Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Petra

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Mooie producten en veel persoonlijke mogelijkheden
Persoonlijke uitnodig linkjes voor bijv. Whatsapp
Chloë

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Leuk concept en het boekje is altijd optijd binnen geweest!

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
het was gemakkelijk in te vullen en kon veel zelf aanpassen door de vragen in het vriendenboekje te veranderen
kon geen chatcontact krijgen. Onderin in het beeldscherm stond dat ze online waren, maar er kwam geen enkele reactie op mijn vraag. Verder vind ik het vrij duur. Het concept is dat je het boek met meerdere vrienden betaalt, maar ik had het boek zelf voor mijn dochter "gemaakt" en dan is het voor één persoon vrij prijzig

Pluspunten

Het zou prettig zijn als het mogelijk is dat de iniatiefnemer zelf pagina's definitief kan maken.
Daarnaast zou ik het ook fijn vinden om de opmaak van het gehele boekje al digitaal te kunnen zien voordat de opdracht tot printen wordt verstuurd
Erna / Deloitte

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Alles is duidelijk en overzichtelijk. Goed ook dat de levertijd ruim binnen de 7 werkdagen is!
Ga zo door.
B ploegmakers
Bilthoven

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Leuk Boekje, ziet er mooi uit.
De vriendvolgorde is niet helemaal goed gegaan. Ik had het zelf wel leuk gevonden als er de mogelijkheid zou zijn de titel van het boekje aan te passen. Nu was het familieboekje of vriendenboekje, maar ik had er zowel vrienden als familie in staan. Ook zou het leuk zijn als je de fotopagina's ook kris door het boek zou kunnen verdelen ipv allemaal op het eind. Dat je zelf wat meer invloed zou kunnen hebben op het ontwerp, zeg maar.
Cindy

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Product is gemakkelijk te maken en het eindresultaat is superleuk en degelijk gemaakt! Het boekje is binnen 14 dagen te realiseren en het is gemakkelijk om veel mensen snel uit te nodigen hun bijdrage te maken.
Misschien iets goedkoper...
Theater de Schalm
Veldhoven

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
keurige aflevering
prijs per pagina viel erg tegen omdat de eerste indruk werd gewekt € 1,50 uiteindelijk 7,95 En achteraf was onduidelijk dat het bedrijf de pagina's zelf opvulde met drukwerk. Duidelijker communiceren op de site!
Elly
Ter Aar