Website: https://www.mobilesupplies.nl
Adres: Magnesiumstraat 16-A 6031RV
Plaats: Nederweert
Telefoon: 0495752039

MobileSupplies.nl

Pluspunten
Het heeft een goede service en reageert snel. Ik had een koptelefoon bestelt met een onverwachtse bezorgtijd en ik had gemaild. Ik werd meteen geholpen en er werd een mail gestuurd met een andere koptelefoon. Hij zag er goed uit en ik ben gegaan voor die koptelefoon. Echt een top service

Andy van Dijk

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Wat een super service , ik had een verkeerde bescherm glaasje gekocht voor mijn telefoon, heel fijn contact gehad met hun klantenservice , kon het glaasje kosten loos retour sturen, deze was na een paar dagen nog niet bij hun aangekomen maar ze stuurde mij wel netjes mijn juiste glaasje op..ZONDER meer kosten...TOP !!

Yvonne
Chaam

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Site ok. Snelle reactie op email. Eerlijk!
De protector die geleverd is was helaas kapot. Onvoorzichtig behandeld door de bezorgdienst. Maar na een mail naar de klantenservice kreeg ik een snelle reactie dat zij (MobileSupplies) dit gaan oplossen. Top!
Mark

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Snelle levering. Site ok.
Welke debiel verzint het om een Tempered Glass screen protector op te sturen in een enveloppe met PostNL? POSTNL dames en heren! Met alle respect maar dan klopt het niet helemaal. Zoals je em al verwacht. Helemaal naar de gedver... 100 stukjes minuscuul glas over de grond en een klantenservice die om 4 uur al weg zijn. Ik mag hopen op een hele snelle en passende oplossing want dit is in en in triest.

19/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en een prima product!
Geen!
Gonnie

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten

Vorige week maandag (03-12-18) een hoesje besteld voor mijn nieuwe telefoon , die ik pas wil gebruiken met een hoesje erom heen. Vandaag (14-12-18) nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik de klantenservice niet kunnen bereiken, omdat de bereikbaarheid valt binnen normale kantooruren. Gezien ik zelf gewoon 5 dagen werk niet kunnen bellen. Dinsdag wel een contactformulier ingevuld, maar ik kreeg de reactie dat het pakketje is opgestuurd. War blijft het dan?!
E.A
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Snelle levering goede kwaliteit
Nope
Haaren

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Product heeft een goede prijs/kwaliteit. Levering was eerst fout gelopen, maar is rechtgezet.

Kristof
Izegem

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Ik krijg wel een reactie, maar geen gepaste oplossing.
Geen trackingcode gekregen en ook geen pakket. Vorige week dinsdag zou het pakketje zijn verstuurd, maar (maandag) nog steeds niet gekregen. Gezien ik contant heb betaald, geen geld én geen goederen. Nu zou ik moeten wachten tot het is uitgezocht waar het fout is gelopen ipv mij alvast de bestelde goederen te leveren.

Izegem
12/11/2018

Pluspunten
Screenprotector besteld voor samsung galaxy s8+en voor note 9 beide zijn waardeloos kreeg het er niet op vooral de randen en er bleef constant lucht onder de protectors, heb bij een andere besteld bij een andere site en die was vele malen beter dan bij mobile suplies ga ook voor de s8+ bestellen bij andere site.

Cevat
Heerenveen