Website: https://www.loungeset.nl/
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411 AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035-8200321

Loungeset.nl

Pluspunten
Vlotte service telefonisch voor bijkomende vraag. Daarna snelle levering, 3 dagen na betaling bestelling geleverd.

Kenny
Ledegem

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
Hoe kan ik een revieuw geven als ik mijn artikel nog niet ontvangen hebiii???

Pluspunten

Zorg dat klantenservice berijkbaar is. Houd klanten niet aan het lijntje Zorg dat er een opdrachtbevestiging wordt afgegeven. Kom je afspraken na! Daar hoort terugbellen ook bij! Kom klanten tegemoet bij onvolkomenheden van je medewerkers. Zorg dat de bezorgdienst berijkbaar is. Ben veel klantvriendelijker als er iets mis gaat.
Kom de beloften die website staan na!
P.
BUSSUM

Pluspunten
Betere telefonische bereikbaarheid (meermaals 30 min in de wacht gestaan, geen telefonisch contact kunnen krijgen)
Adequate informatie op de site (als er staat voor 12 uur besteld volgende werkdag in huis en er is sprake van leveringsproblemen dit bijwerken)

Pluspunten

Wij hadden heel snel een nieuwe parasol nodig, dezelfde die we al eerder bij Louncheset.nl hadden besteld.
Wij bestelden de parasol welk volgens de webwinkel gewoon voorradig was. nadat de bestelling een week in behandeling stond hebben wijzelf contact gezocht met Louncheset.nl het bleek dat de parasol helemaal niet meer in voorraad was en dat deze ook niet meer zou komen. Wij zitten nu dus zonder parasol....
Zorg dat de webwinkelvoorraad accuraat is en zorg voor een betere communicatie naar je klanten!
Joop Hardeman
Meerssen

Pluspunten

Er staat volgende dag bezorgd, heb
Donderdagmiddag een tuinbankje besteld..het is nu maandagmiddag 16.45uur en heb het nog steeds niet ontvangen....
Westerhoven

Pluspunten

Zeg niet dat levertijd 1 -2 dagen is, want ik zit nu week te wachten, en nog niets ontvangen.
Vervolgens sturen jullie wel beoordeling spam rommel, is niet handig, en dan krijg je denk weinig positieve reacties.

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Gepubliceerd op: 21/07/2019