Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Pluspunten
Zeer gebruiksvriendelijke en toegankelijke manier van het samenstellen van een zeer persoonlijk kado. Het eindproduct is van goede kwaliteit.
Kleine verbeterpunten
- Boekstijl 6 gekozen in het roze, maar dan is enkel de buitenkant roze, de binnenzijde is nog steeds blauw.
- Bij het aanmaken van de lijst van deelnemers is het niet duidelijk dat de volgorde van personen op een later moment aan te passen is. Hierdoor heb ik mijzelf verwijderd en opnieuw aangemaakt.
-Slechts 3 teksten voor op de buitenkaft te selecteren, het zou mooi zijn wanneer dit met een invulveld gepersonaliseerd kon worden.
-Het tasje dat meegeleverd wordt is erg leuk, maar wel wat overbodig door de mooie kadoverpakking die er ook al bij zit. Dan liever de kosten met 5 euro verlagen.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Super tof idee en fijn dat het online kan. Vrienden uitnodigen gaat simpel.
Bewerkingsprogramma kan beter. Gebruiksvriendelijker.. elke keer een zoektocht om pagina's aan te passen. Foto's lastig in formaat te krijgen, niet heel wendbaar.
Margretha

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten

Het maken van een fotopagina werkt niet lekker. Het slepen van een foto in een kader gaat tegengesteld. En de kaders kreeg ik niet in een andere kleur

Gepubliceerd op: 27/03/2019

Pluspunten

De fotopaginas had in ertussendoor verwacht was mij niet heel duidelijk of ik dit zelf had kunnen aangeven nu zaten ze allemaal voorin. Als ik n voorbeeld had gezien had ik de hulpvraag kunnen stellen
Bianca van Vliet
Maarssen

Gepubliceerd op: 27/03/2019

Pluspunten
Goed geholpen, snellere levertijd dan aangegeven op de site
Misschien kan er een melding van dubbele afbeeldingen komen.
Wilma

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Ilse

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Werk super handig je hoeft alleen een e-mail adres op tegelen en iedereen komt op zijn persoonlijke pagina waar ze de vragen en fotos kunnen toevoegen. Als hoofdpersoon voor het boekje zie je alles wat heel handig is. En als er mensen nog niks hebben gedaan dan stuur je hun een herinnering die ook door hun worden geselecteerd wie er nog klaar zijn dus hoef je zelf ook niet te zoeken.
Per persoon betalen. Nu moet de maker van het boekje achter elke cent aan zou handig zijn als het via jullie loopt. De kosten wat lager vond 70 euro voor een boekje met 40 blz wel erg prijzig.
Nathalie
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Alles wordt goed geregeld en de werkwijze is heel gebruiksvriendelijk
Ik heb het hele boekje heel nauwkeurig gecontroleerd op schrijffouten voor ik het verstuurde.
Helaas kwam het boekje terug met fouten die er echt niet ingestaan hebben. Dit zelf de heb ik gezien bij een vriendin die dit boekje had besteld voor haar dochter.
Dit vind ik echt een min puntje.
Astrid
Hoorn

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Ziet er heel leuk uit. Netjes verpakt. Leuk idee. Fijn dat je foto pagina's kan toevoegen.
Werken op de foto pagina's is heel vervelend, foto's verschieten, kunnen niet altijd gedraaid zoals je wil. Gebruiksonvriendelijk programma.
Vervelend dat je niet kan werken op andermans pagina zolang ze het nog niet ingeleverd hebben. Dit heeft voor veel vertraging gezorgd.
Manon

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Mooi product, zorgvuldig gemaakt en verpakt.

Carlijn
Assen