Bedrijfsgegevens

Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: keizersgracht 313 1016 EE
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 820 23 91

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Lightspeed
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
73 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
75 beoordelingen (12 maanden)
115 beoordelingen (totaal)
15758 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (55)
24% (18)
0% (0)
0% (0)
3% (2)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
De deuren van de op maat gemaakte kledingskast van mijn zoon sluiten niet. Daarom zou Rody van 4allwoods langskomen om de deuren te vervangen.

Helaas bleek hij weken telefonisch onbereikbaar te zijn en ook op apps en sms-en reageerde hij niet, totdat er onder dreiging van een judidische procedure uiteindelijk een afspraak werd gepland. Rody kwam zonder bericht niet opdagen en ook op de daaropvolgende afspraak verscheen hij niet. Vervolgens is hij onbereikbaar gebleven. Onbeschoft en onaanvaardbaar.
Verbeterpunten
4allwoods moet een goed product leveren en afspraken nakomen.
Antwoord Lightspeed
Hi Maartje,

Ik denk dat je per ongeluk bij het verkeerde bedrijf bent uitgekomen. Je hebt een reactie achtergelaten bij Lightspeed niet bij 4allwoods. Ondanks dat vind ik erg vervelend te horen, ik zie wel dat de de webshop inmiddels gesloten is.
Maartje
Amstelveen

Gepubliceerd op: 31/03/2017
Aangepast op: 17/03/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer slechte service en wordt genegeerd als ik een klacht heb.
Wat een vreselijk bedrijf is die lightspeed zeg!!
Ik raad andere hier absoluut niet mee in zee te gaan, lopen erg hard voor je als je interesse heb maar zodra je een contract heb zijn ze nergens meer.
Darren
Lopik

Gepubliceerd op: 16/03/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Grote keuze kwaliteitsvolle tapijten en stipte levering
Verbeterpunten
 
Perspectivo
Wortegem

Gepubliceerd op: 15/03/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Vlotte en duidelijke support
massa's handleidingen en goed te bereiken veel apps en thema's beschikbaar
Verbeterpunten
 
Drankenhandel van Boxmeer
Sint Oedenrode

Gepubliceerd op: 03/02/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede klantenservice en een erg goed product. Je krijgt veel hulp bij het opzetten van je online business.
Verbeterpunten
Misschien het aanvangstraject beter uitleggen. En met aanvangstraject bedoel ik de stappen: 14-dagen product uitproberen, abonnement nemen, webinar volgen, webshop zelf opzetten en dan onboarding-sessie.
Doel van de onboarding-sessie was me bijvoorbeeld van te voren niet helemaal duidelijk.
De Kleine Ingenieur
Schiedam

Gepubliceerd op: 26/01/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Voor ons als starters zoals ons is Lightspeed heel erg goed, goede prijs en oplossingen waar je als starter niet aan denkt zijn al beschikbaar of kunnen in overleg met klantenservice worden gemaakt. Ook wordt er goede informatie gegeven aan nieuwe klanten over de mogelijkheden, persoonlijk en via webinars.
Verbeterpunten
Als je net begint is er volop aandacht voor nieuwe klanten om te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt starten, misschien is het handig om een per jaar dat bij bestaande klanten ook aan te bieden om te kijken of er nog dingen zijn waar ze tegen aanlopen of nog niet hebben gezien.
Erwin www.playerzshop.nl

Gepubliceerd op: 25/01/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 23/01/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Jonas
Antwerpen

Gepubliceerd op: 11/01/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Communicatie
Professionaliteit
Advies
Verbeterpunten
 
Leonard/Biotique.org
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/12/2016
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Bij Lightspeed kies je niet alleen voor een webwinkelsysteem en een hoster, maar ook voor een community. Lightspeed wil dat je groeit, dat je bloeit en heeft fijne samenwerkingen om je webwinkel te verbeteren en te stroomlijnen. Mijn omzet is bijna verdubbeld sinds we over zijn naar Lightspeed, maar vooral geen technisch gezeur (wat een verademing is na gerommel met Prestashop en WooCommerce) meer waar ik niet goed in ben. De webwinkel werkt, de winkelwagen doet het en de betalingen komen binnen. En als ik een vraag heb... wordt hij binnen een paar dagen goed beantwoord.
Verbeterpunten
Ik zou graag een samenwerking willen zien met Autopilot, wat volgens mij een prachtige e-mailmarketing/CRM oplossing is, maar wat ik niet aandurf met API's (risico van iedere keer opnieuw instellen bij updates).
Natuurlijk een gezonde huid
Almere

Gepubliceerd op: 09/12/2016
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer