Website: https://www.loungeset.nl/
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411 AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035-8200321

Loungeset.nl

Pluspunten
Product snel afgeleverd
Onvoldoende en vaag informatie over product die ik gekocht heb. En erg duur. Zelfde product kost bij bouwmarkt €40,-. Ik heb €59,- bij Loungset.nl betaald. Te veel moeite(aan mijn kant) om terug te sturen. dus heb ik het maar gehouden.
Quoc

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Bezorging netjes geregeld.
Kwaliteit geleverde loungestoel zeer teleurstellend. Voor dit geld verwacht men toch iets beters.
Jack
Veghel

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Onaanvaarbaar gedrag in mijn ogen. Ze boden het product aan een promoprijs aan maar in de afrekening ...(verdoken!) werd de gewone prijs geteld. Je kon dit enkel vaststellen als je zelf de optelling deed want. Je zag bij de artikelprijs nl. de promo. Zelfs na mijn klacht weigerden ze een rechtzetting te doen. De promo was een technische fout volgens hen. Ik zag de promo ..mr er was er geen aldus hun vreemde antwoord. Echte afzetters.

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten
Geen idee
Bij bestelling en betaling is produkt beschikbaar en binnen 3 dagen leverbaar. Doe dat dan ook. En stuur niet een week later een mail dat het niet meer leverbaar is. Schandalig! !!!
Janssen
Nijmegen .

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Ik weet niets over het bedrijf. De 1e bestelling moet ik nog ontvangen. Heb nog steeds geen track and trace kunnen inzien. De betaling is vorige week al gebeurd.
Meteen track and trace vermelden in een mail. Nu denk ik: word wel geleverd wat ik heb besteld.
P

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten
helaas nog niet, de order is geplaatst op 15 juni en we hebben nog steeds niks ontvangen na meerdere malen contact gehad te hebben.
graag leveren als mensen bestellen
Nathalie
hilversum

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Helaas erg slechte ervaring met dit bedrijf. Zijn slecht te bereiken via de telefoon. Maar heb je ze te pakken dat staan ze je graag te woord. Maar helaas voorzien ze je van de verkeerde informatie.

Voor ik een bestelling deed heb ik eerst deze webwinkel gebeld om te vragen welke parasolvoet ik nodig had bij de parasol die ik ging bestellen. Omdat ik in een keer de juiste wilde bestellen en ik de combinatie 5 dagen later nodig had. Ook heb ik gevraagd of de combinatie op voorraad was en of ze deze ook konden leveren op korte termijn. Dit was geen probleem. Maar helaas verliep het allemaal anders. De bestelling werd zeker niet geleverd binnen de gestelde termijn en de parasolvoet was niet geschikt voor de parasol die ik had besteld. Mijn totale bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.
Martijn
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Pluspunten
Hoe kan ik een revieuw geven als ik mijn artikel nog niet ontvangen hebiii???

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten

Zorg dat klantenservice berijkbaar is. Houd klanten niet aan het lijntje Zorg dat er een opdrachtbevestiging wordt afgegeven. Kom je afspraken na! Daar hoort terugbellen ook bij! Kom klanten tegemoet bij onvolkomenheden van je medewerkers. Zorg dat de bezorgdienst berijkbaar is. Ben veel klantvriendelijker als er iets mis gaat.
Kom de beloften die website staan na!
P.
BUSSUM

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
Betere telefonische bereikbaarheid (meermaals 30 min in de wacht gestaan, geen telefonisch contact kunnen krijgen)
Adequate informatie op de site (als er staat voor 12 uur besteld volgende werkdag in huis en er is sprake van leveringsproblemen dit bijwerken)

Gepubliceerd op: 22/07/2019