Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: keizersgracht 313 1016 EE
Telefoon: 020 820 23 91

Lightspeed

Pluspunten
De deuren van de op maat gemaakte kledingskast van mijn zoon sluiten niet. Daarom zou Rody van 4allwoods langskomen om de deuren te vervangen.

Helaas bleek hij weken telefonisch onbereikbaar te zijn en ook op apps en sms-en reageerde hij niet, totdat er onder dreiging van een judidische procedure uiteindelijk een afspraak werd gepland. Rody kwam zonder bericht niet opdagen en ook op de daaropvolgende afspraak verscheen hij niet. Vervolgens is hij onbereikbaar gebleven. Onbeschoft en onaanvaardbaar.
4allwoods moet een goed product leveren en afspraken nakomen.
Antwoord Lightspeed
Hi Maartje,

Ik denk dat je per ongeluk bij het verkeerde bedrijf bent uitgekomen. Je hebt een reactie achtergelaten bij Lightspeed niet bij 4allwoods. Ondanks dat vind ik erg vervelend te horen, ik zie wel dat de de webshop inmiddels gesloten is.
Maartje
Amstelveen

Gepubliceerd op: 31/03/2017
Aangepast op: 17/03/2017

Pluspunten

Zeer slechte service en wordt genegeerd als ik een klacht heb.
Wat een vreselijk bedrijf is die lightspeed zeg!!
Ik raad andere hier absoluut niet mee in zee te gaan, lopen erg hard voor je als je interesse heb maar zodra je een contract heb zijn ze nergens meer.
Darren
Lopik

Gepubliceerd op: 16/03/2017

Pluspunten
Grote keuze kwaliteitsvolle tapijten en stipte levering

Perspectivo
Wortegem

Gepubliceerd op: 15/03/2017

Pluspunten
Vlotte en duidelijke support
massa's handleidingen en goed te bereiken veel apps en thema's beschikbaar

Drankenhandel van Boxmeer
Sint Oedenrode

Gepubliceerd op: 03/02/2017

Pluspunten
Goede klantenservice en een erg goed product. Je krijgt veel hulp bij het opzetten van je online business.
Misschien het aanvangstraject beter uitleggen. En met aanvangstraject bedoel ik de stappen: 14-dagen product uitproberen, abonnement nemen, webinar volgen, webshop zelf opzetten en dan onboarding-sessie.
Doel van de onboarding-sessie was me bijvoorbeeld van te voren niet helemaal duidelijk.
De Kleine Ingenieur
Schiedam

Gepubliceerd op: 26/01/2017

Pluspunten
Voor ons als starters zoals ons is Lightspeed heel erg goed, goede prijs en oplossingen waar je als starter niet aan denkt zijn al beschikbaar of kunnen in overleg met klantenservice worden gemaakt. Ook wordt er goede informatie gegeven aan nieuwe klanten over de mogelijkheden, persoonlijk en via webinars.
Als je net begint is er volop aandacht voor nieuwe klanten om te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt starten, misschien is het handig om een per jaar dat bij bestaande klanten ook aan te bieden om te kijken of er nog dingen zijn waar ze tegen aanlopen of nog niet hebben gezien.
Erwin www.playerzshop.nl

Professionaliteit
Advies

Leonard/Biotique.org

Gepubliceerd op: 23/12/2016

Pluspunten
Bij Lightspeed kies je niet alleen voor een webwinkelsysteem en een hoster, maar ook voor een community. Lightspeed wil dat je groeit, dat je bloeit en heeft fijne samenwerkingen om je webwinkel te verbeteren en te stroomlijnen. Mijn omzet is bijna verdubbeld sinds we over zijn naar Lightspeed, maar vooral geen technisch gezeur (wat een verademing is na gerommel met Prestashop en WooCommerce) meer waar ik niet goed in ben. De webwinkel werkt, de winkelwagen doet het en de betalingen komen binnen. En als ik een vraag heb... wordt hij binnen een paar dagen goed beantwoord.
Ik zou graag een samenwerking willen zien met Autopilot, wat volgens mij een prachtige e-mailmarketing/CRM oplossing is, maar wat ik niet aandurf met API's (risico van iedere keer opnieuw instellen bij updates).
Natuurlijk een gezonde huid

Gepubliceerd op: 09/12/2016