Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72a 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Onderdeel Woodpoint Nederland

Pluspunten
Breed assortiment snelle levering, bij telefonisch contact voor vragen, vlot en perfect geholpen
Vooral zo door gaan!
G.V.
Noordscheschut

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Ondervloer in verschillende maten en afwerk profielen.
Pluspunten
zeer vriendelijk geholpen! De medewerker nam alle tijd voor ons. Levering van het product verliep vlekkeloos.

Theo Groenink
almere

Gepubliceerd op: 19/11/2017

laminaatplinten
Pluspunten
snel

Gepubliceerd op: 18/11/2017

parket pollis
Pluspunten
Zoals beloofd zeer snelle levering van mijn bestelling.
Willem
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Onderhouds olie voor parket.
Pluspunten
Super

Rgoncalves

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Spaanplaat en parketlijm ga er zeker nog een aantal producten bestellen
Pluspunten
Scherpe prijs, snelle levering.

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Osmo Wisch Fix onderhoudszeep, 1 liter
Pluspunten
Zoals altijd weer een snelle levering en alles keurig verpakt!

Ron
Wognum

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Alufoam / Aluplus/ Alupete / Isofoam ondervloer
Pluspunten
duidelijke site, snelle en goede service
bij het aangeven waar het materiaal naar toe moet, was het voor mij onduidelijk, maar ik gaf Postnl aan, wat ik ook wilde.
daarna bleek dat dit niet goed was overgekomen en het bleef op jullie site.
MAAR, na een telefoontje werd alles KEURIG geregeld.
dank daarvoor
Ton de Zwart
St. Maartensvlotbrug

Gepubliceerd op: 15/11/2017

alle benodigdheden om een laminaatvloer aan te leggen.
Pluspunten
parketveren online besteld na telefonisch overleg en de volgende dag bezorgt via de post.

Gepubliceerd op: 15/11/2017

spanveren voor parket
Pluspunten
Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling is per koerier geleverd. Keurig verpakt. Goede kwaliteit.

Camille

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Grenen vloerdelen
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ