Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

Pluspunten
Vriendelijke medewerker aan de telefoon
Afspraken nakomen. Er was mij beloofd dat ontbrekende onderdeel vandaag binnen zou zijn. Dit was niet het geval
T.
Erm

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Bij het ontdekken van defect krijg je netjes het onderdeel opnieuw toegestuurd.
De stoel die we besteld hadden was erg vies en was het geld voor ons niet waard wat het ons gekost heeft. Onderdelen pasten zeer moeizaam, hout was niet mooi glad, er zitten zakkers in van de verf.

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Kimbery en Iris zijn uitstekende medewerker die oplossingsgericht denken en alles hebben geprobeerd om mijn probleem op te lossen waarvoor dank
De koeriersdienst Dynalogic en de communicatie is een drama!
IJlst

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
Zat al na één dag gaten in de bekleding van de bolderkar.slechte kwaliteit..wjdw.

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat de bekleding van uw bolderkar defect is geraakt! Dit mag met normaal gebruik niet de bedoeling zijn natuurlijk, hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Helaas heb ik geen foto's van u mogen ontvangen waardoor ik nog niet in de gelegenheid bent gesteld om de situatie bij u op te lossen. Ik wil u dan ook graag verzoeken om deze foto's alsnog te maken en toe te sturen. Dit mag naar info@laagsteprijsgarantie.com onder vermelding van uw ordernummer.

Ik neem de situatie dan graag met u door en kijk graag met u mee hoe deze naar tevredenheid opgelost kan worden. Ik hoop van u te mogen vernemen, alvast bedankt voor uw genomen moeite!

De wit
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Pluspunten
Product is op zich vrij ok
Levering zogezegd de dag nadien voor 7 euro extra en maar een week later effectief leveren zonder compensatie ... kan toch niet?!
Beste Sidji,

Bedankt voor uw beoordeling, graag stel ik u er van op de hoogte dat de verzendkosten altijd berekend worden. Het is niet zo dat u de verzendkosten enkel betaald voor levering de dag erna, en dat een latere levering met gratis verzending wordt aangeboden.

Wanneer ik uw bestelling controleer, zie ik dat deze op 25 juni 2019 geleverd had moeten worden. Helaas is het pakket hier foutief gesorteerd bij onze transporteur en heeft deze twee werkdagen vertraging opgelopen waardoor u de bestelling op 27 juni 2019 heeft ontvangen. Uw bestelling heeft in deze dus geen week vertraging opgelopen, maar twee werkdagen. Ik begrijp dat wachten natuurlijk lang duurt, wanneer u staat te popelen om uw bestelling te ontvangen!

Daar het hier een humanitair proces betreft, bieden wij hier inderdaad niet standaard een compensatie voor aan. Foutjes kunnen nu eenmaal gemaakt worden en wij hopen dan ook dat hier begrip voor opgebracht kan worden. Indien het voor u toch een erg groot probleem vormt, verneem ik natuurlijk graag van u. Ik kijk dan graag met u mee wat ik in deze situatie voor u kan betekenen. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op +31 (0)88 22 66 300.

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Beste Annabel,

Bedankt voor uw beoordeling, helaas kan ik uit uw bestelling geen plus- of verbeterpunten herleiden. Hierdoor weet ik helaas niet wat ik voor u mag betekenen in deze situatie, ik verneem natuurlijk graag van u hoe ik u van dienst kan zijn.

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Zodoende kijk ik graag met u mee wat ik voor u kan betekenen.

Ik hoop van u te mogen vernemen!

Annabel
Hamme

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
Weer goed opgelost!
Kijk retour zendingen na voor dat ze verkocht worden

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Klantenservice is goed bereikbaar.
Ik had een schommelstoel besteld maar deze was van slechte kwaliteit helaas. Ook was een buis al gebroken in de doos bij aankomst.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat spijtig om te vernemen hoe u uw bestelling heeft ervaren! Dit is natuurlijk niet onze intentie, mijn oprechte excuses hiervoor.

De bestelling dient natuurlijk in goede staat geleverd te worden en ik kan mij goed voorstellen dat u natuurlijk niet blij bent met een defect product waarvan de kwaliteit ook niet naar wens is. Na controle zie ik dat het product bij u is opgehaald en dat de bestelling aan u terugbetaald is. Ik ben dan ook bang dat ik deze situatie niet meer kan veranderen, daar ik de tijd helaas niet terug kan draaien.

Ik wil u dan ook graag een kortingscode aanbieden voor een volgende bestelling, indien u ons bedrijf in de toekomst nogmaals een kans wenst te geven. Zodoende compenseer ik graag het ongemak wat u van deze bestelling heeft ervaren en controleer ik de nieuwe bestelling graag persoonlijk voor u om te voorkomen dat u wederom geen goede bestelling zal ontvangen!

U kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Ik hoop van u te mogen vernemen!

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten

Beter communiceren en afspraken nakomen.
Slecht hoe jullie omgaan met leveringen
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend om te vernemen dat er afspraken zijn gemaakt welke niet nagekomen zijn! Graag verneem ik van u welke afspraken er niet nagekomen zijn en wat u graag verbeterd ziet aan de leveringen.

Ik kijk dan graag met u mee wat ik voor u kan betekenen en welke verbeterpunten ik voor u door kan voeren. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Ik hoop van u te mogen vernemen!

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Contact via mail verloopt goed, snelle levering
Helaas bleek mijn aankoop niet in orde. Er zou een vervangend artikel gestuurd worden. Eerst op vrijdag maar dat ging niet door, toen op zondag maar dat ging ook niet door. Erg vervelend als je verlof hebt genomen en afspraken hebt geannuleerd. Uiteindelijk alles terug gestuurd.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te vernemen dat de levering van het vervangende artikel niet goed heeft plaats gevonden! Dit is natuurlijk niet zoals het hoort, daar ik de zending voor u heb ingepland om de situatie juist bij u op te lossen. Wanneer ik de bestelling traceer bij onze transporteur, zie ik dat hier inderdaad iets mis is gegaan bij het sorteren en het verwerken van uw pakket.

Ik betreur dit ten zeerste, daar ik u natuurlijk graag de barkrukken naar wens had geleverd! Mijn excuses dat dit niet is gelukt en dat u de bestelling heeft geannuleerd. Ik begrijp dan ook dat ik deze situatie niet meer bij u kan oplossen, mocht u in de toekomst nogmaals een bestelling wensen te plaatsen verneem ik graag van u. Ik controleer dan graag het product persoonlijk voor u, om u van een goede afloop te verzekeren. U kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op +31 (0) 882266300.

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Laatste nieuws