Website: www.ledgloeilamp.nl
Adres: Van Galenlaan 32 3941VD
Plaats: Doorn
Telefoon: 0303200007

LEDGloeilamp.nl

Pluspunten
Duidelijke site
En snel geleverd spot en led lampen
Goed advies toen de lampen niet goed om een led driver te monteren
Jammer dat ze een minimum bedrag hanteren om te bestellen zo moest ik naar een ander leverancier voor deze driver
Gerrit
Oss

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Na meer als een week wachten eindelijk mijn bestelling in huis. Maar wat schetst mijn verbazing, maar 6 lampjes en niet de 10 bestelde. Van deze lampjes doen het er 2 niet eens en is er een niet koppelaar. Na meerdere mails en 30 keer gebeld te hebben nog steeds niemand bereikt. Hoezo klantenservice! !
Eindelijk bericht via de mail na meerdere keer contact zoeken. Lampen retour gestuurd en geld terug gehad. Ben nog steeds niet tevreden over de klantenservice welke telefonisch niet te bereiken is. Lampen die het niet doen worden dus niet gecontroleerd voor levering wat frustrerend is voor de ontvanger. Er zijn dus veel punten die verbeterd kunnen worden en ik hoop dat ze dat meenemen.
Ruud
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Geertruidenberg
29/04/2019

Pluspunten
Zeer slecht.Ik zit al een week op een bestelling te wachten. Op alle mogelijke manieren contact gezocht. Telefoon nemen ze niet op, op mail wordt niet gereageerd. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en bestelling!

Albers
Millingen aan de Rijn

Gepubliceerd op: 26/04/2019

Pluspunten

De lampen die wij gekocht hebben kunnen helaas niet branden want de bijbehorende drivers zijn niet meegeleverd. Dit wordt op de website wel zo aangegeven Plug and Play. Bovendien ontbreken de opbouw ringen. Die staan op een van de vier foto's bij de ledlampen. De levering is dus niet volledig.
En moeten wij wachten.
Geen respons op de email gehad die ik hier over gestuurd heb.
Niet tevreden dus.
Antwoord LEDGloeilamp.nl
De lampen die u heeft gekocht hebben inderdaad een transformator nodig om te kunnen functioneren. Dit wordt duidelijk uitgelegd bij het product. Zowel de transformator als de opbouwringen zijn accessoires en kunnen erbij geselecteerd worden.
Op uw mail hebben snel geantwoord en dit uitgelegd, maar daar hebben we helaas geen reactie op mogen ontvangen.
F Poppelier
Schiedam

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Waardeloze service slechte levering , geen tel contact mogelijk opbouwspots besteld kwamen pas na twee weken !!! Bedrijf onberijkbaar

Antwoord LEDGloeilamp.nl
Dank nog voor uw bestelling. Uw beoordeling begrijp ik niet goed. Wat ik zie bij deze bestelling is dat we heel snel zijn geweest en de bezorging ook.

U heeft op zondag 18 november besteld en de levering was dinsdag 20 november.

Mogelijk had u een andere bestelling bij een andere winkel in gedachten toen u de review schreef?
Jorn Ennik
Workum