Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Herenstraat 6 1015CA
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.9

Pluspunten
- Top service
- Persoonlijke aanpak
- Hoge kwaliteit kleding
- Online and offline te bestellen

Bertjan
Oosterhout

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Mooie pakken; goede materialen en uitstekende service. Ideaal in de avond aan huis. Net weer een pak besteld en kijk er naar uit om deze aan te hebben!

Bart
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Gastvrij, zeer klantvriendelijk. Nemen de tijd voor je. Keuze in verschillende prijsklassen. Leveren binnen een prima tijd en een goede nazorg.

Mark
Ulvenhout

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Via internetreviews kwam ik op mijn zoektocht naar een (trouw) maatpak snel uit bij Michael & Giso in Amsterdam. Een ongelofelijk goede ervaring die perfect past bij de mooiste dag uit je leven. Je komt hier terecht in een informele maar zeer professionele setting. Er wordt niets afgeraffeld, maar er wordt uitgebreid de tijd genomen. Michael heeft echt verstand van maatpakken en denkt zeer goed mee in aangedragen idee├źn. Er was veel ruimte voor eigen input en Michael gaf ook eerlijk aan wat niet gebruikelijk was of wat hij zelfs afraadt. Tevens zeer veel oog voor details die de outfit compleet maken. Het resultaat is geweldig en ik zal zeker vaker terugkomen voor maatcolberts, -pakken en -overhemden.
Remco
Leiden

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Izabell

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
"Persoonlijk en service gericht. Ga altijd met plezier mee met mijn vader om zijn pakken uit te zoeken."

Merel

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
Ideaal gelegen in centrum Breda. Fijn en kundige medewerkers. Stress bestendig. Veel keus, opties en super kwaliteit!

Marijn
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Tijdens het kennismakingsgesprek werd ik geholpen door Bob, deze heeft mij uitvoerig de verschillende stoffen laten zien en geholpen om tot een juiste keuze te komen.

Vervolgens heeft Rolf mijn pak aangemeten waar hij zeer uitgebreid de tijd voor heeft genomen. Dit heeft wel het gewenste resultaat gehad, want ik heb een fantastisch pak gekocht wat ik met heel veel plezier op mijn trouwdag gedragen heb en nog steeds draag.

Ik heb alleen maar positieve reacties gekregen over de gewaagdheid van de kleuren.

Lennard

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Servicegerichtheid, kwaliteit van de stoffen, pasmaat!
Marnix

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
I ordered a tailer made suit and shirt for my wedding day, and it turned out beautiful. Absolutely top notch personal service, highly recommended.

Scott

Gepubliceerd op: 28/04/2017