Website: www.mycom.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

MyCom
9.5

Pluspunten
De mensen die op de Ceintuurbaan werken zijn aardig
Ik heb een nieuwe interne harde schijf bestelt en in de winkel opgehaalt, de doos was niet dichtgeplakt, maar ik dacht er niets bij en heb em pas thuis opgengedaan, de schijf zat in een verpakking die uitzag, alsof ze al meerdere keer hergebruikt was, er ontbraken, bewijs van garantie van de fabricant, 2 sets vastzetschroeven etc (ik koop deze schijf vaker zodat ik weet wat er in de doos zit). Ik vond het al raar, maar dacht misschien is het hun nieuw beleid, maar toen zag ik dat de schijf al voor mac geformateerd was en dat zijn deze schijven nooit, dus ze verkopen geretourneerde harde schijven als nieuw. CHECK ALL ITEMS THEY SELL IN OPEN PACKAGING, IT MIGHT BE USED, BUT THEY SELL IT AS NEW. Ze hebben inmiddels het geld terug gestort, maar ik vind dit echt niet kunnen.
Jay

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Vriendelijke benadering! Goede uitleg!
Hoewel probleem niet snel was opgelost is er steeds geprobeerd om dit wel op te lossen. Met als gevolg van de vasthoudendheid een prima werkend laptopje! Ik werd steeds telefonisch op de hoogte gehouden en er werd overleg gepleegd wat te doen en over de eventuele kosten. Kortom, ik ben heel tevreden!

Astrid
Den Bosch

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Fijne oplossing
Niks
Anne
Rosmalen

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel

Jasper

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Goeie uitleg en goeie service
Ze vragen wat je wilt met de pc en is weer top geregeld

Bedankt nog voor de service mycom Apeldoorn kom zeker terug

Michael
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
assortiment
onderzoek reparatiekosten € 60 laptop, zou ik terug ontvangen bij aankoop van nieuwe laptop, baas Fred is op vakantie waar afspraken mee zijn gemaakt, dus personeel is niet gemachtigd om iets te beslissen. Ja eh, wilde toch de Helderse middenstand wat gunnen.....................
Witte
Den Helder

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Uitermate deskundig, vriendelijk en snel geholpen.
Perfect.

Ton de Graaf

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Onze PC startte ineens niet meer op. Een nachtmerrie als je, zoals wij, niet vaak genoeg back-ups maakt! Met het apparaat naar Mycom Leiden gegaan waar Ronald en zijn collega's hem weer aan de praat kregen. Ze zijn kundig en vriendelijk, en ik zou iedereen aanraden daar je apparaten te kopen.

Ellen
Leiden

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
ik kwam bij mycom voor een nieuwe (game)pc. Ik hab al een tijd niks zelf meer gebouwd maar de mederwerker kon mij alle nieuwe ontwikkelingen uitleggen waardoor wij samen tot een mooie configuratie zijn gekomen,

Alex
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Goede service, schappelijke houding, correct en professioneel.
Complimenten voor MART voor zijn vasthoudendheid, rust en inzet, ondanks drukte in de winkel. (en vele telefoontjes)
Op drukke momenten te weinig personeel aanwezig.
S.J.Witteveen

Gepubliceerd op: 10/06/2018