Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.8

Pluspunten
Voor de bruiloft van mijn broer drie leuke sessies gehad voor een trouwpak en de pakken voor mijn vader en mijzelf. Rolf-Giso heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden, stoffen, kleurcombinaties en accessoires. De pakken zitten echt als gegoten en het resultaat is super!

Luc

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Afgelopen maand ben ik getrouwd in een schitterend pak van Michael & Giso. Een aantal maanden voor de grote dag ben ik in Amsterdam door Michael geholpen om mijn pak samen te stellen. Zeer vriendelijk ontvangen en echt de tijd genomen om alle mogelijke opties af te wegen. Heerlijk kopje koffie mocht niet ontbreken! Wat vooral heel erg aansprak was de persoonlijke benadering van Michael. Geen vlugge afhandeling, maar echt de tijd nemen om ons te leren kennen.

Toen het pak binnen was heb ik een eerste pas sessie gehad, wederom in Amsterdam met Michael. Hier kon ik de laatste dingetjes laten fijnstellen wanneer het pak na een paar dagen helemaal top was.

Super vriendelijke service, zeer persoonlijk, snelle afhandeling van kleine correcties en echt een schitterend pak met heerlijke stoffen. Aanrader dus!
None!
Sven

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Een uitgebreide en prachtige collectie hoogwaardige stoffen met alle mogelijke opties voor shirts, pakken, broeken en jasjes en een plek waar nog met veel passie maatkleding wordt verkocht. Je blijft altijd langer hangen dan gepland!
Ombrelli Amsterdam
Ombrelli Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Ik ben afgelopen zomer getrouwd en heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso in Breda. Daar o.a. geholpen door Tycho. Geweldige service en een hele relaxte sfeer. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en hebben mij vervolgens positief verrast met toffe idee├źn waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Ik vond het eindresultaat fantastisch en met een paar passessies zorgen ze ervoor dat het zat als gegoten. Een geweldige ervaring en absolute aanrader!
nvt
Mark
Roosendaal

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
In 2017 een zeer geslaagde trouwoutfit mogen aanmeten waar ik nog regelmatig veel draagplezier plezier van heb. Inmiddels vaker voor items me bij hen laten adviseren en maken; een nieuw pak, nieuwe hemden, en een zeer mooie overjas. Uitstekende service en goede sfeer tijdens de advies afspraken en prachtige producten!

Rob

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Het fijnste aan mijn bezoek aan Michael was dat de eerste de beste stof(combinatie) die op tafel kwam nadat ik mijn wensen had geschetst, direct raak was. Daarna nog aantal mogelijkheden bekeken maar dat bleek onnodig. Mijn (toekomstige) vrouw vond het bruidspak ook ontzettend mooi! Daar doe je het toch voor...

Laurens

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Al jarenlang fan. M&G weten wat stijl is. Weten ook dat die voor iedereen kan verschillen, dus luisteren goed en helpen je verder. Ze leveren topkwaliteit en ook niet onbelangrijk: aardige mensen :-)

Klaas

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
perfecte communicatie, ruim voldoende tijd en aandacht, prima geadviseerd, ondanks krappe planning afspraken nagekomen, mooie kwaliteit geleverd en prima prijs-kwaliteitverhouding.
Johan
Volendam

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Michael van Michael&Giso heeft een fantastisch maatpak voor mijn bruiloft verzorgd: geen standaard pak maar echt iets bijzonders. Het pak is nog mooier geworden dan ik gehoopt had, er is ontzettend goed naar mijn wensen geluisterd en met als resultaat dat ik er ontzettend veel complimenten voor gekregen heb.
Marc

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Al jaren klant bij M&G, shirts zijn erg fijn om te dragen! Prima klant-interactie vanuit Noorwegen en snelle leveringen. Beveel M&G van harte aan!

Sander
Oslo