Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72a 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Onderdeel Woodpoint Nederland

Pluspunten
Goede snelle reacties per mail en telefonisch, denken goed mee en zijn welwillend om iets snel te leveren !
Transporteur Dynalogic echter is een groot drama! Te duur 0900 service nummer waar je minimaal 6 minuten in de wacht staat. Ondanks alle goede inspanningen van Kwaliteitparket om iets snel te leveren, zit ik nu nog steed te wachten op aflevering! Waardeloos!
Toine
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk aan de telefoon
Overzichtelijk en duidelijke site / alle info staat er op
Geen verbeterpunten of tips
Antoinette
Wageningen

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Ondervloer
Pluspunten
Kwaliteit van materiaal is top zou het zeker aanraden bij anderen en nog betaalbaar ook.

Gilbert
Ede

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Houten jaloezieen
Pluspunten
Goede service en snelle levering

Danny
Breukelen

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Emmer PVC vloerlijm
Pluspunten
Klantvriendelijk, aardige en behulpzame mensen die met je meedenken. Snelle levering.
Bordje voor de deur met de tijden veranderen. Op zaterdag zijn ze al om 10 uur open i.p.v. 11 uur zoals op het bordje staat.
Ben
Lelystad

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Plinten voor de vloer.
Pluspunten
Super snelle levering. Laat in de middag besteld, de volgende dag al in huis.

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Onderhoudsolie voor een houten vloer
Pluspunten
Heel veel keuze voor een heel schappelijke prijs. Bij het ophalen van mijn bestelling liep de medewerker met me mee en legde de artikelen in de auto. Prima en vriendelijke service.
Eigenlijk geen
CP
Dronten

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Kunststof plinten
Pluspunten
Snelle levering en een goede prijskwaliteitsverhouding

Ritchie

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Goldline ondervloer voor kliklaminaat
Pluspunten
Snelle levering en kostenloos verstuurd.

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Bona houten vloerreiniger
Pluspunten
snelle service

Gepubliceerd op: 11/06/2018

onderhoudsmiddel houten vloer