Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: Herengracht 54 1015 BN
Telefoon: 020 820 23 91

Lightspeed

Pluspunten
Fijn platform, veel mogelijkheden en apps, hele goede support bij vragen :-)

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Goed uitgelegd en niet zo zakelijk allemaal dat vond ik erg fijn
Geen verbeterpunten
Hoomtronic

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
En goed en professioneel bedrijf, met mensen die weten waar ze verstand van hebben. Tevens ook een goed bereikbare support afdeling die je alle tijd neemt voor de klant

Chantal M2 Bait and Tackle
Venhuizen

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Lightspeed heeft een goede klantenservice en als je eenmaal weet hoe het werkt dan ontdek je de flexibiliteit en de mogelijkheden.
De mogelijkheid geven om de abonnement in termijnen te betalen.
Guo

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Goede service en goede werknemers die ons altijd goed en snel helpen. Marco Mulder heeft ons altijd goed geholpen en dat is ook de reden dat wij nog klant zijn van Lightspeed
Erkan
Purmerend

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Ik heb in het verleden Lightspeed gebruikt en was tevreden over de gang van zaken. Voor een afstudeerproject ben ik onze eigen website gaan bouwen waardoor Lightspeed niet langer meer nodig was.

Overigens ben ik zeer goed geholpen door Marco Mulder. Mochten we in het nieuwe jaar de stap maken, dan komt dat doordat hij mij heeft overtuigd. Hij is een goede sparringspartner met een ruime kennis aan alles met betrekking tot e-commerce.

Justin R.
Oostzaan

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
- Van alle SaaS aanbieders is Lightspeed de meest uitgebreide en biedt het vele mogelijkheden en daarmee zit het aan de bovenkant van dit segment.
- Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Het is niet goedkoop vergeleken met andere aanbieders, maar je krijgt er echt veel waarde en een zeer snelle site voor terug.
- Klantenservice neemt zaken serieus en lost issues adequaat op.
- Lightspeed werkt makkelijk. Tegelijkertijd is mijn kanttekening hierbij dat er denk ik behoorlijk gefocust wordt om het de starter zo makkelijk mogelijk te maken en dat is natuurlijk erg positief voor die starter. Alleen gaat dat niet altijd samen met gebruikers die meer willen. Die zullen door beperkingen op een gegeven moment wel naar bijvoorbeeld Magento worden geduwd terwijl dat voor vele gebruikers helemaal niet nodig zou zijn als er wat nét wat geavanceerdere mogelijkheden zouden komen. Op die manier zou Lightspeed zich echt midden tussen de SaaS aanbieders en Magento in kunnen positioneren i.p.v. enkel aan de bovenkant van deze aanbeiders en dat is m.i. een positie die voor enorm veel shops perfect is.
- Themabouwers verplichten fouten in het thema op te lossen binnen een vastgestelde en acceptabele termijn.
- Het tempo van verbeteren van het platform verhogen. Er zijn diverse zaken die beter zouden kunnen werken. Waarschijnlijk voor de startende webshop geen enkel punt maar indien je er meer uit wilt halen loop je tegen beperkingen aan. Ik heb het idee dat de intentie tot verbeteren er zeker wel is, maar wat meer verbeteringen voor meer verlangende gebruikers zijn wel wenselijk.
Bas
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten

Let goed op! Voordat je zaken gaat doen met dit bedrijf, wij doen al ruim 2,5 jaar zaken met ze en we komen erachter dat ze een aparte categorisatie, maximalisatie in het tabblad categorieën, die op langer termijn de groei van jou bedrijf kan dwarsbomen, omdat dat volgens hun zeggen te veel van hun server vraagt. Iedere andere webshop provider zoals CCV shop of Magento heeft deze aparte maximalisatie niet. Ook wordt hier niet aan gewerkt of een oplossing voor gezorgd. Wil je dus graag groeien en innoveren dan adviseren wij om geen zaken met Lightspeed te gaan doen, tenzij je een huiskamer onderneming wilt blijven runnen!
Antwoord Lightspeed
Hi DiamTelecom,

Wij willen allereerst onze excuses aanbieden voor het feit dat je problemen ervaart met onze software. Wij hebben niet de intentie om onze limieten te bewerken en hier zijn wij transparant over. We hebben hier dan ook een pagina in onze handleiding aan toegewijd. De limieten zijn er om de kwaliteit van de webshops op ons platform te kunnen garanderen. Meer dan 25 categorieën koppelen aan 1 product heeft een vertragende werking op de laadtijd van pagina’s. Meestal vinden we dan een workaround om je producten op de juiste manier te categoriseren en tegelijkertijd de snelheid van de shop te behouden. Support helpt jou hier heel graag mee en aarzel niet om ons te contacteren: https://ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl
Diamtelecom

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
- Snelle hulp bij vragen
- Website is lekker snel
- Er wordt actief meegeholpen om problemen op te lossen
- Wat meer configuratiemogelijkheden voor het dashboard en/of feeds zou fijn zijn.
XXLDeals
Margraten

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
niks
Ik probeer al 3 maanden mijn webshop op te zeggen, ik krijg geen mails terug en als ik bel duurt het eerst 10 minuten voordat ik iemand aan de lijn heb. Heb ik eindelijk iemand aan de lijn, Haalt hij het ook nog eens in z'n hoofd om mij asociaal te woord te staan en mij te verwijten dat het mijn eigen schuld is. Vervolgens zegt hij na deze beschulkdigingen dat hij zelf niks kan doen en dus word doorverbonden naar de afdeling billing, wacht ik 25 MINUTEN!! en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Super slechte service, belachelijk!!
Antwoord Lightspeed
Beste Thomas,

Het spijt ons enorm om dit te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met Lightspeed. Ik heb dit nogmaals gecommuniceerd naar de juiste afdeling en zij zullen spoedig contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Sofie Chudzicki