Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72a 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Onderdeel Woodpoint Nederland

Pluspunten
Snelle levering, geode kwaliteit

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Plinten
Pluspunten
Onhandige gebruiksaanwijzing op de onderhoudsolie (zelfklevende pagina’s - lastig van elkaar te krijgen). Wellicht een los papiertje erbij met de NL

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Onderhoudsolie
Pluspunten
snelle en correcte levering

Ben Burgers
ELST GLD

Gepubliceerd op: 19/01/2018

vloerreiiniger
Pluspunten
Goed en geleverd. Goede prijs kwaliteit.

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Ondervloer rollen goud

Enschede

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Parketlijm en in een tweede bestelling voegenkit om de vloer strak te kunnen afwerken.
Pluspunten
snelle levering en vooraf goed advies ontvnagen

Leerfsum

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Parketlijm
Pluspunten

Ik heb enkele mails gestuurd waarop ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen. Mijn zending die op 27/12 ging geleverd worden, is nog steeds niet toegekomen. Aangezien ik de online bestelling deed omdat ik het product in kwestie dringend nodig had, heeft dit me dus niets opgeleverd.

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Snel antwoord op alles geven dat is belangrijk.
Bestelling kwam een dag te laat zonder aankondiging.
Dick
Zeewolde

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Vloeronderhoud
Pluspunten
Snelle levering en duidelijke uitleg over producten

Ollie
Heeze

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Alleen nog de WoCa Zeep Wit gebruikt. Na 1x gebruik lijkt de vloer wat minder geel. De vloer is niet zo schoon geworden met eerder gebruikt van Osmo product, maar denk dat ik eerst de intensief reiniger gebruiken voor een grote schoonmaak en daarna het onderhoud met Woca Zeep beter gaat.
WoCa Zeep Wit
WoCa Onderhoudsolie Wit
WoCa Intensiefreiniger
Pluspunten
duidelijk internet web winkel en een prima prijs
a
hilversum

Gepubliceerd op: 12/01/2018

onderhoud voor een white wash vloer