Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten

Ik zou al een beoordeling moeten schrijven terwijl het bestelde produkt nog steeds niet is aangekomen...... Bestelling 3346724
VORSELAAR

Gepubliceerd op: 24/05/2020

Beter mail verkeer
Volgens jullie is mijn bestelling verzonden en die is volgens post no zelfs nog niet toegekomen
Een update heb ik zelfs niet gekregen
Nancy
Beernem

Gepubliceerd op: 21/05/2020

Pluspunten
Snel te bestellen
Track en tracé laten weten hoe laat het bezorgd wordt. Weet nu alleen de dag en geen tijd. Duurt nogal lang voor het bezorgd wordt
Dick

Gepubliceerd op: 20/05/2020

Pluspunten
Tot nog toe niets ontvangen ik beveel wel aan door vroegere ervaringen

Nadine
WESTERLO Belgie

Gepubliceerd op: 15/05/2020

Pluspunten

Er wordt een foto weergegeven waarop een inhoud wordt aangegeven van 500ml maar ik krijg een flesje van 50ml geleverd.
In de omschrijving stond Inderdaad dat het om een flesje van 50ml ging, maar daar kwam ik pas later achter toen ik mijn product had ontvangen en het controleerde op de website.
Vindt het erg misleidend!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag, natuurlijk heb ik dit meteen voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat op het flesje op de afbeelding 500 ml staat en in de omschrijving 50 ml. We gaan dit zo snel mogelijk aanpassen hoor, want het is zeker niet de bedoeling om je te misleiden :(!!

Gepubliceerd op: 14/05/2020

Pluspunten
koopjesdrogisterij verwerkt snel maar moet eens nadenken of ptt wel handelt zoals men dat graag zou zien
Zeer slecht wat ptt post doet pakket niet bezorgen om reden van drukte stuurt bericht door dat pakket opgehaald kan worden in Bruna winkel Deze winkel is klein smal en geen ruimte voor 1,5 meter,zo moet ik als boven de 80 tegen de regels in daar naar toe met alle risico om mijn pakket op te halen
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag, natuurlijk is het vervelend dat er in de winkel niet genoeg ruimte is om afstand te houden. Helaas is dit een beslissing van PostNL waar wij geen invloed op hebben. Wel jammer dat u Koopjesdrogisterij dan een 4 geeft :(
Cees
Zundert

Gepubliceerd op: 05/05/2020

Pluspunten

Bestelde en betaalde voor 500ml desinfecterende handgel en kreeg 300ml.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag, ik heb vernomen dat je dit inmiddels opgelost hebt met een collega, fijn om te horen!
Hartelijke groet, Team Koopjesdrogisterij
HERVE
MALDEGEM

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
4 sterren

Piet
Dirksland

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
Tot nu toe 0,0!
Liever eerst mijn spullen bezorgen,misschien beter communiceren,niet telefonisch bereikbaar,geen super service!
Wel om een beoordeling vragen?
De volgorde lijkt me een beetje vreemd.
Remko
Nieuw-Lekkerland

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
Niet tevreden op 16/04 zou mijn bestelling geleverd worden tussen 13u15 en 17u15 via post NL, niemand gezien, laat me terug weten wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen aub.

Erika
Deinze