Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

21% (2006)

Pluspunten
Bestelling en levering zij' correct verlopen

Daniel
Hasselt

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Snelle levering en voordelig
Het verzenden van de producten kan beter, de verpakking ervan bedoel ik daarmee. Bij mij heeft er een fles gelekt waardoor alle producten doordrenkt waren .
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Anneke, Oef, dat klinkt niet zo frisjes :-( Als je bestelling beschadigd wordt geleverd horen we dat graag natuurlijk. We ontvangen dat ook graag een foto van het pakket en het beschadigde product zodat we het met je kunnen oplossen. Stuur je ons nog even een berichtje??
Anneke
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Goede levering ,duidelijke site. Tevreden over de spullen, zien eruit zoals op site vermeld. Fijn de kortingen erbij!!!
Ik bestelde expres plasticvrije produkten. Vond het dan jammer dat er plastic opvulling gebruikt is(welliswaar 50% recyclebaar)Misschien andere opvulling of kleinere doos zodat produkten niet schuiven. En doos was totaal beschadigd maar dat komt ws door de post nl.
Goedemiddag Gerard,
Natuurlijk zijn ook wij ons bewust van het probleem m.b.t. plastic. Op dit moment is dit de beste optie die we hebben om de producten te verpakken om zoveel mogelijk beschadiging te voorkomen. Papier gebruiken is bijvoorbeeld veel meer vervuilend dan dit gerecyclede plastic. We staan natuurlijk altijd open voor goede alternatieven! Een fijn weekend gewenst!
Gerard
Lisse

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Netjes en op tijd geleverd. Voldoet ruim aan verwachting
Levering mag sneller, verpakking kan beter. Doos was erg groot voor weinig spullen. Te bestellen bedrag zonder verzendkosten ligt behoorlijk hoog.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedenavond en dankjewel voor je reactie!
Onze levertijd is, zoals vermeld op onze website, tussen 1 en 3 werkdagen. Heel vaak lukt het al na 1 werkdag maar niet altijd, we zijn dus niet altijd de allersnelste webshop maar natuurlijk wel de meest complete en goedkoopste met de allerbeste klantenservice ;-). Het verzendvrije bedrag van €75 euro lijkt hoog maar is een bewuste keuze. We houden de prijzen graag zo laag mogelijk en willen de verzendkosten niet "verstoppen" in de producten. En omdat we meer dan 70.000 artikelen verkopen, lukt het vaak al best snel om aan dit bedrag te komen ;-). Je opmerking over de verpakking geef ik natuurlijk door een de inpakafdeling. We wensen je een heel mooi weekend Debby en graag tot de volgende keer!
Debby
Voorburg

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Goede service, snelle levering
Ik had een vraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedenavond Marian en dankjewel voor je reactie! Wat vreemd dat je geen antwoord hebt gekregen, daar zijn we tenslotte voor! Op welke manier heb je je vraag gesteld? We kunnen hier helaas niets van terugvinden en willen je graag helpen natuurlijk! Stuur je ons even een mailtje?
Marian
Hoogland

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Snelle verzending, goede prijs
Had makkelijk door de brievenbus gepast in plaats van grote doos met plastic erin...
Stefanie
Zwanenburg

Pluspunten
Flessen floradix rechtop vervoeren ivm lekkalge
Tineke
Lekkerkerk

Ed
Soesterberg

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede product prijs. Het enige wat verbeterd kan worden is het minimum bedrag voor gratis levering.
Minimum bedrag voor gratis levering verlagen.
joris

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Goedkope medicijnen
Vindt jammer dat je voor 75 euro moet bestellen anders verzendkosten
Gerian