Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Vlotte afhandeling van d bestelling
Verzenden via PostNL is een ramp. Op de website is het traject van ons pakje niet te volgen. Vermelding : technisch probleem, probeer het later opnieuw. We hopen alsnog ons pakje te ontvangen...jammer, voor een eerste bestelling geen goede ervaring.

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
Ik had dringend haarlak nodig ,ben er nog steeds op aan het wachten , resultaat ik heb ondertussen nog een bestelling ergens anders moeten doen die wél de dag later leverden .niet fijn dus om dubbele uitgave te moeten doen.
Gelieve bij een bestelling te vermelden of het produkt dadelijk leverbaar is , nu heb ik betaald en heb geen andere keuze te wachten en heb nog meer geld moeten uitgeven voor op een ander er wél dadelijk aan te geraken,niet fijn dus
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Sonja, altijd balen natuurlijk als je langer moet wachten dan je verwacht. Onze levertijd is echter tussen 1 en 3 werkdagen. Omdat je net voor het weekend hebt besteld kan het dan voorkomen dat je moet wachten omdat onze leveranciers in het weekend niet leveren. Hoop dat het toch nog goed is gekomen met je haar! :-) Nog een hele mooie dag!
Sonja
Deurne

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Conform afspraak op tijd geleverd.
Waarom 74, ja 74, ongevraagd, niet besteld en zeker ongewenst zakjes gel tegen spierpijn afgeleverd???? Kost verpakking, vrachtkosten en vult ongewenst mijn afvalbak.
Dus......nooit meer doen!
Graag hierover antwoord.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Herman, zou je ons hier een mailtje over kunnen sturen? Er is ons niets bekend over deze levering. We horen het graag!
Herman
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Nog niks want het is niet binnen !
Ik heb mijn bestelling nog niet eens binnen!

Baal als een steker.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer, ik zie dat je bestelling vertraging bij PostNL heeft opgelopen zoals je kunt zien bij de Track&Trace. Heel vervelend maar daar hebben we helaas geen invloed op, sorry! Fijn weekend!
Esmee
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten

Na drie dagen nog niets ontvangen
Hoi Michel,

Wat vervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd met informatie over je bestelling.

Hartelijke groet,
Grietje van Koopjesdrogisterij
Michel
Ninove

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten

Beter verpakken. Er zijn verschillende doosjes beschadigd en er ontbrak 1 doosje pinda noga smaak waarvoor ik wel betaald heb!!!!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Suzanne, wat vervelend dat je pakket beschadigd is afgeleverd! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur je ons even een mailtje, het liefst met een foto van het pakket? Dan gaan we het met je oplossen! Nog een hele fijne dag gewenst!
Suzanne
Nijlen

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten

levering nog steeds niet ontvangen 26 mei besteld.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Hallo M, dat is vervelend! Ik zie dat de bestelling al afgeleverd moet zijn. Heb jij ook de track en trace van PostNl ontvangen?? Misschien ligt het bij de buren?? Neem anders ff contact met ons op, dan gaan we het samen uitzoeken!
m
Tegelen

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten

Product besteld waarvan gezegd werd dat het de volgende dag geleverd zou worden. Twee dagen later een mail gehad dat het product toch niet leverbaar was, omdat meerdere mensen tegelijk besteld zouden hebben. Uiteindelijk een week later de bestelling ontvangen. Site doet niet wat ze beloofd, probeert je wel goed te informeren.
Alicia

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Cool packs gekocht.
Blijken het eenmalige instant cool packs te zijn. Was mij niet duidelijk geworden uit de omschrijving.
***Plaatje en tekst zijn inmiddels aangepast, goed zo!***
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Jammer om te lezen dat je ontevreden bent met je aankoop, Joost. Ik zie op het plaatje op onze website wel duidelijk instant cool pack staan... Maar natuurlijk lossen we dit graag verder met je op. Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren zolang het product en de verpakking ongeopend zijn. Als dit je voorkeur heeft dan wil ik je vragen om ons even een mailtje te sturen op info@koopjesdrogisterij.nl.
Joost
IJsselstein

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Cool packs gekocht.

IJsselstein
18/05/2019

Pluspunten
Pakketje snel verstuurd
Via postnl, postnl laat geen boodschap achter, nu nog mijn pakketje niet ontvangen
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Fijn om te lezen dat je pakket snel verstuurd is. Volgens de website van PostNL is je pakket afgelopen vrijdag na twee mislukte afleverpogingen bezorgd bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Ik zal je een mail sturen met het adres.
Ingerid
Maasmechelen