Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.8

Pluspunten
Ik ben voor mijn trouwpak bij Michael & Giso geslaagd. Ik zocht een bijzonder trouwpak waarmee ik mij als bruidegom duidelijk onderscheid van de andere mannelijke gasten. Met dit idee ben ik bij M&G gekomen en Michael heeft me goed geholpen dit idee te realiseren. En wat voor mij in dit proces vooral belangrijk was, is dat ik ben ontzorgd. Dank hiervoor!

Sjoerd

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Deze heren maken bijzonder mooie maatpakken en echt precies volgens je eigen wensen. Ik heb de afgelopen jaren al diverse keren overhemden door hen op maat laten maken en een aantal " gewone" maatpakken.
Door de goede service, het fijne advies en mooie resultaat was het voor mij een makkelijke keuze om nu ook mijn trouwpak door Michael te laten maken.

Simpelweg een aanrader!

Lucas

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Very helpful and knowledgeable staff, which resulted in a great suit! Definitely one to recommend!

Pepijn

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Fantastische ervaring met en bij Michael & Giso. Maatwerk met veel inleving in mijn wensen, een goed oog voor wat matchte met de - voor mij ongeziene - bruidsoutfit, en verrassende toevoegingen dankzij hun expertise. Kan deze heren alleen maar aanraden!
(Meer) vlinderdassen zouden top zijn.
Vincent Rikkers
Haarlem

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
Frisse ideeen
Meedenkend
Toegankelijk

Mark

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Absoluut, het beste adres voor overhemden, broeken en pakken op maat. Persoonlijk en eerlijk advies met als enige doel: jou er op z'n best uit laten zien!

Hans

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden met het kostuum dat voor mijn bruiloft is gemaakt!
Er is goed geluisterd naar mijn wensen en samen met mij is er iets samengesteld wat echt helemaal bij mij past. Het pak zit geweldig en de kwaliteit is super. De mode-ontwerpster die hielp bij het kiezen van de stoffen, kon erg goed adviseren wat echt bij mij paste en bij mij zou staan. Dit was een waardevolle toevoeging.

Over-all ben ik zeer positief over Michael & Giso omdat ik erg tevreden ben met het resultaat en dat ik erg enthousiast ben geholpen.
Ik vond het wel jammer dat afspraken soms (wel in overleg) werden verschoven en dat afspraken vóór mij soms uit liepen. Ik werd wel erg enthousiast geholpen, maar een kopje koffie werd soms vergeten.
Iddo
Leiden

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden met het kostuum dat voor mijn bruiloft is gemaakt!

Ik vond het wel jammer dat afspraken soms (wel in overleg) werden verschoven en ook kort voor een afspraak werd ik nog gebeld of de afspraak misschien later op de dag kon (terwijl ik al onderweg was). Ook had ik het idee dat er tijdens de afspraken wel enigszins haast werd gemaakt. Ik werd wel erg enthousiast geholpen, maar er werd bijvoorbeeld niet rustig begonnen met een kopje koffie, wat mij het gevoel gaf dat er niet alle tijd voor mij werd genomen. Nu werd ik ook geholpen in de periode vlak voor de verhuizing naar een nieuw pand; dus ik wijt het daar maar aan dat het zo druk was.

Leiden
21/02/2018

Pluspunten
"Echt fantastisch geholpen, vriendelijke maar vooral vakmensen!! Ben zeer tevreden."
Jos

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Omwille van mijn werk draag ik altijd een pak, maar nog nooit heb ik een pak zo fijn gehad als dat van M&G. De hele ervaring van het inmeten, kiezen wat je hebben wilt en het bijwerken van de allerlaatste puntjes is ronduit geweldig. Met name was ik super blij met de hulp van Rolf, waardoor ik er echt ronduit 'stylish verantwoord' bij loop nu. De hoeveelheid complimenten die ik gevraagd en ongevraagd ontvang aan de hand van mijn pak is echt ongekend. De kwaliteit is ook nog eens zo goed dat het vrijwel zeker nog jaren mee zal gaan. Rolf waarschuwde me al dat het verslavend zou werken, en ook daar had hij gelijk in. Absoluut een aanrader!
Ik kan er werkelijk geeneen bedenken.
Don Eijndhoven, Argent Consulting B.V.
Tiel

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Ik ben in september 2016 getrouwd. Ik heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso. Het was een geweldige ervaring. De service was super. Konden makkelijk een afspraak maken. Verder waren de adviezen heel erg fijn. In begin laten ze zien wat er allemaal mogelijk is, erna kijken ze wat je smaak is. Zo helpen ze je de juiste keuze te maken. Vond het namelijk lastig een compleet pak voor te stellen aan de hand van stof. Maar ben enorm blij met het resultaat. Was voor het huwelijk nog veranderd in maat en dat werd 2 weken voor het trouwen nog bijgewerkt. Echt super service!
Geen echte verbeterpunten. Was een super ervaring!
Jeroen Eurlings

Gepubliceerd op: 30/01/2018