Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

21% (1988)

Pluspunten

verkeerde bestelling is bij mij bezorgd. reeds twee keer een email heirover gestuurd maar geen enkele reactie!

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Snel, goede prijs/ kwaliteit
Hoge verzendkosten
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Bedankt voor je reactie! We kiezen standaard voor pakketpost om o.a. beschadiging te voorkomen en zodat het pakketje gevolgd kan worden en verzekerd is. De verzendkosten bestaan natuurlijk ook uit meer kosten dan alleen de verpakking. We kiezen er ook bewust voor de verzendkosten niet in de producten te "verstoppen". Hoop dat het zo wat duidelijkheid schept. Een fijn weekend Mandy!
Edm
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Pluspunten
Goedkoper dan elders
Na bestelling heel veel mailtjes met reclame, pogingen om lidmaatschap aan te smeren etc. Super irritant. Ik wil gewoon iets bestellen en verder niet.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend dat je het zo ervaart! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Je kunt je heel gemakkelijk afmelden van de nieuwsbrief door onderaan 1 van de mails te klikken op het linkje: "meld mij hier af". Ook is het natuurlijk belangrijk bij een volgende bestelling te controleren of het vinkje voor de nieuwsbrief uitgevinkt is. Scheelt een hoop mailtjes ;-). We wensen je een heel fijn weekend!
S

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Pluspunten
Verkeerde product geleverd (juiste merk, verkeerde “smaak”) en betaald voor 6, op pakbon staat 6 maar in doos zitten 5 verpakkingen.
Karien

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten
Geen idee ik heb nog niets ontvangen

Woerden

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten
Neen
Bij mijn bestelling, 7 doosjes Prostavit Extra voor de prijs van € 49,77 die reeds betaald is, hoort ook een aflevering van deze bestelling en dat is tot nu niet gebeurd alhoewel ik een bevestigingsmail ontvangen heb dat mijn pakje al wel is afgegeven op het vermelde adres!! Maar dat is niet gebeurd.
Ik heb bewijs dat ik alles goed heb ingevuld! Maar er is geen pakje afgegeven op het vermelde adres!
Wat is er gebeurd!!????
Heel graag een positief respons aub.

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten
Pakje stond aangegeven als afgeleverd maar dit klopt niet. Werd nooit aangeboden, niet in ontvangst genomen door buren. Wij veronderstellen dat bezorger om één of andere reden zelf heeft afgetekend en pakje mee teruggenomen. Graag nazien aub
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Monica, gelukkig zie ik dat het pakketje inmiddels terecht is en toch bij de buren was afgeleverd. Fijn! Nog een mooie dag!
Monica
Wijnegem

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten

Bijna week geleden iets besteld en nog steeds niets aangekregen. De koerier stond op de oprit en vond ons pakje niet meer terug. Benieuwd wanneer/of we het nog aznkrijge!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer dat je pakketje vertraging heeft opgelopen bij PostNL, gelukkig zie ik dat het pakketje toch afgeleverd is, fijn!
Hallaar

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
De opzetborstels passen niet goed en er zit geen plastic kapje op. Ben zeer ontevreden!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Marijke, voor klachten over producten kun je altijd mailen, bellen of chatten. Dan gaan we op zoek naar een oplossing! Nog een hele mooie dag!

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Snel en goed verzorgd

Ria
Breedenbroek