Website: www.mariocube.nl
Adres: Volmerstraat 14 1112AZ
Plaats: Diemen
Telefoon: 0203680529

MarioCube.nl

Pluspunten
Kan er geen bedenken
De juiste disc in de verpakking doen. Iets sneller werken.

December 2016. Heb 10 dagen geleden een gamecubespel besteld. Helaas zat het verkeerde spel in de verpakking. Na 2x bellen een mail met instructies gekregen, spel teruggestuurd en heb nu 5 dagen later nog steeds het juiste spel niet. Tegen de tijd dat het er is, is de vakantie vast ook afgelopen. Top dus.
Januari 2017
Helaas pas ik de beoordeling niet aan. Het heeft uiteindelijk 2, 5 week geduurd voor mijn zoon het spel eindelijk had. Op mijn laatste mail waarin ik vraag of er van jullie kant nog een tegemoetkoming te verwachten is wordt gewoon niet gereageerd. Sorry, dit is slechte service.
Antwoord MarioCube.nl
Beste Marti, wat vervelend dat je garantieprocedure niet naar verwachting verloopt! In ons mailcontact hebben we afgesproken dat wanneer jij je defecte disc opstuurt en dit ons meldt wij meteen een vervangende disc op mogen sturen. Helaas hebben we noch een bevestiging van verzending, noch je garantie ontvangen. Zou je ons alsnog kunnen mailen met een bevestiging van je zending, wij kunnen dan vandaag nog de vervangende disc die hier klaarligt naar je toesturen. - Danielle van MarioCube.nl
Nijmegen

Gepubliceerd op: 01/01/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ