Bedrijfsgegevens

Website: http://www.lightbrands.nl/
Adres: Satellietbaan 41a 2181 MG
Plaats: Hillegom
Telefoon: 0854890360

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

LightBrands
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
286 beoordelingen (12 maanden)
781 beoordelingen (totaal)
10317 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (165)
29% (82)
5% (14)
5% (15)
3% (10)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
1 Geef juiste info op de website
2 Als je aan klantenbinding wil doen, moet je niet een starre
houding aannemen bij een klacht
Ingrid
breda

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet het verkeerde product opsturen. Zeker niet nadat ik eerst telefonisch erover geinformeerd had voordat ik bestelling plaatste.
Marja

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
komt afspraken niet na
jan fase
boskoop

Gepubliceerd op: 28/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Aardige mensen. Belofte nagekomen
Verbeterpunten
Levertijd was lang, werd niet nagekomen en kon uiteindelijk niet nagekomen worden. En daar kwam ik achter door er zelf achteraan te bellen
Ivar
Driebergen

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Veel keus
Verbeterpunten
3 januari 2019 besteld, 30 januari 2019 pas geleverd. Zonder ook maar even contact op te nemen.
Antwoord LightBrands
Beste Mike,
Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb uw order gecontroleerd en zie dat u niet bent geïnformeerd over de levertijd, dat hoort natuurlijk niet. Iedereen hoort per e-mail een levertijd te ontvangen. Hiervoor onze oprechte excuses.
Wij nemen dit zeker mee in de verbeteringen van onze service.
Met vriendelijke groet, Team LightBrands
Mike
Hoorn

Gepubliceerd op: 17/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Lamp besteld, levertijd 8 tot 12 werkdagen.
Na 4 weken gevraagd waarom het zon lang duurde.
Er bleek vertraging te zijn en daarvan was ik niet op de hoogte gesteld.
Levertijd was ook onduidelijk.
Bestelling daarom geannuleerd.
Het geld was binnen 1 week op mijn rekening gestort, dat was netjes
Antwoord LightBrands
Beste Saskia,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u uw order heeft moeten annuleren door de lange levertijd. De leverancier was na kerst van fabrikant gewisseld waardoor de levertijden langer werden, wij hadden u hier eerder over moeten informeren. Wij nemen dit mee in de verbeteringen van onze service.
Met vriendelijke groet,
Team LightBrands
Klant

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Goede website, mooie producten met een goede prijs.
Verbeterpunten
Eerst de producten nakijken voor ze opgestuurd worden.
Andrea
Hedel

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
duidelijker communiceren over voortgang als levertijd niet wordt gehaald, nu moest ikzelf nabellen/actie ondernemen
Klant

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Collectie
Verbeterpunten
Slechte communicatie
Slechte verpakking vervoerder
Heb alles terug gestuurd
Lampen tot 2 x krom uit de doos
Klant

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Helaas geen positieve recensie, althans voorlopig niet.
Relatief kostbare Kartell-lamp kwam gebroken aan in doos.
Dat is niet leuk. Binnen 300 minuten na bezorging gebeld met LightBrands. Hoe kan dat nou, terwijl de doos niet beschadigd is. Wat voor kleur heeft de "Shocksticker"? Wat voor ding? "de shock-sticker!". Dat blijkt een ding te zijn waarmee men kan zien of de doos netjes behandeld is. Hele shock-sticker blijkt niet op de doos te zitten. Vervolgens hele serie foto's moeten maken om -voor ons gevoel- de eigen onschuld aan te tonen. We zijn nu een paar dagen verder en ik hoor niks meer. Wel tevoren betaald. Dat doe ik dus volgende keer ook niet meer.
Henk
Deventer

Gepubliceerd op: 02/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer