Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: Herengracht 54 1015 BN
Telefoon: 020 820 23 91

Lightspeed

Pluspunten
Goede en efficiente trainingen, snelle en effectieve ondersteuning, zeer gebruikersvriendelijke webshop, nagenoeg probleemloze live gang. Kortom tot nu toe heel positieve ervaring
Nog niet
Gert

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
zeer goed kassasysteem
zeer vriendelijk personeel
graag bij aankoop van een cadeaubon van mijn winkel direct een verrekening in mijn dagtotaal. Nu is dit pas als ze de bon komen inruilen. Dit geeft mij geen duidelijk totaal naar mijn dagomzet. Mensen betalen bijv contact of met bancontact hiervoor maar dit is niet terug te vinden in mijn dagomzet
Sandra The man cave
Londerzeel

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Goed systeem als je door wil groeien in professionalisering met je webshop.
moment van livegang was spannend door onwetendheid, mogelijk betere begeleiding hierin bieden.
Sanvita Healthy
Nunspeet

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Ik ben bezig met de overstap van magento naar lightspeed. De begeleiding en online trainingen zijn tot nu toe super goed.

bluegreen.nl bv
Zierikzee

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
De support is super goed. Bij Lightspeed denken ze mee met de klant. Ik kan het iedereen aanraden om met Lightspeed te gaan werken.
koppelingen retail/ecom sneller verder doorontwikkelen dan nu gebeurd.
Marco
Hilversum

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Klant niet als nummer behandelen. Leren lezen en schrijven in de communicatie.
Mouton Trading

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Een prima PERSOONLIJKE begeleiding en klantenservice. In de opstart van mijn webshop, heb ik reeds meermaals contact gehad met de klantendienst en onboardingssessies gehad. Op geen enkel moment had ik het gevoel dat een vraag teveel of te dom was. Steeds kon ik genieten van een zeer goede expertise. Indien vragen of problemen niet onmiddellijk kunnen beantwoord/verholpen worden, werden deze met de nodige nazorg behandeld.
Beperkingen binnen thema's/platform. Deze worden echter meegenomen voor verdere ontwikkelingen binnen Lightspeed en er wordt gezocht naar opties om deze beperkingen de werking van de webshop niet te laten beïnvloeden.
Lady Liv
Koningshooikt

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Een kassa die iedereen snapt. Ik werk in mijn restaurant met dit systeem. Werk met mensen tussen de 16 en 65 en iedereen snapt het. Heel belangrijk. Het neemt mij veel werk uit handen. Zeker met de koppelingen die mogelijk zijn. Daarbij is de prijs kwaliteit helemaal in orde. Erg blij dat ik voor dit systeem gekozen heb.
Geen, ze luisteren altijd naar je input en zijn zeer behulpzaam.
Le Carrefour Preuf & Proost
Sint Odilienberg

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Heel behulpzaam en vriendelijk!

Ellen

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
De service en backup is perfect
Wat minder mailtjes sturen
Robert / Crossdock