Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Pluspunten

Als er meerdere bestellingen via dezelfde account worden gedaan, wil dit nog weleens fout gaan.
Loubna

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Goed te benaderen met vragen en een duidelijke uitleg. Snelle spoed levering op aanvraag zonder extra kosten. Allemaal TOP!

Ingrid
Terheijden

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Real Time customer support ook laat in de avond. Zeer vriendelijk.
Ik had een boek gemaakt met 45 mensen. Daar na wou ik een tikkie sturen aan iedereen voor de kosten. Zou fijn zijn als jullie en manier zouden kunnen vinden om makkelijker de kosten te verdelen. Omdat ik kon niet de email adressen downloaden moest ik handmatig alles doen...

Boek templates zouden een modernisering kunnen hebben.

Uploaden van foto’s en formaat bekert.
Kreetta Ryodi
Enschede

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Echt wat een super idee. Makkelijk in gebruik!

Marian de Jong
Berliku

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Het beheren en invullen van de pagina's werkt erg goed. De vormgeving ziet er leuk uit en de verpakking ook.
Voor het bedrag wat je betaald (erg fors) zou ik een boekje verwachten wat iets luxer is ingebonden in plaats van een ringband. Het zou ook leuk zijn als je per persoon wat meer variatie in vragen kon kiezen ipv 25 keer dezelfde vragen op alle bladzijden.
Femke

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Snel, duidelijk, gebruikersvriendelijk en makkelijk! Top service

Nina

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Gemakkelijk, snelle service via de chat, boekje is prachtig en mooi van lay out .
Optie geven om de foto pagina`s tussendoor te plaatsen ipv allemaal op het einde.
Monica Broer

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
super goede service, heel snel bereikbaar voor vragen etc.
Geen verbeterpunten verliep allemaal perfect.
Nina
Grootebroek

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Er werd heel snel gereageerd op emails / vragen. Chatfunctie bij de website was ook handig.
Intuitieve website waar je snel een boekje mee aanmaakt.
Het versturen van de uitnodigingen is ook eenvoudig, en eenvoudig voor mensen die het boekje moeten invullen.
Het uploaden van een groot aantal email adressen uit een Excel file gaf in eerste instantie wat problemen. Hierover hebben we wat emailcontact gehad, waarbij in eerste instantie werd verwezen naar de overzichtelijke uitleg op de website. Echter - het volgen van deze stappen gaven niet de oplossing. Uiteindelijk bleek het een browser probleem te zijn - goed om dit op te nemen bij de uitleg op de website.

Verder is het ook van belang om geen email adressen op te nemen in je Excel zonder naam, aangezien namen dan aan verkeerde emailadressen worden gekoppeld, wat verwarring alom creërt.
Bouke
Driehuis

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Prachtig resultaat, prima service!!
Jammer dat je geen voorbeeld kan zien. Maar achteraf leek dit niet echt nodig want de ontwerpers leverden prima werk.
Gerda
Perk