Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Pluspunten
Er was iets fout gegaan dit werdt meteen opgelost. Snel antwoord goede service. Bedankt :) Boekje is ook heel mooi geworden.

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Leuke site , leveren snel
Erg prijzig. Ik vind de rindband constructie na ontvangst goedkoop aan doen kijkend naar prijs/ kwaliteit. Zou veel mooier zijn als het wordt ingebonden dus echt een boekje.

Jammer dat je zelf niet meer kunt indelen. Je upload extra fotos die vevolgens achteraan worden bijgevoegd. Zou mooi zijn als je daar meer mee kunt slepen/indelen en creatiever te werk kunt gaan.

Daarnaast zou ik meer diversiteit willen zien en kunnen toepassen. Als je dit nu met 20 personen doet moet iedereen de zelfde vagen beantwoorden. 20 paginas met dezelfde vragen komt saai over
Bert
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Zie bovenstaande: eigenlijk alles prima!
Technisch soms lastig te doorgronden, zeker als je net begint.. en wat echt een verbeterpunt is: ik merkte dat sommige collega's het boekje maar niet afrondden... als ik dat checkte begrepen ze daar niks van: dan hadden ze op een symbooltje geklikt op de pagina (jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt) dat echt alleen een symbool was, ipv op de juiste knop.. hoop dat jullie weten wat ik bedoel.
Leiden

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Fantastisch, wat een mooi cadeau om te geven. Zag er 'gelikt' uit.

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Makkelijke site. Mooie boekjes.
Ik kreeg na twee dagen 'pas' antwoord. Ik weet, is netjes, maar net voor opleveren kan het krap zijn.
Foto's vierkant uitsnijden is soms lastig.
Je weet niet welke andere plaatjes, foto's op de pagina komen.
Na vijf boekjes weten we elkaars haarkleur wel:-) Misschien die vragen ook flexibel maken.
Mieke

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
De service is echt top. Meedenkend en snel handelend. Erg fijn
Mooi zou zijn dat je op de fotopagina's meer ruimte krijgt om zelf in te delen. Nu kan je er pagina 3 foto's. Vrijheid tot helemaal zelf indelen zou mooier zijn.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Superleuk initiatief, het boekje zelf ziet er ook top uit en de site is erg gebruiksvriendelijk
Ik vind het logisch dat hoe meer mensen er mee doen het boekje ook goedkoper word, alleen niet handig dat ik nergens een prijslijst kon vinden. Alleen een vanaf prijs. Ik had dus iedereen gemaild of ze mee wilden werken, en dat het dan een x bedrag p.p. zou gaan kosten. Maar uiteindelijk deed niet iedereen mee en werd het bedrag dus hoger. Ik had dus graag van tevoren willen weten wat het kost bij elk aantal personen
Dyonne Eggink

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Goede service van d helpdesk
Mijn mail beantwoorden over de nota
Hetty Nijman

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Eind resultaat was super
Telefonisch contact zou fijn zijn, chatten ging wat moeizaam
Susie
Gorinchem