Website: https://www.loungeset.nl/
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411 AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035-8200321

Loungeset.nl

Pluspunten
dat ik blijkbaar iets gekkocht heb bij Loungeset.nl was mij niet bekend. Hoeveel bedrijfjes hangen er wel niet onder tuinmeubelen.nl???? Ik bestel kussens bij bedrijf A, krijg een bevestiging en factuur vanbedrijf B en blijk zaken te doen met C. Al met al zijn A en B niet te bereiken. Te bizar voor woorden.
Nou dat zijn er meer dan ik hier kwijt kan. COMMUNICATIE en TRANSPARANTIE zijn de belangrijkste denk ik. Er zullen meer negatieve reviews verschijnen als klanten zich niet gehoord voelen. Klantenservice?? Een eindeloos onzinbandje met tig keuzes zul je bedoelen, maar niemand fysiek. Klacht?? Het daarvoor bestemde formulier op de site geeft een foutmelding. En zo gaat het verder. Kreeg van iemand uit de branche advies naar Loungeset.nl te mailen. Daar kwam wel een bevestiging van ontvangst. Nu maar afwachten. Nog geen kussens.

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Pluspunten

word gevraagd om beoordeling maar heb na 6 dagen niet eens het product of bevestiging ontvangen.

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten

Registratie is onmogelijk. Duurt te lang voor mijn pakket verzonden is.
Webshop onwaardig.
Tom
Tienen

Gepubliceerd op: 07/07/2019

Pluspunten
ik heb een bestelling geplaatst, en betaald, sindsdien niets meer gehoord, nog niets geleverd....
Danny
Paal

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Geen!
Het artikel dat ik had besteld blijkt helemaal niet op voorraad en ook niet meer verkrijgbaar. waarom zet je het dan op de website? Het beoordelingsformulier krijg ik voordat ik überhaupt het artikel had ontvangen en kwam tegelijk met de afwijzing. Misschien handig om dit onderling even af te stemmen, dan had je niet deze beoordeling gekregen.
Ingeborg

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Voorlopig geen
Ik heb een bestelling geplaatst van 3 verschillende artikelen
Ik heb 2 artikelen ontvangen in 2 aparte zendingen en we zijn na meer dan 1 week nog altijd aan het wachten op het derde artikel
Steven
Zwijnaarde

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Bestelling vlot geplaatst, was een cadeau voor mij zus.
Alleen na 4 dagen kreeg ik een mail dat hij er niet meer was.
Dus helaas het cadeau niet meer op tijd
Eerder reageren als het er niet meer is.
Daniël

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Levering van mijn tuinset is niet goed gegaan helaas.

Reeuwijk
Elburg

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Grote kortingen. Kloppen deze wel? Afwachten bij de levering.
De dag na de bestelling al een bericht ontvangen om de bestelling te beoordelen. Tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen. Hoe kan er dan een beoordeling ingevuld worden?
TS
Belgium

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Na 1 dag reactie op mijn mail
Er staat geen actuele voorraad op de website. Zo dacht ik te bestellen met 5 voorradig. Maar na mailen bleek de voorraad op te zijn en stelden ze voor om 14 dagen te wachten. Hier kon ik niet mee scoort gaan. Ze scheppen de verwachting de volgende werkdag te kunnen leveren...
ALPHEN AAN DEN RIJN

Gepubliceerd op: 14/05/2019