Bedrijfsgegevens

Website: www.mycom.nl
Adres: Zijlweg 26 2013DH
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MyCom
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
594 beoordelingen (12 maanden)
1478 beoordelingen (totaal)
44963 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
88% (520)
8% (49)
1% (6)
0% (1)
3% (19)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kom je afspraken na en zet niet iets op de site wat je niet kan leveren of zet erbij Op=Op !!!!!!!!
Ron Wouters
Reusel

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Vandaag super geholpen!! Probleem met mijn Surface bij het opladen. Er is alle tijd genomen om te achterhalen wat het probleem was. We zijn er niet achter gekomen, maar mijn Surface doet het weer!
Er is tijd voor mij genomen om het probleem op te lossen: dat is service 1ste klas! DANK!!
Verbeterpunten
 
MotiFactor
Leiden

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekende service en advies. Bij Windows 8.2 update gecrashte oudere laptop laten repareren. Keurige analyse gekregen dat, dat ook nog prima kon met de wat oudere hardware. Testen wezen uit dat de HDD einde levensduur was. Backups laten maken op externe WD harddisk. Goed advies hoe de harddisk te vervangen door SSD. Volledige service gekregen waarbij ook naast Wwindows10 mijn hele MS 365 software is geïnstalleerd. Updates en drivers geïnstalleerd.
Keurige na-service gekregen om een dag later MS Outlook operationeel te krijgen. Het is erg fijn als je dan geholpen wordt om uiteindelijk na geduldig zoeken door MyCom te ontdekken, dat er ergens diep in Google instellingen een 'vinkje' verkeerd stond. Service zoals dat hoort en ik dat als klant graag ervaar.
Verbeterpunten
 
Klant
Breda

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
andere distributeur kiezen dan ....PostlulNL door en voor echte vieze valse klootzakken. Oprotten met mensen die mijn post open maken.
Verbeterpunten
Vind postNL dus kei langzaam GVD!!! laatst bestelde ik iets uit Zwolle toch 105 km van Amsterdam verwijderd via de polder was dus geen PostNL. Volgende ochtend geleverd dus POSTnl kan van mij de ... krijgen. Zal wel aan tijd van het jaar liggen, als ik het morgen nog niet heb annuleer ik dit pakkeT en ontbind ik koop, zeker omdat het om gevoelig poststuk gaat. En als poststuk open is gemaakt dan dien ik bij verschillende organisaties en instanties een klacht in, NAAST BG.!!!
Edo
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Geweldige service met uitstekend advies en alle tijd voor de klant. Voor mij was dit wederom DE zaak voor een nieuwe computer aanschaf met toebehoren een DIKKE 9 ! Vriendelijk personeel in deze heb ik het over Kjeld die in mijn ogen super veel kennis heeft en bovenal geduld, aandacht en eerlijk in zijn advies is. Hij staat daar voor de 100 % zijn kennis en vak uit te voeren dus …… Een DIKKE 10 plus++++ Bedankt Kjeld ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop.
Verbeterpunten
 
Nikkie

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
- Good knowledge of hardware and software
- Very friendly and helpful personnel and manager
- Able to repair complicated hardware issues
- Hands-On methodology applied for solving issues presented
- In-House technicians are good
- Good problem-solving skills
- Decent equipment already available in-house, others can be ordered.
- After All is said and done the PC was finally repaired after personally finding the hardware to replace the faulty one with the help of the In-House technician and Manager.
- Due to faulty hardware still being faulty and under guarantee its sent back for redemption at the Out of shop repair service: Results to be seen.
Verbeterpunten
- A better Out-of-Shop repair services specialist is absolutely required: PC taking 4 Months to repair without it actually being repaired (Wrong Parts, Holidays, Wrong Parts, Que, Etc).
- Implementation of strict Customer Update and Information rules: Had to follow up constantly and do A Lot of leg work (Due to Out-of-Shop repair specialist)
- Compare standard benchmarks of functioning hardware to the problem hardware.: PC was not successfully fixed and required hardware replacement.
- Pre and Post Documentation of Tests: To refer back to when dealing with the customer, To provide insight into the problem's cause, To confirm the functionality of the problem piece after the repair is completed.
Shadi
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ruime sortering.
Redelijke prijzen.
Uitstekende communicatie.
Snelle levertijd.
Verbeterpunten
 
Robert J.
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 29/11/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Klantenservice via messenger zelfs met Blackfriday erg snel. Op vrijdag zelf nog reactie gekregen op een vraag of je Battlefield V ook bij mycom bij een Rtx 2080 kreeg, moest nagevraagd worden en bleek het geval. Daarnaast erg prettig dat je continue contact hebt met dezelfde persoon, top!
Verzending viel met de blackfriday drukte ook niets tegen, vrijdag om 16:10 besteld, maandag verzonden en dinsdag in huis.
Verbeterpunten
Website zelf is niet altijd even gebruiksvriendelijk met zoeken, Maar doet wel wat het moet. Bestellen en betalen is dan wel weer vlot en snel.
Bram
Rozenburg ZH

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Weer goed geholpen, mijn mailbox was vastgelopen en werkt nu gelukkig goed
Verbeterpunten
 
Harm
Zeist

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Vanwege een probleem op de website m.b.t. het verzilveren van de black friday korting, heb ik telefonisch contact gezocht met de vestiging in Arnhem. Hier werd ik netjes en vriendelijk te woord gestaan, zodat ik mijn bestelling alsnog kon plaatsen.
Verbeterpunten
 
Ricardo

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer