Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.8

Pluspunten
Al bijna vanaf het eerste uur bestel ik mijn overhemden bij Michael & Giso in Breda. Recentelijk heb ik me ook een jasje en later een pak laten aanmeten. Dit alles zit bij mij als gegoten. Ze hebben een ruime keuze aan mooie stoffen. Daarbij zorgen het enthousiasme en de deskundigheid van Rolf en Bob ervoor dat ik vaste klant ben en blijf.
Na de verbouwing van het pand niet meer.
Ed Nuijtinck

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen bij Michael & Giso in Breda en zeer tevreden over het eindresultaat! Zowel Rolf als Bob hebben mij zeer deskundig advies gegeven zonder hierbij te dwingend te worden. Doordat je pak per detail wordt samengesteld, is het als klant lastig om vooraf te beseffen hoe het complete plaatje eruit komt te zien. Hierbij is het belangrijk dat er kundig personeel rondloopt dat de tijd neemt om jou de beslissing te laten maken. En dat is dus zeker gelukt!

Martijn

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
De pakken zijn erg duurzaam en door de perfecte pasvorm slijten ze ook minder hard. Erg persoonlijke benadering (inclusief stijladvies) en gevoel voor detail. Goede (after)service bovendien!

Kirsten

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen door Rolf Giso. Ik wilde graag een trouwpak dat klassiek maar ook sportief was. Verder wist ik zelf niet zo goed wat ik precies wilde, maar met zijn kennis en kunde zijn we toch tot een zeer mooi trouwpak gekomen. Heel erg blij mee en het is jammer dat het pak zo (positief) opvalt dat ik hem niet snel naar de bruiloft van een ander aan zou doen.

Joost

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Ik heb bij Michael & Giso in Amsterdam een pak laten aanmeten voor mijn bruiloft. Vooraf had ik voor mijzelf op internet een beeld gevormd van wat ik mooi vind. Michaël heeft mij bij het uitzoeken van de stoffen en kleuren nog mooiere combinaties laten ontdekken die passen bij mijn uiterlijk. En goed opgemeten, want het pak zat bij de eerste pasbeurt gelijk als gegoten.

Bart
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Vorige maand kocht ik een pak bij Michael & Giso. Ik was op zoek naar een pak voor een bruiloft van vrienden en van familie. Slechts vijf weken was er tijd om een pak te maken, maar dit bleek geen probleem.

Met een prima service, een persoonlijke benadering door o.a. Rolf en een pak dat zit als gegoten, vind ik Michael & Giso een echte aanrader. Mannen, bedankt.
Geen verbeterpunten
I. Dolmans

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Samen met mijn ouders langsgekomen voor een trouwpak. Al in het voorstadium uitstekende communicatie, zowel via de brochure en de website, als via de mondelinge bevestiging van de afspraak. Het aanmeten en uitzoeken van de verschillende stoffen is simpelweg heerlijk om te doen. Zeer prettig geholpen door Rolf, in alle rust en met alle ruimte voor eigen wensen. Uiteindelijk waren we zo tevreden, dat mijn vader ter plekke besloot zich ook maar een nieuw pak aan te laten meten. Inmiddels hebben we de pakken bij de eerste fitting mogen passen, en ze zaten als gegoten. Super!

Tom
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Veel kennis, super team en altijd behulpzaam! Erg fijn!

Bas

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Fijne ontvangst. Relaxte sfeer. Ze nemen alle tijd voor je.
Team van 2 man: eigenaar Michael en styliste Annelies. Beiden denken met je mee en hebben goede tips en adviezen vanuit hun vakprofessie. Zeer aangenaam verrast doordat ik uiteindelijk een pak heb laten maken dat iets gedurfder en meer uitgesproken is dan mijn vrij eenvoudige conservatieve smaak. Ik ben normaal gesproken van de simpele 1 kleurige kostuums zonder franje en opschmuk. Maar dankzij Michael en Annelies heb ik een wat feestelijker en gedurfder gilet laten maken met een ruitjes patroon. Het heeft fantastisch uitgepakt. De bruidegom mag er op zíjn dag best uitspringen en daar helpt een mooi pak bij.
Een belletje of berichtje als het kostuum klaar is of een tussentijdse status update is wenselijk. Een custom Made kostuum is natuurlijk niet 1-2-3 gemaakt. Je moet 5-10 weken wachten. Een update in week 7 bijvoorbeeld zou fijn zijn.
Venlo

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Na door een vriend gewezen te zijn op Michael & Giso contact gehad per e-mail. Ze nemen uitgebreid de tijd om te snappen wat voor type bruiloft je hebt en wat dus ook bij jou past. Echt maatwerk. Ook mijn aanstaande heeft afzonderlijk haar voorkeuren en details over de jurk kunnen delen zodat het echt een bijpassend geheel geworden is. Op afspraak uitgebreid de mogelijkheden besproken en perfect binnen budget uitgekomen. Op mijn trouwerij zeer veel complimenten gekregen over het pak. Michael & Giso is een absolute aanrader als je op zoek bent naar een uniek, prachtig pak en top-service!

Maarten

Gepubliceerd op: 09/07/2018