Website: www.mycom.nl
Adres: Zijlweg 26 2013DH
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

MyCom

Pluspunten
Snelle en vriendelijke service.

Dylan
Roermond

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Vriendelijke bejegening, uitvoerige uitleg, reparatie sneller uitgevoerd dan toegezegd.

Cor

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Goede, snelle service. Een gedeelte van de order was niet aangekomen, maar dit is professioneel en snel opgelost.
Geen, keurige service!
Marco Rijk
Veghel

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Sterke en deskundige advisering en dito service, vooral van de storemanager.
Oplossingsgericht en ook voldoende ruimte voor inbreng en handelen o.b.v. voortschrijdend inzicht.
Klantgerichte oplossing prevaleert duidelijk; de verkoop volgt logischerwijs vanzelf.
Samengevat: juiste attitude voor een retailer in de huidige markt die zodanig onderscheidend is van internetverkopers en mega stores, dat ik iedereen MyCom Roermond kan aanbevelen, vooral ook zij die een kleine onderneming runnen.
Zullen er beslist zijn, maar daar komt men zelf wel op! ;-)
Schouten Advies & Management B.V.
Roermond

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Super geholpen door de medewerkers van MyCom Den Helder.
Goede communicatie en uitleg

Den Helder

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Direct geholpen, duidelijke uitleg.
sneller klaar dan verwacht.
tot nu toe nog niks gemerkt
Marnix
den bosch

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Youri heeft me snel en uitstekend geholpen. Ik zou in de toekomst wederom voor MyCom Arnhem kiezen vanwege de adequate service en nette afhandeling..

Warvin

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Mooie overzichtelijk winkel , vriendelijk personeel .
Hebben tenminste altijd tijd voor je.

Brink
den helder

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Ben er altijd heel goed geholpen maar met mijn laatste aankoop van een laptop wat een verschrikkelijke miskoop was hebben ze me laten zitten, het was een showroom model waar normaalgesproken niets mis mee is maar in mijn geval is de laptop zo traag dat er niet normaal mee te werken is terwijl ik hem uitgekozen had om zijn dubbele werkgeheugen. Ik ben daarna gewoon aan het lijntje gehouden met allerlei praatjes en heb zelfs onderzoekskosten moeten betalen en ben er tot nu toe niets mee opgeschoten. Mycom heeft wat mij betreft afgedaan.
--------------------------------------------------------------------------
Breda 07-09-2017

Na bovenstaande boze review moet ik toch op mijn beoordeling terug komen.
Mycom heeft mijn probleem met de laptop alsnog weten op te lossen en kan hem nu na bijna twee jaar in de kast gelegen te hebben weer gebruiken.
Ik zeg er wel eerlijk bij dat de laptop nog steeds geen wonder van snelheid is maar hij werkt in ieder geval weer.
Mijn complimenten voor Nico want hij heeft dit voor me geregeld en met zijn deskundigheid in orde gemaakt.
Wat mij betreft is mijn volgende aankoop op computer gebied weer bij Mycom :-)

Ruud
Verbeterpunten spreken voorzich denk ik maar die komen voor mij te laat.
--------------------------------------------------------------------------
Breda 07-09-2017

Geen verbeterpunten meer ben super tevreden zo.
Ruud

Pluspunten
Verbeterpunten spreken voorzich denk ik maar die komen voor mij te laat.

31/08/2017

Pluspunten
Goede tijdsindicatie voor reparatie, geen onnodige kostenopdrijving. Ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden over mogelijke extra kosten/ beslissingen die genomen moesten worden/ wanneer ik mijn laptop kon ophalen. De werknemer nam zelfs extra de tijd om mijn standaard programma's (die door het probleem eraf gehaald moesten worden) te herinstalleren. Goede sfeer in de winkel, vriendelijke werknemers.
Julie