Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

61% (2094)

Pluspunten
Medewerkers waren vriendelijk..werdt meteen geholpen.
De site voor de stoelen beter aanpassen...had 4 stoelen besteld krijg 2 verschilde waar de armleunig ook verschild waren....het waren wel hele leuke stoelen...maar helaas terug moeten sturen
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze uw bestelling is verlopen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij zullen dit dan ook zeker meenemen in de toekomst, daar dit niet de bedoeling is. Wij zullen de terugbetaling naar u in orde maken binnen veertien werkdagen na het ophalen van uw bestelling.

Mocht u in de toekomst ondanks deze bestelling alsnog een bestelling bij ons een bestelling wensen te plaatsen, dan kijk ik graag met u mee naar een passende aanbieding!

Gina van der Geld-Giesbers
+31 (0)88 - 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com
pieters
kerkrade

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
Snel geleverd.
Bij alle producten na checken of instructies kloppen,
En of alle stukken erin zitten en ook kloppen.
Tot slot ook checken de markeringen op het product zelf (is het goed in elkaar gezet, kan de klant makkelijk hier uit bouwen?).
David

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
Ik kan jullie niet beoordelen want ik heb mn bestelling nog steeds niet ontvangen

Bas Verbruggen
Waalre

Gepubliceerd op: 15/11/2019

Pluspunten
Duidelijke website en de bestelde stoel ziet eruit zoals op de site.
Ik vroeg om de stoel op vrijdag 8 november te bezorgen. Hij kwam op vrijdag 1 november. Dochter blij met haar cadeau maar mijn verrassing was mislukt.
Beste Irma,

Bedankt voor uw beoordeling.
Mijn oprechte excuses voor het feit dat de bestelling te vroeg is geleverd en hierdoor geen verrassing meer was! Dit was natuurlijk niet de bedoeling.
Graag bied ik u een kortingscode aan voor gratis verzending bij uw volgende bestelling voor het ongemak.
Mocht u deze kortingscode wensen, stel ik voor ons te contacteren via info@laagsteprijsgarantie.com.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Gepubliceerd op: 11/11/2019

Kwalitatief betere producten aanbieden
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag zou ik van u vernemen waar wij aan kunnen werken! Dit verneem ik graag van u via info@laagsteprijsgarantie.com, zodoende kunnen we dit meenemen in ons verbeter traject.

Met vriendelijke groeten,

Ghislaine Ooteman
Customer Service
088 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten
goedkoop
Het pakket kwam niet op de juiste dag, we moesten er zelf achteraan bellen om te zorgen dat we het pakket wel kregen.
Beste Marea,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat uw bestelling niet op de juiste dag geleverd is en dat u niet geïnformeerd bent omtrent de zending! Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken, mijn excuses hiervoor.

Zojuist heb ik getracht u te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om terug contact op te nemen. Ik hoop van u te mogen vernemen, u kunt mij bereiken op 088-2266300. Alvast bedankt voor uw genomen moeite!

Gepubliceerd op: 07/11/2019

Pluspunten
Snelle leverservice
Het product kwam beschadigd aan. Het pakket werd niet met zorg behandeld en heb dus op verschillende plekken deuken en beschadigingen gevonden.
Beste Nahid,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat de transporteur niet goed met onze pakketten om gaat! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag verneem ik van u foto's van de deuken en de beschadigingen welke u ervaart, zodoende kijk ik graag met u mee naar een passende oplossing hiervoor.

Deze foto's mag u versturen naar info@laagsteprijsgarantie.com, ik hoop van u te mogen vernemen!

Nahid
Brussels

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
Vriendelijke telefoniste van de klantendienst
Als iets verzonden wordt eerst eens alles controleren of product kompleet is of onbeschadigd
Ger
Roermond

Gepubliceerd op: 04/11/2019

Pluspunten
Snelle levering, makkelijk te bestellen online
De krabpaal die ik heb besteld is erg I stabiel. Ik heb de voet moeten veranderen naar een grotere, maar de palen zelf zijn erg zwak.
Beste Marcel,

Bedankt voor uw beoordeling, wat jammer dat het product niet naar wens is! Het is natuurlijk fijn dat u deze zelf heeft aan kunnen passen, maar dit hoort niet zo te zijn! Ik wil u dan ook graag verzoeken om contact met mij op te nemen via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300 zodat ik samen met u kan kijken wat ik in deze situatie voor u kan betekenen.

Ik hoop van u te mogen vernemen!

Marcel
ALMERE

Gepubliceerd op: 31/10/2019

Pluspunten
Goed
Gied
Gee