Bedrijfsgegevens

Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Laagsteprijsgarantie.com
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3958 beoordelingen (12 maanden)
9163 beoordelingen (totaal)
44299 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (2448)
24% (936)
6% (239)
4% (147)
5% (189)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De betrouwbaarheid laat veel te wensen over! Ik raad iedereen af beroep te doen op dit bedrijf!
Machteld
Feschaux België

Gepubliceerd op: 23/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niks!
Verbeterpunten
Ik kreeg verkeerde artikel geleverd waar ik niks mee kon!! Ze zouden het ophalen en mijn bestelde pakket brengen. Nou blijkt dat dat pakket ook zoek is geraakt!! Nu moet ik wachten tot ze dat pakket hebben gevonden! Pff echt nooit meer dat ik hier wat bestel! Dit was een cadeau voor mn kind dr verjaardag 23 juni! En ik heb nog steeds niks!
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Evy,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses dat u deze vervelende situatie heeft mogen ervaren.

Wanneer ik uw bestelling controleer, zie ik dat u op 20 juni 2019 heeft besteld en op 24 juni 2019 heeft aangegeven dat het geleverde product niet correct blijkt te zijn. Op 25 juni 2019 heeft de chauffeur aan de deur gestaan echter bleek er toen niemand aanwezig te zijn waardoor de omruiling niet plaats heeft kunnen vinden.

Al met al is de correctiezending dan ook enige tijd onderweg geweest, terwijl dit natuurlijk binnen één dag opgelost dient te worden. Ik verneem graag van u of u inmiddels de juiste bestelling heeft mogen ontvangen en of uw dochtertje hier al veel plezier van heeft mogen beleven!

Zodoende kijk ik graag samen met u naar een passende afronding voor de ontstane situatie. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Ik hoop van u te mogen vernemen!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Evy
Roosendaal

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niet
Verbeterpunten
Communicatie
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat spijtig dat u de communicatie als verbeterpunt benoemt. Ik verneem dan ook graag van u welke communicatie voor u niet naar tevredenheid is verlopen, zodoende kijk ik graag mee hoe ik dit kan veranderen en verbeteren.

Ook verneem ik graag van u of u de bestelling in goede staat heeft mogen ontvangen en of deze naar wens is voor u. Zodoende rond ik de situatie graag samen met u naar uw tevredenheid af.

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Ik hoop van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Klant
Ijsselstein à

Gepubliceerd op: 11/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Peuterbed werd geleverd zonder schroevenset. Ging 5 dagen overheen, bleek de schroevenset weer niet compleet... al met al teleurgestelde peuter die na 2 weken nog steeds geen gebruik kan maken van haar nieuwe bed.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Deborah,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend hoe uw bestelling is verlopen! Dit is absoluut niet de werkwijze welke wij willen laten zien en hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Ik heb hierover contact met u gehad en geconstateerd dat wij de situatie niet meer in de juiste kleur kunnen oplossen daar wij een nieuwe levering hebben ontvangen vanuit onze fabrikant. Hierdoor is in overleg met u besloten om een compleet nieuw peuterbed naar u toe te sturen en het oude peuterbed niet bij u op te halen. Ook zijn de verzendkosten terugbetaald, welke u inmiddels op uw rekening moet hebben ontvangen.

Ik kan in deze situatie geen andere oplossing meer bieden, ik wil u natuurlijk wel graag nog een kortingscode aanbieden voor een toekomstige bestelling. Mogelijk hebben wij nog een leuk product in ons assortiment welke uw interesse heeft gewekt! Ik verneem dan graag van u, u kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Deborah
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb een deel van mijn bestelling niet gekregen!!! + schroeven die ontbreken !!!
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Layla,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor.

Wanneer ik uw bestelling controleer, zie ik dat u voor het peuterbed een pre-order heeft geplaatst waardoor deze inderdaad later is geleverd. Voor het ontbreken van de schroeven is een levering ingepland welke inmiddels bij u moet zijn aangeboden.

Ik verneem dan ook graag van u of de bestelling inmiddels compleet is geleverd en of deze voor u naar wens is. Zodoende rond ik de situatie graag samen met u correct af.

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Ik hoop van u te mogen vernemen!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik kan ze op dit moment niet vinden Positieve punten.Slechte klanten service die je van alles beloven maar na komen totaal niet Dus afspraken niet na komen zijn ze heel goed in een halve ster vind ik eigenlijk nog te veel.
Verbeterpunten
Klantenservice slaat nergens op. inpakken goederen zeer slecht waar door mijn product beschadigd was. Gewoon doen wat je zegt en niet elke keer iets zeggen en niet doen
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Marco,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend om te vernemen hoe uw bestelling is verlopen! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn oprechte excuses hiervoor.

Wanneer ik de bestelling controleer, zie ik dat hier diverse dingen mis zijn gegaan en dat de correctie zendingen op niets zijn uitgelopen. Dit is niet de werkwijze welke wij willen laten zien, ik maak hier dan ook direct een melding van bij ons magazijn en onze transporteurs zodat deze kwestie hoog opgenomen zal worden.

Na controle zie ik dat de bestelling inmiddels is geannuleerd en terugbetaald, ik kan deze situatie dan ook helaas niet meer oplossen daar ik de tijd niet terug kan draaien. Mocht u ons in de toekomst een nieuwe kans wensen te geven, controleer ik graag persoonlijk het product voor u zodat ik u ervan kan verzekeren dat u niet nogmaals eenzelfde situatie meer mag maken.

U kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.
Ik hoop van u te mogen vernemen!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
marco
Delft

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Vriendelijk persoon bij de klantenservice
Verbeterpunten
Zorg ervoor dat iets daadwerkelijk leverbaar is voordat mensen een groot bedrag hebben betaald.
En je pas een dag later kan vertellen dat het niet leverbaar is.
Plus nog minstens 3 werkdagen op je eigen centjes mag wachten.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Mandy,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling onverhoopt niet leverbaar blijkt te zijn! Helaas wordt onze voorraad momenteel nog handmatig bijgehouden, waardoor hier wel eens een kruising in voorkomt tussen een bestelling en de daadwerkelijke voorraad. Door dit humanitaire proces, is uw bestelling helaas uitgelopen op een teleurstelling, dit vind ik een zeer spijtige ervaring welke ik u graag had bespaart.

Wanneer ik uw bestelling controleer, zie ik dat u deze op 13 juni 2019 heeft geplaatst en hier op 13 juni 2019 ook over bent geïnformeerd, ik verneem dan ook graag van u of u die e-mail heeft mogen ontvangen of dat u op 14 juni 2019 over de bestelling bent geïnformeerd door het telefonische contact.

Uw bestelling is inmiddels geannuleerd en aan u terugbetaald, dit verloopt via een externe partij waardoor dit helaas drie werkdagen in beslag neemt. Mijn excuses hiervoor, ik had dit graag versneld maar ik kan hier helaas geen invloed op uitoefenen.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bestelling wensen te plaatsen, verneem ik graag van u. Ik controleer dan graag persoonlijk de voorraad voor u, om teleurstellingen te voorkomen. U kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Mandy
Eindhoven

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen enkel positief punt
Verbeterpunten
In plaats van surveys te sturen ,zou u beter uw mails beantwoorden
Dit lijkt me veel interessantere materie te zijn
Waar zit onze zending? KB93928709 en KB 93499861
Na tal van mails met deze vraag nul,nada antwoorden
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Jan,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te vernemen dat u lang op een antwoord heeft moeten wachten! Wanneer ik uw e-mails controleer, zie ik dat u diverse e-mails achter elkaar heeft verstuurd, helaas werken wij onze e-mails op chronologische volgorde weg, waardoor u na elke nieuwe e-mail welke u verstuurt weer de 'minst lang wachtende bent' en uw e-mail daardoor weer verschuift in de wachtrij. Hierdoor heeft u langer op een antwoord moeten wachten dan normaal, mijn excuses hiervoor!

Na controle zie ik dat mijn collega u heeft geïnformeerd omtrent het pakketpunt waar de levering is aangeboden en u heeft aangegeven dat u het hier zult gaan afhalen. Ik verneem dan ook graag van u of dit inmiddels is gelukt en of de bestelling voor u volledig naar wens is. Zodoende help ik u graag verder met een gepaste afwikkeling voor de ontstane situatie.

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op +31 (0)88 22 66 300. Ik help u dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Jan mostrey
Kortrijk

Gepubliceerd op: 05/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
- het enigste is dat de spulle redelijk laag in prijs zijn
Verbeterpunten
- slechte levering
- tot 3 x toe een verkeerde stoel
- en als enige oplossing hiervoor om het voor een 4e keer te laten omwisselen, totaal geen vertrouwen in dat het nu dan wel goed zal gaan, geen compensatie voor de tijd die ik heb moeten wachten elke keer kost mij ook mijn vrije dagen mocht iemand hier iets mee doen mijn order nummer was 000031152
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Hennie,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend om te vernemen hoe uw bestelling is verlopen! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik wil hier natuurlijk graag mee aan de slag gaan daar het voor mij van belang is dat uw bestelling naar tevredenheid is.

Na controle zie ik dat er diverse omruilopdrachten zijn ingepland, ik verneem dan ook graag van u of de meest recente omruilopdracht de situatie inmiddels correct heeft opgelost daar ik geen nieuw contactmoment genoteerd zie staan.

Zodoende loop ik de situatie graag samen met u door en kijk ik met u mee naar een gepaste compensatie voor het ongemak wat u van uw bestelling heeft ervaren. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Ik hoop van u te mogen vernemen!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Hennie van venrooij
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 03/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Lage prijs
Verbeterpunten
Nooit afgeleverd, e-mails worden niet beantwoord
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Ellen,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet op tijd geleverd is! Wanneer ik uw bestelling controleer, zie ik dat u heeft aangegeven dat u deze op 15 juni 2019 wenste te ontvangen. De Track en Trace code geeft aan dat de zending helaas vertraagd is geraakt vanuit onze transporteur waardoor deze pas op 18 juni 2019 bij u is geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn oprechte excuses hiervoor!

Wanneer ik het e-mailcontact controleer, zie ik dat u op zondag 16 juni 2019 een bericht heeft verstuurd, deze is op dinsdag 18 juni 2019 beantwoord. U heeft in deze binnen twee werkdagen antwoord ontvangen, echter zat hier het weekend bij waardoor deze periode langer lijkt. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen één werkdag te beantwoorden, helaas lukt dit niet altijd waarvoor mijn excuses.

Graag wil ik van u vernemen of de krabpaal wel naar wens is geleverd en of deze inmiddels met veel plezier in gebruik is genomen. Zodoende kijk ik graag samen met u mee naar een passende afwikkeling voor de ontstane situatie. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op +31 (0)88 22 66 300.

Ik hoop van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Elien Rosseel
Oostende

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ