Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.8

Pluspunten
In 2017 een zeer geslaagde trouwoutfit mogen aanmeten waar ik nog regelmatig veel draagplezier plezier van heb. Inmiddels vaker voor items me bij hen laten adviseren en maken; een nieuw pak, nieuwe hemden, en een zeer mooie overjas. Uitstekende service en goede sfeer tijdens de advies afspraken en prachtige producten!

Rob

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Het fijnste aan mijn bezoek aan Michael was dat de eerste de beste stof(combinatie) die op tafel kwam nadat ik mijn wensen had geschetst, direct raak was. Daarna nog aantal mogelijkheden bekeken maar dat bleek onnodig. Mijn (toekomstige) vrouw vond het bruidspak ook ontzettend mooi! Daar doe je het toch voor...

Laurens

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Al jarenlang fan. M&G weten wat stijl is. Weten ook dat die voor iedereen kan verschillen, dus luisteren goed en helpen je verder. Ze leveren topkwaliteit en ook niet onbelangrijk: aardige mensen :-)

Klaas

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
perfecte communicatie, ruim voldoende tijd en aandacht, prima geadviseerd, ondanks krappe planning afspraken nagekomen, mooie kwaliteit geleverd en prima prijs-kwaliteitverhouding.
Johan
Volendam

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Michael van Michael&Giso heeft een fantastisch maatpak voor mijn bruiloft verzorgd: geen standaard pak maar echt iets bijzonders. Het pak is nog mooier geworden dan ik gehoopt had, er is ontzettend goed naar mijn wensen geluisterd en met als resultaat dat ik er ontzettend veel complimenten voor gekregen heb.
Marc

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Al jaren klant bij M&G, shirts zijn erg fijn om te dragen! Prima klant-interactie vanuit Noorwegen en snelle leveringen. Beveel M&G van harte aan!

Sander
Oslo

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Koop al jaren shirts bij Michael en Rolf-Giso, werkelijk fantastische service en bovenal een zeer (consistente) hoge kwaliteit. Zowel qua pasvorm als stoffen.

Zeer tevreden.
Romain

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Wat een vakmensen! Aan elk detail wordt gedacht. Aanrader voor iedereen die een echt goed pak nodig heeft voor welke gelegenheid dan ook!

Mathé Cau
Zevenaar

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
I am not an easy person to fit so I was most pleased when I was able to try on my new suit and dress shirts that it fit so well. An absolutely superb job in measurement and tailoring. I was so impressed that I ordered a new sport coat, slacks and dress shirts. Truly a great experience. Well done!
None come to mind. I was really impressed with the fitting process and seeing the great results.
Michael
California, USA

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Het begin voelt ietwat onwennig wanneer je op zoek bent naar de juiste stof voor je pak, zeker wanneer je gewend bent aan het kopen van een confectiepak bij een van de welbekende pakkenboeren. Gelukkig helpen de service, kennis en eerlijkheid je daar onmiddellijk vanaf.

Het resultaat is buitengewoon fantastisch, ontzettend knap hoe goed en hoe fijn het pak direct aanvoelt bij de eerste fitting - dit was gelukkig niet anders op onze bruiloft.

Een maatpak doet voor mij persoonlijk veel meer recht dan een confectiepak en door de top service van Michael & Giso ben ik nu vaste klant geworden voor ook mijn zakelijke pakken.

Rowan

Gepubliceerd op: 16/10/2018