Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag
Telefoon:

Mijn vriendenboekje

Pluspunten
Aardige mensen, goede website
Bleke druk alsof de inkt bijna op was of op rantsoen, de al aanwezige fotos in het boek storend, na de eerste uitnodigingen, kun je nog extra mensen toevoegen, echter na het toevoegen moet je nog wat doen voor ze de uitnodiging ook echt krijgen. Dat wist ik niet dus een aantal mensen hebben geen uitnodiging gehad. Dat was jammer.
Connie
Amstelveen

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Heel fijn en mooi boekje. Via de chat goed geholpen doordat er een fout in de vragen stond en een verkeerde volgorde.
Marlies van Lith
Lent

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Hele mooie en goede kwaliteit en een service was ook echt super top!
Soms is het heel moeilijk de weg te vinden op de site + het was ook fijn geweest als je via je mobiel makkelijk kon inloggen (als hoofdgebruiker)
Esmeralda
Vlijmen

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Snelle reactie bij chatten, meedenkende medewerkers!
Mensen kunnen uitnodigen via Whatssapp.
Lea
Kampen

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Online via de chat kan je meteen vragen stellen.
De service is goed, in overleg kon het boekje op korte termijn toch nog gemaakt worden.
De website met de pagina's om in te vullen was voor de persoon die het opstartte niet super logisch/overzichtelijk, het was lastig om heen en weer te kijken. Als je naar de extra fotos wilde moest je geloof ik steeds langs de inleiding. En er was nog iets onhandig maar dat weet ik niet meer precies.
Lucia

Gepubliceerd op: 15/10/2017

Pluspunten
Keurig en stipt. Mooi boekje voor een gewoon prijsje. Leuk met verpakking en tasje erbij.

Esther
Nederhorst den Berg

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Snelle reactie via de chat, veel boekstijlen om uit te kiezen, handig systeem om de vrienden het in te laten vullen en ook fijn dat de vragen aangepast kunnen worden om het persoonlijker te maken.
Een mail sturen met eventueel track en trace code zodat de levering in de gaten gehouden kan worden. Er is voor zover ik weet ook geen mail gestuurd met bevestiging dat de betaling is ontvangen en het pakketje wordt opgestuurd.

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Super leuk cadeau en tegelijkertijd herinnering voor de ontvanger. Zeer goede service en de contactpersoon was altijd maar ook echt altijd snel in antwoorden en bijna niets was een probleem. Een snellere levering was ook geen probleem! Ik ben hier zeer tevreden over en ook met het eind resultaat.
Sommige aspecten in het programma zouden verbeterd kunnen worden zoals een preview van het gehele boekje kunnen zien voordat het wordt besteld, volgens mij als ik iets wilde aanpassen moest ik veel doorklikken maar ik kan me het niet precies herinneren.. over het geheel spreekt het voor zichzelf en is het makkelijk bij te houden wie het wel heeft ingevuld en wie niet.
JRS
Den Bosch

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Zelf invullen van de vragen, mooie verpakking mee gestuurd gekregen.
Niet van tevoren kunnen zien hoe het boekje er uit gaat zien. Niet op de hoogte van de zelf toegevoegde plaatjes door het bedrijf waar de schrijver geen foto geplaatst heeft.
Laura Coolen
Weert