Website: www.lichtkoepeltje.nl
Adres: Conradweg 10 6827 BZ
Plaats: Arnhem
Telefoon: 026-321-8659

Lichtkoepeltje.nl

Pluspunten
goede website
fout in de levering; een lichtkoepel besteld, er werden er twee geleverd. Uiteraard een koepel in ontvangst genomen. De andere is door de chauffeur teruggenomen
Andy
Hilersum

Gepubliceerd op: 21/10/2018

een lichtkoepel
Pluspunten
Zeer snelle reactie op vragen.

Ger
Schinveld

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Lichtkoepels
Pluspunten
Goede prijs en kwaliteit en snelle levering. Dag voor leveren netjes de verwachte lostijd door gekregen
Haelen

Gepubliceerd op: 05/10/2018

2 lichtkoepels voor de serre
Pluspunten
Prima prijs en goede (after)service.
Fijne website en goede communicatie.
Toen er een afdekdopje bleek te ontbreken werd deze direct en kosteloos nagestuurd.
"Vooral doorgaan!"
Patrick
PAPENDRECHT

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Lichtkoepels
Pluspunten
Snelle verwerking order, snelle levering. Top!
Bezorging zou plaatsvinden tussen 12-16 uur. Toen ik echter om 11.30 uur thuiskwam lagen de koepels op mijn oprit, vrij toegankelijk voor derden! Dit terwijl voor onbeschadigde ontvangst getekend moest worden! De blanco bon trof ik in mijn brievenbus aan.
Antwoord Lichtkoepeltje.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling, er was een rit naar het Noorden uitgevallen en de chauffeur had geen 06 nummer en vaste lijn werd niet opgenomen. Hij kon op locatie zien dat het veilig gesteld kon worden. Veel plezier van uw lichtkoepels.
Ruud
Sittard

Gepubliceerd op: 04/10/2018

2x dakkoepel
Pluspunten
Snelle reacties op vragen via chat en ook mail.
Goede adviezen.
Meedenken in oplossingen (in mijn geval het aanbieden van deelleveringen, zodat mijn aannemer alvast de dakopstanden kon gaan plaatsen)
snel naleveren van niet ontvangen onderdelen
De bestelling was in overleg verdeelt in deelleveringen. Helaas ontbraken een draaistok en 4 afdekkapjes. Even contact gezocht met lichtkoepeltje.nl en direct een nalevering ingepland. Verbeterpunt in deze is niet de service naderhand; die was top. Het was alleen beter geweest als de bestelling in 1x goed was geleverd.
Ramon
Huissen

Gepubliceerd op: 04/10/2018

2 ventilerende lichtkoepels
Pluspunten

de afgesproken tijd dat het geleverd zou worden was zeer slecht..
1.5 uur eerder dan verwacht..
joost

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Snelle service.
Makkelijke bestelwijze
Positieve prijs /kwaliteit verhouding .
Fijn dat je zelf op maat kunt samenstellen !
De betrouwbaarheid zal nog moeten blijken in de toekomst ... ?
Clara

Gepubliceerd op: 01/10/2018

dakkoepel
Pluspunten
goed advies na telefonisch contact en snelle levering.
de zwarte linten zitten aan een oog bevestigd aan het dakraam. tijdens het optillen schiet één oog los doordat deze (achteraf) niet goed geschroefd is. gelukkig waren we de lichtkoepel op de grond aan het verplaatsen en konden we snel ingrijpen. we moeten er niet aan denken dat dit op grote hoogte gebeurd!!!
en bij het leveren van de lichtkoepels, herkende de transporteur niets van verantwoordelijkheid van het transport en vond het raar dat we ze wilden controleren op beschadigingen, want 'ik ben alleen maar hier om ze af te leveren'. alles zag er goed uit, maar het zou een vervelend verhaal worden als er wel beschadigingen op zaten en wie er dan verantwoordelijk voor zou zijn... hij trok er in ieder geval gelijk zijn handen vanaf, zo herhaalde hij meerdere malen.
Antwoord Lichtkoepeltje.nl
Bedankt voor uw beoordeling, op de verpakking staat een duidelijke waarschuwing dat de ogen niet bedoeld zijn voor verticaal transport maar bedoeld zijn voor transport van magazijn naar klant. We hebben de transporteur gesproken en deze heeft een half uur moeten wachten voordat er iemand was. Deze vertraging gooide zijn dagplanning omver.
Verder zijn we blij dat het product in prima staat is ontvangen, anders hadden we ook dan een oplossing bedacht. Veel plezier met uw platdakraam.
ingrid

Gepubliceerd op: 28/09/2018

2 x lichtkoepels Intura pgx a1
Pluspunten
Goede communicatie via de mail, snelle levering en een goede prijs / kwaliteits verhouding.

Joey
Lisse

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Div. Lichtkoepels en verschillende opstanden t.b.v. lichtkoepls