Website: http://www.lightspeedhq.nl
Adres: keizersgracht 313 1016 EE
Telefoon: 020 820 23 91

Lightspeed

Pluspunten
Grote keuze kwaliteitsvolle tapijten en stipte levering
Perspectivo
Wortegem

15/03/2017

Pluspunten
Vlotte en duidelijke support
massa's handleidingen en goed te bereiken veel apps en thema's beschikbaar
Drankenhandel van Boxmeer
Sint Oedenrode

03/02/2017

Pluspunten
Goede klantenservice en een erg goed product. Je krijgt veel hulp bij het opzetten van je online business.
Misschien het aanvangstraject beter uitleggen. En met aanvangstraject bedoel ik de stappen: 14-dagen product uitproberen, abonnement nemen, webinar volgen, webshop zelf opzetten en dan onboarding-sessie.
Doel van de onboarding-sessie was me bijvoorbeeld van te voren niet helemaal duidelijk.
De Kleine Ingenieur
Schiedam

26/01/2017

Pluspunten
Voor ons als starters zoals ons is Lightspeed heel erg goed, goede prijs en oplossingen waar je als starter niet aan denkt zijn al beschikbaar of kunnen in overleg met klantenservice worden gemaakt. Ook wordt er goede informatie gegeven aan nieuwe klanten over de mogelijkheden, persoonlijk en via webinars.
Als je net begint is er volop aandacht voor nieuwe klanten om te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt starten, misschien is het handig om een per jaar dat bij bestaande klanten ook aan te bieden om te kijken of er nog dingen zijn waar ze tegen aanlopen of nog niet hebben gezien.
Erwin www.playerzshop.nl

25/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

23/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Jonas
Antwerpen

11/01/2017

Professionaliteit
Advies
Leonard/Biotique.org

23/12/2016

Pluspunten
Bij Lightspeed kies je niet alleen voor een webwinkelsysteem en een hoster, maar ook voor een community. Lightspeed wil dat je groeit, dat je bloeit en heeft fijne samenwerkingen om je webwinkel te verbeteren en te stroomlijnen. Mijn omzet is bijna verdubbeld sinds we over zijn naar Lightspeed, maar vooral geen technisch gezeur (wat een verademing is na gerommel met Prestashop en WooCommerce) meer waar ik niet goed in ben. De webwinkel werkt, de winkelwagen doet het en de betalingen komen binnen. En als ik een vraag heb... wordt hij binnen een paar dagen goed beantwoord.
Ik zou graag een samenwerking willen zien met Autopilot, wat volgens mij een prachtige e-mailmarketing/CRM oplossing is, maar wat ik niet aandurf met API's (risico van iedere keer opnieuw instellen bij updates).
Natuurlijk een gezonde huid

09/12/2016

Pluspunten
Goed concept, er is veel mogelijk. Zo hebben wij door een externe partij een lay out laten ontwikkelen en deze in laten bouwen alles loopt vlekkeloos.

Het adminsysteem werkt ook erg goed en overzichtelijk. En voor de zoekmachine optimalisatie is het een perfect format.
Klantenservice, kleinere wachtrij en tot het einde bereikbaar zijn.
Smikkelbol.nl
Alphen aan den Rijn

08/12/2016

Pluspunten
Mooie software, vriendelijke support
Omnichannel ervaring kan beter
Maarten