Website: https://www.loungeset.nl/
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411 AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035-8200321

Loungeset.nl

Pluspunten
Zeer snelle en nette levering. product had een fabricage fout, er is direct een nieuw product geleverd door loungeset.nl. Fantastisch!

Willem
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Prima communicatie,
Uitstekende service
Snelle levertijden
Zeer geschikte verkoper (met goede kennis van het product)
Ga zo door!!
Hans
Ahaus -Alstatte

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Goede service, goede kwaliteit loungeset en geleverd zoals afspraak. Hele goede prijs kwaliteit verhouding en goed om langs te kunnen gaan bij de showroom om een deel van het assortiment uitgebreid te kunnen bekijken.

Lydia

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
- Communicatie: de mensen op de hoogte brengen via mail dat de bestelling en betaling goed zijn ontvangen. Het is niet correct dat de klant hier zelf achter moet vragen!
- Duidelijke communicatie over levertermijnen: Er staat vermeld dat we een snelle levering mogen verwachten, maar wanneer de levering juist doorgaat, wordt niet meegedeeld. Na contact op te nemen met de klantenservice, was het antwoord: 'je krijgt 24h op voorhand een mail'. 2 comments hierbij:
1. Niet alle mensen kunnen zich zomaar vrij maken en hebben meer dan 24u nodig om te zien of ze thuis kunnen zijn voor ontvangst.
2. Na meer dan een week wachten, heb ik nog steeds geen mail ontvangen.
- Plots zie ik het geld van de bestelling terug op mijn rekening staan. Zelfs hier wordt er geen mail voor gestuurd! Het is nu toch de minste moeite de koper te informeren als een bestelling niet doorgaat, ook al is het cancellen van een bestelling gewoonweg not done.

Niets positief te vertellen over mijn ervaring hier. Mij zie je hier in ieder geval niet meer terug...

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Wij hebben recent een 4seasons siesta premium met ingraafvoet besteld in de winkel.

De winkel ziet er erg verzorgd uit en het personeel is technisch goed op de hoogte van de producten die verkocht worden.
Helaas bleek bij levering de verkeerde voet te zijn meegeleverd.

Na even gebeld te hebben met de klantenservice kreeg ik in de loop van de dag een email. Daarin was beschreven dat de door ons bestelde voet niet meer op voorraad was en dat deze pas eind augustus leverbaar zal zijn bij de leverancier. Dat was natuurlijk even balen, maar Loungeset.nl kwam direct met 2 oplossingen: of een tijdelijke granieten voet en wachten op de levering, of kosteloos een ander type ingraafvoet krijgen die iets duurder was.
Twee dagen later hadden we de nieuwe voet binnen. Goed geregeld noemen we dat.
Er kan altijd wat mis gaan, maar ik vind dat Loungeset.nl het erg netjes en snel heeft opgelost. Als er een verbeterpunt genoemd moet worden zou ik zeggen iets beter voorraadbeheer. Aan de andere kant hebben we de spullen besteld op de warmste dag van de afgelopen tijd. Dat deze dan onverhoopt toch uitverkocht blijken te zijn kan ik me voorstellen.
Bas

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Geen komen afspraken niet na
Alles gewoon slecht.
FJM van Boekhold
Laren Nh

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Goed advies wat betreft keuze loungeset.
Goede prijs kwaliteit.
Super snelle en transparante levering

Jan
Glanerbrug

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Gepubliceerd op: 22/04/2017

Pluspunten
Uitstekende klantenservice.

Nick
Den Bosch

Gepubliceerd op: 20/04/2017

Pluspunten
Site ziet er netjes en overzichtelijk uit. Vlotte en vriendelijke reactie op mail/correspondentie.
Het contact met de vervoerder verliep niet vlot. Een dag voor niets thuis gezeten. Zou gebeld worden maar kreeg een mail van dat bedrijf. Zou vrijdagavond gebeld worden voor tijdstip levering, helaas niets vernomen. Zaterdagochtend zelf maar gebeld. Waren er nog niet aan toekomen mij te contacten. Levering vond wel die dag nog plaats.
John Dijkmans
den Helder