Website: https://mojonutrition.nl
Adres: Arnhemseweg 55 A 7331 BB
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 0552032129

Onze MOJO Shakes zijn een fijne en smakelijke manier om je lichaam te voorzien van de cruciale voedingsstoffen. Wij hebben die voedingsstoffen allemaal verwerkt in een maaltijd. Een shake dus, die bestaat uit alle benodigde voedingsstoffen voor een gezond, energiek en optimaal functionerend lichaam.

Onze formule bestaat perfect uitgebalanceerde ingrediënten waaronder de beste vitamines, mineralen, eiwitten (zowel essentiële en niet-essentiële aminozuren) en andere superfoods die elkaar in de juiste combinatie enorm versterken. Bijna al onze ingrediënten worden direct vanuit de natuur in de shakes verwerkt, zodat jij 40 gram pure kwaliteit drinkt.

MOJO Nutrition

Pluspunten
de grote variatie smaken in shakes.
snelle levering
heb een paar keer gehad dat er minder in het zakje zat, daar heb ik overigens nog een voorbeeld van. Dus verbeterpunt: controle op inhoud.
Didy
Hoog Soeren

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
goede uitleg, gratis shaker.
levertijd was te lang, 21 december besteld, 4 januari in huis.
Didy
Hoog Soeren

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Bestelling ging vlot. Ik heb nu één zakje opgedronken (praline) en de smaak viel me niet tegen.
Aflevering door PostNL verliep "moeizaam". Eerste ETA was zaterdag, daarna bericht dat het vanwege drukte een dag later zou worden (zondag???). Het pakket werd uiteindelijk zaterdagavond afgeleverd. Fijn dat het toc op tijd was natuurlijk.
Pieter
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Ik werd heel fijn geholpen in de chatfunctie toen ik een vraag had over mijn levering. Toen bleek dat mijn pakketje kwijt was geraakt bij post.nl kreeg ik per ommegaande mijn bestelling opnieuw opgestuurd met daarbij als tegemoet koming extra shakes en een beker.
Tijdens dit proces werd ik dagelijks op de hoogte gehouden over de bestelling. Heel erg prettig!
Tip: PostNL is in mijn ervaring ( met meerdere bedrijven) niet zo’n betrouwbare partner. Andere vervoerder kiezen misschien?
Mary
Maarn

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Vlotte bestelling
Keurige afhandeling bij niet complete bestelling
Goede bereikbaarheid

Antwoord MOJO Nutrition
Hoi Sylvia,

Bedankt voor je review! Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met onze shakes, dat hoor dan nog graag van je.
Sylvia den Boer

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Snelle levering met leuke extra’s
Boekje aanpassen. Staan nog steeds de sportshake’s in die niet meer verkocht worden.
Albertien

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Lekkere shakes geen chemische smaak. Mooi verpakt en goede voedingsstoffen.
Mix and match groot verpakkingen. Zodat je een grote oplage ook met meerdere smaken ter afwisseling kunt bestellen.
Antwoord MOJO Nutrition
Hoi Fleur!
Bedankt voor je review. Wij zijn hard bezig met de nieuwe online store. Dan komt een eigen "mix je box" met alle producten die wij aanbieden.
Fleur

Gepubliceerd op: 27/06/2018