Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Pluspunten
Hartstikke positief, boekje wordt altijd vlot geleverd en de kwaltieit is erg goed.
Gebruiksvriendelijkheid scoort hoog wat mij beterft in vrienden en vragen toevoegen en bv ook de volgorde van vrienden veranderen. Twee tips die het nog beter zouden kunnen maken: als je een vraag toevoegd en je maakt daarin een spelfout of je vergeet de dubbele punt aan het eind, is er geen mogelijkheid dat te corrigeren nadat je de lijst hebt opgestuurd. En tevens is het navigeren tussen de menu's (uitnodigen, afronden) etc niet altijd even duidelijk: wat staat nou op welke pagina? Nu heb ik er een paar gemaakt en dan krijg je het wel onder de knie, maar daar zit nog wel wat winst te behalen denk ik!
A.

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
ideal dat iedereen Eigen link krijgt
netjes op tijd geleverd in een mooi pakketje
ik zou graag per person de eind opmaak hebben willen zien per pagina. niet alleen wat er was ingevuld.
meer letter type mogelijkheden
meer opties om het te veranderen naar je Eigen stijl.
de prijs ik ging van 1,50 uit maar met 30 personen bleek dat 2,50 te zijn. ik vind het relatief duur gezien de opties kwa persoonlijke opmaak en vraag me af of dit niet beetje mnder kan. Prijs is voor mij een reden om dit niet snel nog een keer te doen mits het goedkoper wordt want het is wel een super leuk en persoonlijk aandenken bij een afscheid.
karin

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Prachtig mooie herinnering geworden
Website qua maken van het boekje kan gebruiksvriendelijker. Regelmatig gebruik moeten maken van de chatfunctie terwijl ik veel online maak. Chatfunctie is overigens top!
Jacqueline
Sassenheim

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Duidelijke instructies hoe een boekje te maken en zeer gebruikersvriendelijk
Ik had een aanal deelnemers die niet op "Finish" button hadden gedrukt toen ze klaar waren met hun persoonlijke pagina, dus misschien dit nog iets duidelijker maken/aangeven.
De mogelijkheid om tekst bij een foto te plaatsen.
Lia van Oversteeg / Unilever

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
We hadden het vriendenboekje eerder binnen dan verwacht.
Heel fijn dat jullie zelf op de blanco plaatsen waar geen foto's waren toegevoegd zelf voor afbeeldingen hebben zorggedragen, top!

Miranda Smeets

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Prima setup. Goede templates. Interface met vragenlijsten prima. Levering zoals beloofd. Prijs redelijk.
Interface van de extra pagina’s waardeloos. Geen preview voor de deelnemers van de eigen pagina. Geen preview van het boekje voor de besteller. Chatfunctie op de site is onbereikbaar ondanks melding ‘beschikbaar’. Additionele foto’s te random, slaan niet op het onderwerp. Maak hier een keuze van.
Eric

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Makkelijk en snel in elkaar te zetten
Lange leveringstijd. Idee kan niet spontaan gemaakt worden.
Romy

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Kimberly
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Wies
Rosmalen

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
fantastisch concept!! en hele fijne service, snel en prettig
Geen!
Cathelijne