Website: www.kunstgrashasselt.nl
Adres: Handelsweg 8-4 8061RL
Plaats: Hasselt

Kunstgras Hasselt

Pluspunten
Op zaterdag heen gereden dan ligt alles overzichtelijk buiten. Direct afgesneden en meteen meegenomen. Ze hebben van alle soorten.
Moeilijk vindbaar maar de moeite waard
Johan
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
Mooi kwaliteit kunstgras gekocht bij hun, net echt gras. De hond ligt er altijd op. Als die tevreden is zijn wij het ook haha.

Roelie
Assen

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Mooie grasmat. Ziet er erg natuurgetrouw uit. Afleveren was ook goed geregeld, ze bellen van te voren.

Doornspijk

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten
Heel fijn dat je eerst gratis proefstukjes aan kunt vragen. Zo hebben we snel een keuze kunnen maken. Het is zeer mooi kunstgras, net echt. Ze bellen netjes van te voren of we ook thuis zijn de dag van het bezorgen. Gewoon netjes.

Steenwijk

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. Ook het kunstgras is zeer mooi van kwaliteit. Dit hebben we bij anderen wel eens anders gezien.
A. Joubert

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten
Na de stalen te hebben ontvangen hebben we online besteld. Echt de moeite waard met prijs-kwaliteit verhouding zit het wel goed. Wij zijn er zeer content mee en de kinderen ook.

Karst
Giethoorn

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten
Wij hebben een aanbieding gekocht en zeer daar zeer blij mee. Wij vonden kunstgras altijd duur maar zo is het wel betaalbaar.

Steenwijk

Gepubliceerd op: 04/07/2019

Pluspunten
We hadden eerst bij anderen gekeken maar daar hadden ze niet zo mooi kunstgras al in Hasselt. En we hebben een hele mooi prijs gekregen en ze bezorgen het ook nog.

Emmy
Wachtum

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Zeer mooie kwaliteit kunstgras, zelf gelegd. Wel eerst door een stratenmaker laten aantrillen en bandjes laten leggen.
Dit zijn gewoon goedkope jongens met mooi spul.

Henk Kats
Raalte

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Ik heb een mooi stuk kunstgras gekocht op zaterdag bij hun. Echt supermooie kwaliteit en 25% korting gekregen, was wel outlet maar deze sprong er echt uit. Wij zijn er zeker geslaagd.

Hans B.
Meppel