Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Pluspunten
Mooi product, zorgvuldig gemaakt en verpakt.

Carlijn
Assen

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Erg leuk om te maken en iedereen zijn of haar vragenlijst in te laten vullen. En op deze manier ook best snel samengesteld.
De extra pagina's met foto's. Zolang je de foto niet draait doen alle bewerkingen het goed, maar zo snel je de foto gedraaid heb, schiet de bewerking om de foto te vergroten/verkleinen of anders uit te snijden echt alle kanten op. Niet handig !
assen

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Top-service! Mijn boekje werd door PostNL niet afgeleverd en de datum van geven kwam angstvallig dichtbij. Mijnvriendenboekje heeft me toen kosteloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Had het de dag erna al in huis!

Nienke

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Heel duidelijk boekje
Het zou handig zijn als de emailadressen na het insturen van het boekje nog beschikbaar blijven. Niet iedereen kent alle email adressen die ingevoerd worden. Ook is het makkelijk als het vriendenboekje ter inzage beschikbaar blijft ook na afrekenen.

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
ideal dat iedereen Eigen link krijgt
netjes op tijd geleverd in een mooi pakketje
ik zou graag per person de eind opmaak hebben willen zien per pagina. niet alleen wat er was ingevuld.
meer letter type mogelijkheden
meer opties om het te veranderen naar je Eigen stijl.
de prijs ik ging van 1,50 uit maar met 30 personen bleek dat 2,50 te zijn. ik vind het relatief duur gezien de opties kwa persoonlijke opmaak en vraag me af of dit niet beetje mnder kan. Prijs is voor mij een reden om dit niet snel nog een keer te doen mits het goedkoper wordt want het is wel een super leuk en persoonlijk aandenken bij een afscheid.
karin

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Prima setup. Goede templates. Interface met vragenlijsten prima. Levering zoals beloofd. Prijs redelijk.
Interface van de extra pagina’s waardeloos. Geen preview voor de deelnemers van de eigen pagina. Geen preview van het boekje voor de besteller. Chatfunctie op de site is onbereikbaar ondanks melding ‘beschikbaar’. Additionele foto’s te random, slaan niet op het onderwerp. Maak hier een keuze van.
Eric

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Hip
Een preview van het gehele boekje voordat je uiteindelijk besteld.

Product iets goedkoper maken.
Streefkerk

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten

Je kan niet inzien wat de anderen maken als beheerder en daardoor eventuele spelfouten er niet uit halen
M.

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Mooie kwaliteit en makkelijk om iedereen wat in te laten vullen.
Het zelf plaatsen van de plek van de extra fotopagina's in het boekje. Bijvoorbeeld tussen de persoonlijke pagina's ipv helemaal achterin het boekje.
Anouk
VENRAY