Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
product geleverd zoals afgesproken en keurig verpakt
Afleveren duurde 4 dagen. Bovendien maakte Post NL een potje van de aflevering. Terwijk de postbode onderweg was, kreeg ik nieuwe melding dat pakje een dag later bezorgd zou worden.
Hh
Teteringen

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Pluspunten
Als alles goed verloopt is natuurlijk alles ok, maar wat gebeurt er als het niet goed verloopt
levering was beschadigd, werd teruggezonden. Maar ik werd daar niet over geinformeerd. Nu moet ik wachten tot het geld hopelijk weer op mijn rekening staat, dan kan ik opnieuw bestellen. de bestelling was helaas voor een verjaardag die morgen is. Heb een medewerker aan de lijn gehad en gevraagd of ze het op de mail wilde zetten dat mijn geld teruggestort zou worden. Dat zou ze doen maar ik heb nog niets gezien.
Het zou fijn zijn als jullie mensen informeren als zoiets aan de hand is en informeren wat er dan gaat gebeuren.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend zeg! Helaas hebben we natuurlijk geen invloed op beschadigingen onderweg van ons naar de klant. We krijgen hier ook geen melding van van PostNL maar reageren natuurlijk wel direct als het pakket hier retour is. Zodra je het zelf opmerkt bij de track&trace code kun je ons bellen en maken we zo snel mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan. Dat doen we ook als het pakket bij ons retour komt. Ik zorg dan ook dat er gelijk een nieuw pakket je kant op komt. Mijn collega had begrepen dat je het geld terug wilde. Sorry voor het ongemak en nog een fijne avond!
Astrid

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
snel
de koekjes waren oud en helemaal niet knapperig, ik wil graag mijn geld terug.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend zeg, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig zie ik dat het inmiddels opgelost is met mijn collega. Nog een hele fijne dag Reineke!
reineke

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
bereid je te helpen met vragen
jammer dat het verzenden zo lang duurde
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen en ik zie dat dat toch gelukt is ondanks vertraging bij PostNL. Er zat natuurlijk ook een weekend tussen, dan kan het inderdaad toch wel even duren voordat het pakket bezorgd is. Omdat we een enorm assortiment hebben (meer dan 70.000 producten) is 24 uurs levering vaak maar helaas niet altijd mogelijk vandaar onze vermelde levertijden.
E
Steenwijk

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Hoewel het grootste deel van de bestelling niet geleverd kon worden was de rest op tijd en volgens afspraak.
Houd alsjeblieft de website up-to-date! Heel irritant als je hoopt een product nog te kunnen bestellen en je krijgt een mail dat het er bij nader inzien niet meer is.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Bedankt voor je reactie Liek! Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Dat is omdat we meer dan 70.000 artikelen verkopen die we onmogelijk allemaal zelf ruim op voorraad kunnen hebben. Daarom zijn onze voorraden gelinkt aan onze leveranciers, deze leveren dan als we het zelf niet in huis hebben, de volgende dag aan ons. Bijna altijd gaat dat goed maar het kan wel eens gebeuren dat er toch niet op tijd geleverd kan worden. We zijn daarvoor natuurlijk afhankelijk van verschillende partijen zoals onze leveranciers, koeriers en PostNL b.v.. Dreigt er vertraging, stellen we je op tijd op de hoogte zodat je de keuze hebt nog even te wachten of te annuleren.
Liek
Dordrecht

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
Snel geleverd
Gebruik kleinere verpakkingen, een klein flesje kan ook in een brievenbus verpakking!
Henk
Heiloo

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
de lage prijzen
nog steeds de voorraad on line niet op orde,zondag besteld en alleen artikelen die op voorrraad stonden aangevinkt en dan di.dag mail krijgen dat er door mij bestelde spullen niet allemaal op voorraad zijn,grrrrr,slechte zaak en gebeurt nog steeds!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer! Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Dat is omdat we meer dan 70.000 artikelen verkopen die we onmogelijk allemaal zelf op voorraad kunnen hebben. Daarom zijn onze voorraden gelinkt aan onze leveranciers, deze leveren dan als we het zelf niet (voldoende) in huis hebben, de volgende dag aan ons. Bijna altijd gaat dat goed maar het kan wel eens gebeuren dat er toch niet op tijd geleverd kan worden. We zijn daarvoor natuurlijk afhankelijk van verschillende partijen zoals onze leveranciers, koeriers en PostNL b.v.. Dreigt er vertraging, stellen we je op tijd op de hoogte zodat je de keuze hebt nog even te wachten of te annuleren. Excuses voor de dag vertraging!
G
Opende

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten
goedkope producten
ik vind de levering traag,
de doos is erg slap en was aan 1 kant helemaal los
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dankjewel voor je reactie! Wat jammer dat de doos beschadigd was, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Bestel je net voor het weekend kan het dus wat langer duren. Je opmerking over de doos zal ik doorgeven aan onze inpakafdeling. Nog een mooie avond!
Sappemeer

Gepubliceerd op: 12/11/2019

op 2 bestelingen waren er telkens producten die niet voorradig
waren.Het zou beter zijn moest je naast de producten op voorraad zetten of niet in voorraad,het zou onnodige administratie verminderen en ook beter voor de aankopers
Jean-pierre

Gepubliceerd op: 07/11/2019

Pluspunten
Myn product was heel goed verpakt zag er goed uit.
Het was pas myn eerste keer dus ik heb geen verbetering punt ,ga zo door ik sta achter gezond leven.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Fijn te horen Glenda! Bij je volgende gezonde bestelling gaan we voor de 10! ;-) Een fijne avond!
Glenda

Gepubliceerd op: 07/11/2019