Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten

Leveringen moeten stipter zijn !
Ging donderdag 31/10 geleverd worden tussen 8 uur & 12 uur
na 12 uur krijg ik bericht dat het vandaag zou geleverd worden heb donderdag de ganse voormiddag voor niets thuis gewacht
vandaag zit ik ook te wachten maar weet niet wanneer er geleverd word mijn tijd kost ook geld !
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dat zijn we natuurlijk helemaal met je eens. We zien inderdaad dat je pakketje onderweg vertraging heeft opgelopen. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van PostNL. Sorry voor het ongemak!
Paul
8370 Blankenberge

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten
levering was niet volledig -
en krijg geen antwoord op mail dienaangaande -
dus tot hiertoe nog niet opgelost

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vreemd, ik zie dat het missende product de 26e al bij je is afgeleverd en er is voor getekend. Heb je het product dan toch niet ontvangen?

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
wel op tijd bezorgt maar 1 doos te weinig
ik had 9 doosjes Bional prostavit besteld maar er kwamen er maar 8 dus heb ik een mail gestuurd waar niet op gereageerd is
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vreemd, ik zie dat het missende artikel op 23 oktober bij je is afgeleverd door PostNL. Heb je het toch niet ontvangen?
G
Barneveld

Gepubliceerd op: 31/10/2019

Pluspunten
Goedkoper dan meeste drogisterijen
Levertijden juist bij product vermelden!
Ruim een week op een flesje olie moeten wachten en er stond bij 1 a 3 werkdagen levertijd. Als ik mijn bestelling wilde annuleren kreeg ik alleen het geld van het product retour, niet de verzendkosten. Die al belachelijk waren, dit was iets wat door de brievenbus paste en het werd geleverd in een enorme doos.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dat klopt niet helemaal, onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Je hebt woensdag besteld en je pakketje is maandag bij je afgeleverd. Dat waren 3 werkdagen. Ook worden bij volledige annuleringen de verzendkosten altijd terugbetaald. Verder leveren we uitsluitend met pakketpost inderdaad. Jammer dat je niet tevreden bent :-(.
Karin
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Langere telefonsche openingstijden,
Betere verpakkings materialen gebruiken.
Snellere levering aanbieden

Gepubliceerd op: 27/10/2019

Pluspunten
Bestelling kwam op tijd
De communicatie is niet op orde. Ik kreeg niet de hele bestelling. Er ontbrak een pakje thee. Op mijn mailtje kreeg ik een automatisch antwoord. Wegens gebrek aan personeel voorlopig geen reactie.
Kampen

Gepubliceerd op: 25/10/2019

Pluspunten

Pakket nog steeds niet afgeleverdt op post.nl-punt! Postpunt klaagt over steeds late leveringen. Jammer. Groet Annick
Annick
2000 Antwerpen

Gepubliceerd op: 24/10/2019

Pluspunten
Momenteel geheel niet.
Afspraken nakomen en reageren op een klacht. Bereikbaarheid verbeteren. Spullen besteld, deels ontvangen. Lokken met 1+1 gratis, maar niet krijgen. Telefonisch al langer onbereikbaar en mail wordt alleen beantwoord met een auto replay dat ze druk zijn. Zeer slechte klantenservice.
Rob
Beuningen

Gepubliceerd op: 24/10/2019

Pluspunten
Goed assortiment, goedkoop
trage levering!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Dat is omdat we meer dan 70.000 artikelen verkopen die we onmogelijk allemaal zelf op voorraad kunnen hebben. Daarom zijn onze voorraden gelinkt aan onze leveranciers, deze leveren dan als we het zelf niet in huis hebben, de volgende dag aan ons. Bijna altijd gaat dat goed maar het kan wel eens gebeuren dat er toch niet op tijd geleverd kan worden. We zijn daarvoor natuurlijk afhankelijk van verschillende partijen zoals onze leveranciers, koeriers en PostNL b.v.. Dreigt er vertraging, stellen we je op tijd op de hoogte zodat je de keuze hebt nog even te wachten of te annuleren.
Bas
Veghel

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten
de prijs
bestel middel tegen blaasontsteking op maandag, zie dat het voorradig is, wordt op donderdag bezorgd!!! Veel te laat, ben intussen al in de stad wezen halen.
Dory
Apeldoorn