Website: https://mijnvriendenboekje.nl/
Adres: Binckhorstlaan 36 2516BE
Plaats: Den Haag

Mijn vriendenboekje

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Mooie product.
Reageren op e-mails zou fijn zijn. Het is uiteindelijk opgelost door mijzelf, maar ik kreeg maar geen reactie vanuit het bedrijf.
Michelle
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
- Ontzettend origineel concept!
- Het werkt heel prettig dat iedereen online een bladzijde kan invullen. Ook fijn dat je meerdere reminders kunt versturen.
- De service is top. Er wordt goed meegedacht als er tegen een probleem wordt aangelopen.
- Het pakket ziet er super uit. Het duurzame tasje maakt het voor mij helemaal af!
Het enige waar ik wéér tegenaan liep waren de fotopagina's.
Alleen de eigenaar kan deze in elkaar zetten.
De vriendenboekjes die ik maak bestaan uit meer dan 8 personen. Het is voor mij gewoon niet te doen om alle foto's aangeleverd te krijgen, deze te sorteren en in het fotoboek te verwerken. Dat kost me ontzettend veel bruikbare tijd.
Echt super jammer, want ik wil weer een boek bij jullie maken, maar aangezien ik nu ongeveer 20 personen heb, voeg ik dit keer geen fotopagina's toe.
Om voor 20 personen dit toe te voegen is gekkenwerk dus daar pas ik voor.
Bij de reviews heb ik deze opmerking al vaker gelezen. Jammer, want dit zorgt er wel voor dat er minder pagina's worden verkocht dan wanneer men de fotopagina's zelf zou kunnen maken. En daarnaast maken de fotopagina's het vriendenboekje extra persoonlijk/speciaal!
Verder alleen maar lof voor dit bedrijf!!!
Lois
TER HEIJDE

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Mooi boekje, goed systeem met uitnodigen en herinneren. Leuk dat je vragen kan aanpassen naar believen.

Charlotte
Antwerpen

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
het boekje was binnen een week binnen.
Wat ik ook heel leuk vond is dat je vragen weg kan halen en toe kan voegen, zodat het een gepersonaliseerd boekje wordt.
leuk om iets gemeenschappelijks aan de bruid te geven.
wij mochten 2 foto's uploaden. maar inwerkelijkheid zijn er meer plaatjes op de blz. welicht kun je meer foto's uploaden zodat het nog meer je eigen pagina wordt.
Marije Lenstra-Wijbenga
Steenwijk

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Makkelijk in te vullen, ook op mobiele telefoon. Goede kwaliteit. Mooi ingepakt als cadeau.
2 deelnemers hebben geklaagd dat de website tijdens het invullen uitviel (onduidelijk of dit aan internet connectie lag). Het zou fijn zijn als je het eindresultaat online kunt bekijken voor bestelling, het was niet mogelijk de ingevulde pagina's als eindresultaat te zien (behalve bij de fotopagina's).
Bianca
Hamburg

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Een heel makkelijk systeem.
De pagina op mijn mobiel was niet altijd even goed.
Janette
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 24/04/2019

Pluspunten
Heel erg leuk cadeau om te geven! Alles is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Iets meer eigen inbreng. De vragen voor in het boekje zijn allemaal standaard, je kan hier niet zelf een vraag bedenken.
Lise
Best

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Zeer gebruiksvriendelijke en toegankelijke manier van het samenstellen van een zeer persoonlijk kado. Het eindproduct is van goede kwaliteit.
Kleine verbeterpunten
- Boekstijl 6 gekozen in het roze, maar dan is enkel de buitenkant roze, de binnenzijde is nog steeds blauw.
- Bij het aanmaken van de lijst van deelnemers is het niet duidelijk dat de volgorde van personen op een later moment aan te passen is. Hierdoor heb ik mijzelf verwijderd en opnieuw aangemaakt.
-Slechts 3 teksten voor op de buitenkaft te selecteren, het zou mooi zijn wanneer dit met een invulveld gepersonaliseerd kon worden.
-Het tasje dat meegeleverd wordt is erg leuk, maar wel wat overbodig door de mooie kadoverpakking die er ook al bij zit. Dan liever de kosten met 5 euro verlagen.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Super tof idee en fijn dat het online kan. Vrienden uitnodigen gaat simpel.
Bewerkingsprogramma kan beter. Gebruiksvriendelijker.. elke keer een zoektocht om pagina's aan te passen. Foto's lastig in formaat te krijgen, niet heel wendbaar.
Margretha

Gepubliceerd op: 11/04/2019