist was. Het geld van je bestelling is inmiddels teruggeboekt. We zijn elke doordeweekse dag van 9 tot 5 telefonisch bereikbaar en 's avonds en in het weekend via chat en mail.
Cinthia
Boortmeerbeek

Gepubliceerd op: 07/11/2019

Pluspunten
Wat was ik aangenaam verrast toen er een verrassingspakket geleverd met een toiletzak met enkele verzorgingsproducten, alsook enkele staaltjes. Jullie bedrijf heeft zeker zn best gedaan mijn 'leed' te verzachten. OOk een tof sorry- kaartje was erbij. Dankjewel! Jullie zijn echt wel gestegen in mn achting!
Ik bestelde en betaalde produkten voor 140€. Ik kreeg ook een bevestiging van bestelling en betaling, en toen werd het stil. Heel stil. Een week later stuurde ik een mail voor meer uitleg. Geen reactie. Ik telefoneerde 3 maal, en mijn oproep werd steeds door jullie bedrijf stopgezet wegens 'te lange wachttijd'...Uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn. Zij zou mijn probleem nakijken en me per mail op de hoogte brengen. En toen werd het weer stil, heel stil. Na weer een week wachten probeerde ik weer telefonisch contact op te nemen, wat me na 2 keer lukte. De medewerkster ging alles nakijken terwijl ik aan de lijn bleef. Resultaat: mijn pakje as nooit bij PostNL geweest, en was ergens 'verdwenen'....Oplossing: er werd een nieuwe zending klaargemaakt en verstuurd, en 1 dag later kreeg ik dan (eindelijk) mijn bestelling thuis. Dit heeft me heel wat tijd, frustratie en geld gekost aan telefoonkosten. Ik kreeg mijn zending aan, zonder enige vorm van excuses. Dat had ik echt wel geapprecieerd.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Jeetje Fabienne! Wat vervelend! Daar is het 1 en ander misgegaan! En dat precies in een hele drukke periode waarin we in een verhuizing zaten. Om het toch nog een beetje goed te maken met je sturen we je een leuk verrassingspakketje toe. Sorry Sorry!! En alvast een fijn weekend ;-).
X
Antwerpen

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Antwerpen
22/10/2019

Pluspunten
Verkeerd artikel geleverd
Leveren hetgeen besteld is!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend! Ik kan niet zien dat je hierover al contact met ons hebt opgenomen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met een foto van het product dat je hebt ontvangen? Dan kunnen we nagaan wat er is misgegaan.
George
Velsen-Zuid

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Levertijd, snelheid en communicatie
Marit

Gepubliceerd op: 31/10/2019

Pluspunten

Laattijdige en verkeerde levering. 7 produkten besteld en betaald en slechts 3 geleverd. Nog geen reactie op mijn mail om dit aan te kaarten.
KOEN
TORHOUT

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten

We hebben te veel betaald,we hebben het zelfde product nog eens besteld bij online drogist en veel goedkoper.

P. Jespers
Petrus