Website: www.mycom.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

MyCom

Pluspunten

Kom je afspraken na en zet niet iets op de site wat je niet kan leveren of zet erbij Op=Op !!!!!!!!
Ron Wouters
Reusel

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Reageren niet meer na het verzoek je geld terug te storten
Dennis
NB

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
goedkoop
zorg dat het 1 dag bezorging is
giovanni
Rozenburg

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
kwam vriendelijk en deskundig over
mijn pc deed het niet meer en ik wilde graag een diagnose van wat er mis was met het apparaat. Die diagnose heb ik ook ontvangen per email. Echter, toen ik de pc mee terug wilde nemen was de harde schijf eruit gehaald en kon ik de pc en de harde schijf alleen apart mee terug nemen. dat was niet afgesproken. thuis ging ik in de systeemkast kijken en toen meende ik te zien dat het geheugen van twee gigabyte was verdwenen. Er zaten ook allemaal losse contacten in de pc, veel meer dan er aansluitpunten waren voor de harde schijf.
Dus: dat ik de pc in delen terug zou krijgen was niet afgesproken, er zou alleen een diagnose gedaan worden.
Verbeterpunt is dus: houden aan de afspraak. of ik het goed gezien hen of niet over dat missende geheugen ga ik morgen misschien horen, wanneer ik weer langs ga bij de winkel.
j.e.schrage
leiden

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten

Bestelling geannuleerd omdat deze uitverkocht is. Ondanks dat ik deze wel had besteld. Onderweg naar de winkel toe om de bestelling op te halen krijg ik een mail waarin staat dat zij de product niet kunnen leveren omdat deze is uitverkocht en komen niet met een oplossing.
Bekir Ozer
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
- Mooie "lokkertjes"
- Redelijk aantal producten
- Simpele website
Ze hadden onlangs een hele mooie (en geloofwaardige) aanbieding inzake Integral P Series 4 SSD's. Hier een aantal van besteld op 5 oktober en deze uiteraard meteen betaald.

Aangezien er naar enkele dagen nog altijd niks verstuurd was (alleen een bestelbevestiging), hier maar eens achteraan gemaild. En blijkbaar werkt MyCom tegenwoordig ook al met lokkertjes!

De SSD's waren helemaal niet beschikbaar (meer) en hadden niet eens op de website moeten staan.

Vreemd want het heeft al die tussenliggende dagen online gestaan. En ook totaal geen adequate communicatie hierover teruggehad. Waardeloos.

MyCom was vroeger één van de betere, maar ook deze werkt tegenwoordig op een bedroevend niveau (met lokkertjes). Jammer.

Vervolgens werd er nog wel een "alternatief" aangeboden (nou ja, alternatief), namelijk Sandisk SSD's met (slechts) 1/9 van TBW van de originele SSD's waarvoor ik een bestelling geplaatst had. Behalve dat waren deze Sandisk SSD's ook elder nog bijna 14 Euro goedkoper als bij MyCom. Nee, deze rommel mogen ze houden...

Maar dit was dan ook de laatste keer dat ik hier besteld heb. Voortaan maar weer bij Amazon e.d. bestellen. Goede en snelle service en, wat vooral belangrijk is, zij leveren gewoon wat er besteld wordt. Zoals het hoort!
Mik Bakker
Roosendaal

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten

website staat voor 22 uur besteld volgende dag thuis.
Dus niet! Heb ook geen bericht over gehad .Heb er zelf achter aan mogen bellen.
Ook staat op de website binnen vijf minuten iemand aan de telefoon.
Ook dat was minstens 20 minuten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Heb de persoon weg moeten sturen om onze pc te maken en we hadden dit nodig voor ons bedrijf.

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Uiteinderlijk krijg je het bestelde product ...
De producten zijn duurder dan de concurent, als het dan ook nog eens een week duurt voordat het product geleverd wordt ondanks dat er beloofd wordt om in 2 dagen te leveren zonder dat daar contact over wordt opgenomen met de klant dan is dat een zeer slechte service.
R
Haarlem

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten

Product maandag besteld. Woensdag niet compleet. Vrijdag bij navragen hoe het zit wisten ze het niet en was bestelling nog niet compleet omdat ze het vergeten waren.
A
nijkerk

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Ik heb op 25-8-2018 twee Rapoo 7100P muizen besteld. Hoorde niets, niets ontvangen. Na een week maar eens gemaild. Bestelling bleek vanuit Nijmegen verstuurd te moeten worden. Nu, weer vier werkdagen later nog steeds niets gehoord en niets ontvangen. Zelden zulke slechte service meegemaakt!
richard
hengelo