Website: http://www.lightbrands.nl/
Adres: Satellietbaan 41a 2181 MG
Plaats: Hillegom

LightBrands

Pluspunten

ik heb zelf drie keer contact op moeten nemen om de status van mijn order na te vragen, want de 4/5 weken levertijd was reeds verstreken. de klantenservice registreert de melding, maar doet vervolgens niets. De tweede keer na aandringen van mijn kant, krijg ik bericht dat er intern onduidelijkheid is ofwel jullie eigen processen zijn niet op orde. Daarmee ben ik als klant nog steeds niet geholpen. De derde keer contact krijg ik eindelijk iemand zover die er echt achteraan gaat en mij actief terug gaat bellen. Dat was ook de oplossing. Als met al ben ik echt niet tevreden!!!!!
francoise timmer
kortenhoef

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Redelijk scherpe prijzen. Breed assortiment.
Geen single point of contact, elke keer weer opnieuw het probleem uit moeten leggen. Geen enkele pro-actieve communicatie over het weer verschuiven van levertermijnen. Verkeerde levertermijn op de website, 5 dagen levering is uiteindelijk 3 maanden geworden. Ondanks dat dit bekend was bleef er toch continu op de website 5 dagen staan.
Beste meneer Westerlaken,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat de levertijd zo lang was. Het product wat u oorspronkelijk had besteld ging uit de collectie en de nieuwe variant was nog bij de leverancier in productie. Hier zullen wij in het vervolg meer rekening mee houden en ook de levertijden op de website aanpassen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat de lamp u bevalt.
Met vriendelijke groet, Team LightBrands
Remco

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Mooi assortiment
Nadat er drie weken niets werd gemeld over mijn bestelling heb ik de bestelling geannuleerd. Er bleek halverwege januari nog steeds een achterstand te zijn die opgelopen is door de kerst. Daarover werd ik niet geïnformeerd en heb ik de lamp elders gekocht.
Beste Merel,
Bedankt voor de beoordeling. Wat u zegt klopt maar wij hadden u hierover moeten informeren en wij zullen hier in de toekomst rekening mee houden door vooraf aan te geven dat de levertijden langer kunnen zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak..
Team LightBrands
Merel
Delden

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Had de lamp betaald voor 2750 euro. Wilde afspraak maken voor installeren. Moest wel 4 fotos maken van dimlicht installatie lichten etc. Aangegeven dat er een kabelgoten moest komen. Toen kwam de monteur en die had de fotos niet ontvangen! Kabelgootje was niet mogelijk. Zou hij voor terug komen. 5x bellen nog geen kabelgootje. Eindelijk kwam de monteur kabelgootje gemaakt. Kreeg ik een factuur van 59 euro voor het kabelgootje! Lamp van bijna 3000 euro gekocht. Installatie liep niet soepel dan durf je toch geen factuur meer te sturen!
Melanie
Amstelveen

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Goed op de hoogte houden van de verzendstatus van het artikel. Medewerker klantenservice is enige positieve in dit verhaal.
Servicelevel laat zeer veel te wensen over. Na problemen met dure lamp alle risico en verantwoordelijkheid bij de klant leggen terwijl dit niet is aangetoond. Jammer, een eens maar nooit meer experience.
MHM

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Slechte communicatie, beloften die niet werden nagekomen, ondeugdelijk advies, het heeft een jaar geduurd voordat het probleem was opgelost. Het bloemetje achteraf was mosterd na de maaltijd.

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Vrij snelle communicatie.
1. Verkeerde lamp ontvangen na lang wachten. 2. Bij de levering van de gevraagde lampen de verkeerde lichtbron ontvangen. 3. Zelf eerst moeten instaan voor de retour van de verkeerd geleverde producten.
Antwoord LightBrands
Beste Isabelle, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat u tot twee keer aan toe een verkeerd product heeft ontvangen, hiervoor onze excuses.

Wij hebben inmiddels al persoonlijk contact met u gehad om dit op te lossen, mocht u echter nog vragen hebben of mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat uiteraard graag.

Groeten, team LightBrands

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Geen, tot nu toe
Op de website staat aangegeven dat de lampen die ik wilde bestellen op voorraad waren. Hierbij was de bezorgtijd 1 tot 2 dagen. Vervolgens stuur ik een extra bericht met de vraag of ik echt ervan uit kan gaan dat ik deze bestelling binnen twee dagen in huis heb? Ik krijg vervolgens een mail waarin staat dat op de website duidelijk staat dat het 1 tot 2 weken duurt. Dit was echter niet zo toen ik bestelde. Dit was voor mij ook de enige reden om bij Lightbrands te bestellen. Want bij andere partijen was de levertijd een stuk langer. Vervolgens heb ik gevraagd om mijn order te annuleren. Ik krijg echter nu geen reactie meer van Lightbrands.
Bas

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten

Inmiddels wacht ik 3 weken op een artikel dat gewoon voorradig is!! Gelukkig heb ik niet vooraf betaald en raad dat andere kopers dan ook aan...
EC
DEN HELDER

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten

Snelle levering zoals beloofd en geld terug storten . Tot op heden nog geen geld ontvangen

Gepubliceerd op: 19/06/2018