Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Herenstraat 6 1015CA
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.9

Pluspunten
Wat een toppers zijn jullie! De beleving was absoluut super. Rolf heeft alle tijd voor mij genomen om uiteindelijk met een fantastisch maatpak + vest + accessoires op de mooiste dag van mijn leven te stralen. Nogmaals enorm bedankt!
Geen, keep up the good work!
Danny

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Goede service!
Leuke kerels
Goede communicatie
vakmanschap
Denken heel goed mee
Hele proces was echt leuk en plezierig!

Aart Jan

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Hele fijne ervaring met aardige en leuke verkopers met een fantastisch trouwpak als resultaat!

Vincent

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Sinds 2012 ben ik klant bij Michael & Giso; eerst voor maatshirts en de laatste anderhalf jaar ook voor maatpakken.
Michael is mijn vaste private tailor op de Herenstraat in Amsterdam en ik kom er graag om stof voor een nieuw jasje uit te zoeken, maar ook om met een espresso bij te praten over wat de trends zijn in Italie (Pitti Uomo) en bijvoorbeeld de net binnengekomen dassen te bekijken.
Het maatwerk dat Michael & Giso aanbieden - rechtstreeks uit Engeland, maar met een Italiaanse stijl - is van hoge kwaliteit en heeft een eigen signatuur. Full canvas, mooie, originele stoffen en een solide, klassieke afwerking (die je 'voelt', bijvoorbeeld als je je broek dichtmaakt). Verder is Michael altijd 'in tune' met de laatste sartoriale ontwikkelingen (bandplooi en brede revers!).
Voorheen ben ik an sich goed geholpen door maatwerkafdelingen van grote, bekende spelers in dit prijssegment, maar ik zou niet meer terug willen; de persoonlijke aandacht, service en vooral de tijd die genomen wordt om naar een perfect resultaat toe te werken, geven voor mij de doorslag.

Wouter

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Altijd topkwaliteit en persoonlijke service

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Het aanbod van stoffen is ernorm. Ze nemen de tijd om je te helpen om de juiste keuze te maken en hebben verstand van zaken. Daarnaast is prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Tom

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Zelf ben ik niet zo into mode, maar daar helpen deze jonge, betrokken ondernemers me op een hele prettige manier bij. M&G heeft een ruime keuze uit prachtige kostuums, hemden, etc. Zeer goede kwaliteit tegen eerlijke prijzen en de service is excellent. Erg happy mee, ik krijg altijd complimenten van mijn vrouw, kinderen en van mijn collega's uit de bank-wereld. Al jaren ben ik een vaste klant en koop nooit meer ergens anders. Thanks mannen, keep up the good work!
Pieter Joosten

Pieter Joosten
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
- Top service
- Persoonlijke aanpak
- Hoge kwaliteit kleding
- Online and offline te bestellen

Bertjan
Oosterhout

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Mooie pakken; goede materialen en uitstekende service. Ideaal in de avond aan huis. Net weer een pak besteld en kijk er naar uit om deze aan te hebben!

Bart
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ