Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

Pluspunten
Snelle levering en goede service!
Als je spullen opstuurde naar een klant, eerst kijken wat je opstuurt. 1 stoel was kapot en 2 stoelen waren helemaal vergeeld.

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Klant wordt niet persoonlijk verwittigd als het product niet tijdig kan geleverd worden. Ook geen antwoord gekregen nasturen van mail met de vraag ernaar. Bij aanpassing leveringsdatum,werd dit niet gerespecteerd. Product zelf was ok. Jammer dat de handleiding zo onduidelijk was.
Communicatie naar de klant

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
aardige dames aan de telefoon
de bestelling in een keer goed afleveren zou in jullie voordeel kunnen werken.
twee verkeerde parket brengen is heel vervelend.
C.J
Zelhem

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit
Antwoorden op mails. Duidelijker communiceren
Kevin
Evergem

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
De service helpdesk mensen waren zeer vriendelijk en lakten mijn klachten direct en goed op.
T magazijn is blijkbaar incapabel. Eerst werden te weinig en kapotte spullen geleverd, daarna werden de vervangende spullen helemaal niet verstuurd en pas bij de derde poging was alles opgelost. Uiteindelijk duurde het ipv bezorging binnen 1 werkdag, 2 weken.
Suze

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Snelle levering, echter misten er de helft vd onderdelen van de krabpaal...
Kijken of pakket compleet is
Dokkum

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten

Bedrijf niks mee aan de hand, dpd echter heeft mijn pakket al een week lang in bezit en niet bezorgd
M
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Artikel kon niet op de dag geleverd worden, zoals eerst bevestigd, wel snel een nieuwe geleverd. Vriendelijke man aan de telefoon
Meer in contact staan met de vervoerder, waarom het niet meegaat, terwijl het wel in het depot stond

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Pluspunten
Goede service, prima te gebruiken website.
Contact kan wel wat beter. Lijn was erg slecht te verstaan.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Richard,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat de lijn niet goed was op het moment dat u telefonisch contact met ons heeft gehad! Dit is natuurlijk niet de bedoeling daar u hier mogelijk informatie verkeerd door kunt ontvangen of juist informatie door kunt missen! Mijn excuses hiervoor, ik hoop dat dit niet het geval is geweest bij u.

Graag verneem ik van u of het product verder wel volledig naar wens is en naar tevredenheid is geleverd. U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300!

Maudy
Team Klantenservice
Richard

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
ik vind niets positieve ik bestel een tafel die zogezegd de dag daarop zou geleverd worden blijven speciaal omdat ik volk kreeg maar de tafel was er niet ben en tafel moeten gaan lenen en nu een week later heb ik nog niets geen tafel en geen geld terug wel een hoop zever dat julllie niets vinden morgen dit is een geval voor testaankoop krijg een telefoon nr. om vanuit belgie te bellen maar krijg wel geen antwoordt en julli bellen ook ,iet naar hier een heel bpze klant
sorry ik weet dat u er niets kan aandoen en dat u zo vriendelijk bent om mij een korting code wilt geven vind ik positief
groetjes magda de tafel die ik nog gezien kosten sorry te veel geld voor mij maar
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Magda,

Bedankt voor uw beoordeling, uw bestelling is absoluut niet verlopen zoals het hoort! Hier wil ik u nogmaals mijn excuses voor aanbieden daar dit natuurlijk niet de bedoeling is. Zoals per e-mail met u besproken, verneem ik natuurlijk graag van u wanneer u een product naar wens heeft gezien op onze site! Ik voorzie u dan graag van een gepaste kortingscode ter compensatie voor het ongemak wat u van uw huidige bestelling heeft ervaren.

U kunt mij dan bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of vanuit België op +31 (0)88 22 66 300!

Maudy
Team Klantenservice