Bedrijfsgegevens

Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Laagsteprijsgarantie.com
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3429 beoordelingen (12 maanden)
9748 beoordelingen (totaal)
49135 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (2094)
24% (808)
7% (226)
4% (131)
5% (172)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
I ordered something which was supposed to be delivered the next day as they promise on their site. It happened 6 days ago customer service doesn't answer email. This company is a mess. Avoid them.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Dear Fabian,

Thank you for your review.
Im sorry to read that you have experienced your order in this way. My apologies for this!

Unfortunately the package was delayed at our carrier. That is why we have resent the package immediately when you have spoken with us.

I would like to hear from you if your order has arrived at your destination. If this is not the case, I would also like to hear from you. I would like to hear this from you by e-mail at info@laagsteprijsgarantie.com. So I would like to hear from you whether this has been resolved.

Kind Regards,
Gina van der Geld-Giesbers
Customer Service
+31 (0)88 - 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com
Klant

Gepubliceerd op: 19/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, ik heb zojuist getracht u te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 088-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Zodoende kijk ik graag met u mee wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Yvette,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet naar wens is! Mijn excuses voor het ongemak. Na het bekijken van uw order zie ik dat de bestelling niet op correcte wijze is verlopen en ik zou dan ook graag voor u willen kijken wat ik voor u kan betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te melden via info@laagsteprijsgarantie.com? Zodoende help ik u graag.

Met vriendelijke groet,
Daphne - Klantenservice
Yvette
Zeist

Gepubliceerd op: 13/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
tijdig leveren zou ideaal zijn
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet tijdig bij u is geleverd! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 003188-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Zodoende loop ik de situatie graag met u door en kijk ik met u mee naar een passende oplossing. Ik hoop van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 10/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Slechte kwaliteit geleverde goederen
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste WIllem Jan,

Bedankt voor uw beoordeling.
Het is erg jammer om te horen dat de kwaliteit van uw bestelling niet naar wens is! Mijn excuses voor de teleurstelling. Ik kijk graag met u mee naar een passende oplossing en hoop dat ik u toch een fijn gevoel kan laten overhouden aan uw bestelling. Zou u eventueel een foto/foto's toe kunnen sturen van uw bestelling. Zodoende kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.

Ik hoop van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groet,
Daphne - Klantenservice
info@laagsteprijsgarantie.com
Willem Jan
Dronten

Gepubliceerd op: 10/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen!!!!!!
Verbeterpunten
Ik heb betaald nooit mail gehad nooit track en tracé ook geen kaptafel. Nu moet ik gaan bellen en boos worden .
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Esther,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet conform uw afspraak is geleverd! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 003188-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Zodoende loop ik de situatie graag met u door en kijk ik met u mee naar een passende oplossing. Ik hoop van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Esther Oudendorp
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 09/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Na 3x een sorteerfout, 2 nieuwe afspraken en 1klacht nog altijd niet ontvangen waar ik voor heb betaald en ook mijn geld niet terug
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Gedy,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend dat de levering van uw bestelling op deze manier is verlopen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Ik heb direct per mail contact met u opgenomen, om samen de situatie op te lossen.

Ik hoop dan ook een reactie van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groet,
Daphne - Klantenservice
Gedy
Zuidhorn

Gepubliceerd op: 07/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
De stoelen zijn beschadigd.
Een gat voor de schroef was dicht geniet. Veel gaten kloppen niet.
De stof is scheef gestikt bij 2 van de 4 stoelen.. kortom, niet tevreden
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Marloes,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat uw bestelling niet goed geleverd is! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag verneem ik van u foto's van de deuken en de beschadigingen welke u ervaart, zodoende kijk ik graag met u mee naar een passende oplossing hiervoor.

Deze foto's mag u versturen naar info@laagsteprijsgarantie.com, ik hoop van u te mogen vernemen!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Marloes
Mierlo

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geld terug gekregen
Verbeterpunten
Klanten inlichten wanneer product niet leverbaar is ipv klant in onwetendheid te laten zitten. Zou 2 maand moeten wachten op het product belachelijk.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Michael,

Bedankt voor uw beoordeling, ik begrijp dat u teleurgesteld bent door onze foutieve voorraad. Dit is natuurlijk absoluut niet onze intentie, mijn excuses hiervoor! Helaas wordt bij ons nog de voorraad handmatig bijgehouden, waardoor het kan gebeuren dat er wel eens een foutje gemaakt wordt. Ik vind het vervelend dat u hier de dupe van bent geworden.

Mocht u nog geen alternatief hebben kunnen vinden, verneem ik graag van u. Ik bied u dan graag een van onze voorradige modellen aan met gratis verzending!

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Michael
Armhem

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Goedkope prijs..
Verbeterpunten
Twee weken geleden een stoel bestel zou de volgende dag geleverd zijn stoel inmiddels nog steeds niet binnen wel betaald ook geen reactie geen bevestiging ik zeg weg blijven pure oplichterij als je het mij vraagt
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Jordy,

Bedankt voor uw beoordeling, graag informeer ik u over uw bestelling! U heeft namelijk een voorbestelling geplaatst, dit houdt in dat uw bestelling niet op voorraad is en later nageleverd wordt. Ik ben bang dat u hier mogelijk overheen heeft gekeken, ik verneem dan ook graag van u of u de stoel nog wenst te ontvangen of dat u deze wenst te annuleren.

Zodoende zorg ik er graag voor dat ik samen met u de situatie correct en naar uw tevredenheid op zal lossen. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300.

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Nvt
Utrecht

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ