Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Veel artikelen die ik gebruik, goede prijs pakket snel binnen.
17 juli is €163,31 per abuis 2x betaald door storing tijdens boeking. Gelijk gebeld , zou binnen 24 uur terug geboekt worden!? Het is nu 22 juli en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening.
A

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Medicatie makkelijk te vinden
Beetje bedriegend dat ik na aankoop 10 euro korting heb gewonnen. Maar deze is pas geldig als ik mijn lidmaatschap van 15,- heb betaald

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Informatie per mail over het later verzenden van de zending omdat een aantal produkten er niet waren.
Als het langer duurt toch een deel versturen en nasturen van de rest van de bestelling.
tineke
Amersfoort

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling
Keuze afleveringstijd
Mirella
Hilversum

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Zet voortaan graag het goede huisnummer op het pakket zodat ze bij het postkantoor niet zolang hoeven te zoeken en chagrijnig worden. En ik niet daar zo lang hoef te wachten!
Mijn huisnummer is 30 en er stond 34 op het pakket. Heel vervelend.
Sandra
Deventer

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Na bestelling goede infotmatie over cersturen
De grote Sebamed zeep flaconnen de pompdop goed met tape vast zetten.Bij aan komst van het pakket was uit 1 flacon de zeep er uitgelopen!!Gevolg dus dat het bij het neer te zetten al op de grond lag!!Was door de doos heen gelopen!Prijs klopte ook niet was 1 euro goed koper.
Willem v
Folsgare

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Vond wat ik nodig had
Bericht dat alles niet op voorraad was terwijl dit bij de bestelling wel t geval was. Geeft onrust. Producten waren overigens wél op voorraad...dus waarom die mededeling....
W
Hattem

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten

Factuur gekregen, maar de bestelling nog niet
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Nancy, je bestelling is op de dag van je bestelling verzonden. Ik zie dat het pakketje wat vertraging heeft opgelopen bij PostNL en de postbode je een keer heeft gemist. De factuur hoeft sowieso pas betaald te worden na aflevering hoor. Nog een fijne dag!
N
Heerlen

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
prijs
te hoge verzendkn drempel
te lange bezorgtijd
Tineke
Ammerstol

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Voor hedendaagse begrippen redelijk snel geleverd. Concurrerende prijs, jammer van de verzendkosten (zie verbeterpunten)
Voor het artikel dat ik besteld heb is een overdreven grote verpakking gebruikt. Zie foto. Dit artikel had prima in een dubbelenveloppe gepast en meegegeven aan de brieven post. Dat had de verzendkosten (die toch zo'n 20% van de totale prijs was) waarschijnlijk gehalveerd.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Ad, we verzenden uitsluitend met pakketpost om verschillende redenen, onder andere dat pakketten dan te volgen zijn en dat de pakketten verzekerd zijn. De verzendkosten blijven dus gelijk tot een bestelbedrag van €75 euro, ongeacht het formaat van de doos. Nog een hele mooie dag gewenst!
Ad

Gepubliceerd op: 08/07/2019