Website: www.luckylight.nl
Plaats: Apeldoorn

Lucky Light
8.2
7.6

Pluspunten
Keuzes
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw terugkoppeling, en fijn om te lezen dat de meeste aspecten van onze dienstverlening u zo tevreden stemmen.

De levertijd van het door u bestelde product is helaas iets langer; wij werken aan het preciezer weergeven van de levertijd zodat wij ook hierbij aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Graag tot ziens in onze webshop!
Spok
Capelle aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Kamphorst Administraties v.o.f.
Beemte Broekland

Gepubliceerd op: 18/09/2018
1-5 medewerkers
Pluspunten
Bestelde produkten geleverd zoals besteld.

Antwoord Lucky Light
Dank voor uw positieve recensie! Als u suggesties heeft om onze kwaliteit nog verder te verbeteren, horen wij dit graag.
's Heer Arendskerke, NL.

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Stel 35-55 jr

Cas
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 15/09/2018
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Snelle levering voor een goede prijs. Goederen waren goed verpakt.

Beste heer, mevrouw,

Dank voor uw positieve recensie, wij doen ons best dit niveau voor u vast te houden!

Gepubliceerd op: 11/09/2018
16-49 medewerkers
Pluspunten
leverdatum wordt niet nagekomen, onvriendelijke helpdesk.
Beste Klant,
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Wat vervelend om te horen uw bestelling niet op tijd aangekomen is. Gezien u anoniem een beoordeling heeft ingevuld, kunnen wij niet nagaan wat er fout is gegaan. Graag ontvangen wij uw gegevens, zodat we dit kunnen uitzoeken en we dit in de toekomst kunnen proberen te verbeteren. Indien u vragen heeft over de levertijd, neem dan altijd VOOR bestellen direct contact met ons op. Daarnaast vermelden wij altijd de te verwachte levertijd op uw orderbevestiging. Tot slot zijn wij blij om te horen dat u wel tevreden bent over onze Prijzen en Kwaliteit.

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Gezin <35 jr
Pluspunten
supersnel lichtplan ontvangen en goed advies gehad met name over de juiste lichtkleur om onze bloemen en planten in de winkel te belichten. Materialen van goede kwaliteit en goed installeerbaar,uiteindelijk supertevreden, krijgen ook veel complimenten van onze klanten die de winkel bezoeken

Beste Bloemenboetiek Patrick,
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback. Wat fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen en dat u zoveel goede reacties krijgt van uw klanten. Verder zijn wij blij om te horen dat u zeer tevreden bent over Lucky Light, onze Producten en onze Service. Graag zien wij u terug in onze webshop!
Bloemenboetiek Patrick

1-5 medewerkers
Pluspunten
Vriendelijk probleem oplossend
Betere bekendheid
Beste Spike,
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Wij zijn erg blij om te horen dat u ons zo vriendelijk en probleem oplossend vind. Verder doen wij natuurlijk ons best om onze bekendheid te vergroten onder bedrijven. Tot slot zijn wij blij om te horen dat u zeer tevreden bent over Lucky Light en onze Service. Graag zien wij u terug in onze webshop!
Spike
Poeldijk

16-49 medewerkers
Pluspunten
Zeer goede aftersales in het geval er iets niet in orde is.

Beste VvE Arendshorst,
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Wij zijn erg blij om te horen dat u zeer tevreden bent over Lucky Light en onze Service. Graag zien wij u terug in onze webshop!
VvE Arendshorst
Leiden

1-5 medewerkers
Pluspunten
Ze hadden het lampje dat ik nodig had.
Levertijd veel te lang, niet meer van deze tijd. 3 dagen na de bestelling (en vooruitbetaling) geïnformeerd wanneer ik de lampjes zou krijgen, omdat ze mee moesten op vakantie. Enige antwoord was dat dit in de bevestiging stond, en inderdaad, daar stond het in. Duurt dus langer dan 1 week. Niet echt klantgericht. Jammer.
Beste Jack,
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Bij sommige producten staat een levertijdindicatie en wij geven u altijd op orderbevestiging de te verwachte leverdatum. Indien u een product voor een bepaalde datum nodig heeft, neem dan altijd voor bestellen contact met ons op. Wij zoeken dan uit wat de levertijd is of wat wij verder voor u kunnen doen. Gezien wij meer dan 8000 producten kunnen leveren, hebben wij niet alles op voorraad. Wel heeft u de meeste producten van ons binnen enkele dagen in huis. Wij hopen dat het nog gelukt is om het lampje mee te nemen op vakantie en dat u een fijne vakantie heeft!
Jack

Gepubliceerd op: 27/08/2018