Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Kan ik nog niet geven nog niks ontvangen
Ik zou zaterdag pakje ontvangen maar tot op heden niks!! Groetjes Ellie straatman
Ellie
Elst

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten
goede site
prima opvolging via tracking
levertijd is 3 dagen (besteld op 18/6 om 15.30h en geleverd op 21/6 om 14.30h. Andere online leveranciers zijn duidelijk vlugger. De persoon die het pakket leverde sprak enkel Engels. Voor mij geen probleem, maar wel niet voor iedereen.
Willy
Middelkerke

Gepubliceerd op: 23/06/2019

Pluspunten
Heb product met korting gekocht en met de verzending was mijn korting foetsie. Daarom zal deze bestelling eenmalig geweest zijn!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Eddy, dat klinkt wel een beetje vreemd inderdaad. Je kunt hier altijd even over bellen, chatten of mailen natuurlijk. Wat ik kan zien is dat je succesvol een kortingscode hebt gebruikt bij je bestelling. We horen graag wat er mis is gegaan! Alvast een fijn weekend!
eddy
oudegem

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Beter controleren wat er wordt verstuurd. In mijn bestellingzaten twee verkeerde items. Ipv 5x ongeparfumeerd waren het er 3 ongeparfumeerd en 2 geparfumeerd.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Bedankt voor je reactie! Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan. Mocht je de artikelen om willen ruilen kan dat natuurlijk, stuur je dan even een mailtje naar info@koopjesdrogisterij.nl Dan maken we het voor je in orde. Nog een hele fijne dag gewenst!
P.
Venlo

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Snellere levering
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dankjewel voor je reactie Erica. Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen en dat is ook gelukt. Je hebt natuurlijk op een zondag besteld, dan haalt PostNL geen pakketten op en duurt het wat langer. Ik wens je nog een hele mooie dag!
Erica
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Divers aanbod, snelle levering ondanks na e-mail dat mijnproduct uit voorraad bleek.
Zeer milieu onvriendelijk verpakt, mijn producten hadden ook in een enveloppe gekund. Ze zaten in een veel te grote doos doos die opgevuld moest met luchtzakken. Zonde.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Sandra, we kiezen inderdaad standaard voor pakketpost omdat de pakketten dan te volgen en verzekerd zijn. Ook is goed verpakken uiteindelijk beter dan beschadigde pakketten vervangen is onze ervaring, vandaar dus :-). Nog een hele mooie dag gewenst Sandra!
Sandra
Nisse

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goed
Bestelling gedaan inmiddels ontvangen??????
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dat is vreemd, volgens de gegevens van PostNL was je bestelling op de 17e afgeleverd. Heb je het pakketje inmiddels gekregen?
G.l.
Swolgen

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goed
Bestelling gedaan maar nog steets niets ontvangen???????????

Swolgen
18/06/2019

Pluspunten
Vele goedkope produkten,wij gebruiken vision,(zonnebrand) wat normaal erg duur is! Bij jullie vele malen goedkoper!
Was 1 artikel niet geleverd, werd gezegd dat het wel was ingepakt(niet dus) maar als het goed word vandaag het vergeten produkt geleverd.(juist opgelost).
Tips... vaste klanten gratis verzending.

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Veel mails en het pakket is er nog steeds niet

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Helaas heeft de bezorger je niet getroffen afgelopen woensdag en donderdag was het Hemelvaart en dan bezorgd PostNL niet. Maar gelukkig zie ik dat het pakket inmiddels bezorgd is.
Sjaak
Breskens

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten

Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Het zou 7 juni geleverd worden, maar nog niks ontvangen.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Ik zie gelukkig dat het pakketje inmiddels is afgeleverd. Helaas heeft PostNL een flinke achterstand opgelopen waardoor het allemaal wat langer heeft geduurd.
Mieke
Maldegem