Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72a 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Onderdeel Woodpoint Nederland

Pluspunten
Was verkeerd adres ingevoerd. Na telefoontje,omdat het pakketje niet aankwam, snel opgelost.

Ety
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Osmo hardwax olie onderhoud
Pluspunten
Alles, informatie, assortiment, prijs, kwaliteit, levering... Een zeer goede ervaring.

Eemnes

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Betaling online lukte niet. Later via iDeal wel.
De Heiligenberg
Leusden

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Parket onderhoudsmiddel
Pluspunten
Goed verpakt
Nee
Bianca
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Overgangsplint
Pluspunten
Goede sortering. Vriendelijke aan telefoon
Een erg slechte bezorgdienst. Hebben drie dagen tevergeefs op onze bestelling zitten wachten. Zolang Kwaliteitparket met Dynalogic hun producten blijft bezorgen zullen wij geen artikelen meer bij hen kopen.
Hennie

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten

transsport naar de klant zeer slecht geregeld
zit al 2 volle dagen te wachtend en heb nog niets ontvangen.
Berry
Oosterhout

profielen
Pluspunten
Medewerker belde voor bezorging. Erg fijn geholpen!

david
amsterdam

laminaat ondervloer
Pluspunten
Keurig netjes te woord gestaan en probleem met levering na overleg opgelost
Informeren als het niet op de dag van afspraak geleverd worden. Moest hier zelf over bellen en kreeg toen te horen dat het niet kwam de dag van de afspraak.
Patrick

Parket lijm 150 kg
Pluspunten
De communicatie met de klant, zoeken dingen voor je uit en bellen weer netjes terug.
Klantvriendelijk en behulpzaamaan de telefoon.

Heatfoil ondervloer voor laminaat
Plinten
Pluspunten
Twee dagen na het bestellen van het product nog geen enkele bevestiging via mail ontvangen. Dus maar even bellen of de bestelling juist is aangekomen. Het bedrag was natuurlijk wel afgeschreven. Even zoeken voor je een telefoonnummer hebt. Erg communicatief was de persoon aan de telefoon niet. De bestelling was gelukkig wel juist ontvangen. Hij ging ervan uit dat ik belde waarom ik het bestelde nog niet binnen had . Het zou de volgende dag binnenkomen. Dat was mijn vraag niet. Vervolgens kwam het bestelde 2 dagen later aan. Kortom zeer slechte communicatie.
Luisteren naar de klant

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ