Bedrijfsgegevens

Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: Herengracht 54 1015 BR
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 820 23 91

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Lightspeed
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
12 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
41 beoordelingen (12 maanden)
138 beoordelingen (totaal)
20869 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (30)
20% (8)
0% (0)
0% (0)
7% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
ontzettende goede begeleiding ik leer elke keer meer
Verbeterpunten
kan ik zo niet bedenken
Marianne - www.vib-emmen.nl
Emmen

Gepubliceerd op: 06/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Lightspeed POS is toch wel een aanrader voor beginneling, Dit werkt perfect! , We ze nu al tijdje bezig met onze webshop voor internationaal te bereiken, met lightspeed POS kan je dit!

Het is wat prijzig voor de webshop die je aanbied maar dit had ik niet verwacht, Na telefonische gesprek of Virtual Chat oefensessie van lightspeed was ik meteen weg, Voor betere kwaliteit raden we je toch aan professional van €189 hier heb je de betere functie, Wij zijn met personeel met meer of 2500 - Binnenkort een afspraak met enterprise te bespreken met lightspeed is dit mogelijk! Mooie lay out, Geen vak kennis nodig, Geen expert in HTML of CSS,

We raden het je echt wel aan. Start vandaag nog met LightSpeed POS
Verbeterpunten
Geen verbetering nodig.
TheShopGames.com
Brugge

Gepubliceerd op: 04/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Wij werken inmiddels 2 jaar met dit systeem en zijn erg tevreden. Duidelijke overzichten, makkelijk om aanpassingen te maken en ideaal om met een Ipad bestellingen op te kunnen nemen aan tafel.
Verbeterpunten
Verbeterpunten in onze ogen:
- Graag zouden wij naast alle mogelijke overzichten ook graag een jaaroverzicht kunnen draaien.
- Standaard een aantekeningenoptie (Nu moeten we daar een los artikel voor maken)
- Het werkt soms wat traag.
- Niet op alle internetbrowsers werkt het optimaal.

Dit zijn punten waardoor het helemaal perfect zou worden, maar ook in de huidige opbouw zijn wij zeer tevreden.
Kevin - Lunchroom De Belevenis
Veenendaal

Gepubliceerd op: 27/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Het bedrijf heeft uitstekende ecommerce software en zeer goede hulp aanbod
Verbeterpunten
 
raymond
uitgeest

Gepubliceerd op: 18/09/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Neem verantwoordelijkheid voor fouten

uitgeest
04/09/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Supermakkelijk te gebruiken, naar eigen inzicht in te richten. Toevoegen van prijzen, producten, gebruikers en groepen doe je gewoon op je iPad, je Mac of je mobieltje. Rapporten, per uur/dag/week/maand als dat gewenst is. En als er al een probleem is wordt je snel vakkundig telefonisch of via de chat op weg geholpen.
Verbeterpunten
 
Maurice/Meneer De Boer
Eindhoven

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Concrete uitleg in het Nederlands en heel goede hulp als ik zelf iets niet kan. Bedankt!
Verbeterpunten
/
Klant
Lauwe

Gepubliceerd op: 10/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Erg blij met de support en onboarding training van o.a. Johan!

Met een paar dagen volledig operationeel op een professionele manier!
Verbeterpunten
 
HelmetCity.nl
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/07/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Super goede service. Met name hoge tevredenheid over de product specialist, Jasper Dekker. Wanneer het even kan is hij goed bereikbaar om je verder te helpen met zijn expertise en geduld. Jasper heeft vaak genoeg aan een half woord en dat is prettig om snel je vraag beantwoord te krijgen.
Verbeterpunten
Waarschijnlijk vaker genoemd; beter voorzieningen in de Nederlandse taal.
Op moment dat je belt, en support nodig hebt kom je regelmatig (te vaak) uit de Engelse helpdesk.
Patisserie en Chocolaterie Boom
Weesp

Gepubliceerd op: 25/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Net een uur on-line helpdesk gehad van een trainer die werkelijk wist waar hij mee bezig was. Helder en prima werkbaar. Johan, thanks. Groet van Hans Bos
Verbeterpunten
 
Hans Bos
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle reacties en super hulp! Makkelijk te beheersen backoffice en veel apps waardoor je webshop nog beter wordt!
Verbeterpunten
Mag van mij iets goedkoper zijn.
Jan Janssen
Vught

Gepubliceerd op: 14/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer