Website: www.mycom.nl
Adres: Zijlweg 26 2013DH
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

MyCom

Pluspunten
andere distributeur kiezen dan ....PostlulNL door en voor echte vieze valse klootzakken. Oprotten met mensen die mijn post open maken.
Vind postNL dus kei langzaam GVD!!! laatst bestelde ik iets uit Zwolle toch 105 km van Amsterdam verwijderd via de polder was dus geen PostNL. Volgende ochtend geleverd dus POSTnl kan van mij de ... krijgen. Zal wel aan tijd van het jaar liggen, als ik het morgen nog niet heb annuleer ik dit pakkeT en ontbind ik koop, zeker omdat het om gevoelig poststuk gaat. En als poststuk open is gemaakt dan dien ik bij verschillende organisaties en instanties een klacht in, NAAST BG.!!!
Edo

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Geen. 26 augustus bestelling gedaan zou 28 augustus geleerd worden. gebeld wordt 29 augustus. 29 augustus gebeld. er is een storing en onbekend wanneer geleverd kan worden. opdracht maar geannuleerd en naar andere aanbieder.
kom je afspraken na. Indien dit niet mogelijk is reageer pro actief en wacht niet tot klant belt.

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Eerlijk advies over upgrade, meerdere opties voorgehouden met voor- en nadelen. Scherpe prijzen. Vriendelijk personeel.
Communicatie.

Moest eerst al nabellen voor uberhaupt een offerte in vervolg op mijn e-mail te krijgen (wil je me nu als klant of niet?).

Een simpel verzoek om een afspraak te maken dat de werkzaamheden op een bepaalde dag worden uitgevoerd (zoals je bij een garage een afspraak maakt), kon niet worden gehonoreerd. Het enige dat kon worden aangeboden was spoedtarief, maar ook dat was zonder enige garantie op doorlooptijd. Enige voordeel was dat ik dan gegarandeerd in de "spoedrij" zou komen (wie wel eens vliegt weet hoe onzinnig dat is).

Uiteindelijk geef ik de pc ter upgrade in de winkel af. We spreken over het spoedtarief. Er wordt gezegd: "als u daarvoor kiest maken we nu de balie leeg en gaan we aan het werk". Ik geef aan dat dit niet hoeft en spreek de verwachting uit dat ik de pc ergens rond einde dag of volgende dag kan ophalen. Dat wordt bevestigd. Vervolgens word ik een half uur nadien gebeld of ik toch geen spoedtarief wil. En dan wordt opeens gezegd dat het zonder spoedtarief meerdere werkdagen gaat duren. Voelt als heel gluiperige manier om me te verleiden alsnog die 50 euro extra uit te geven (in rustige zomermaanden, hier trap ik niet in). Bovendien staat het haaks op toezegging medewerker in de winkel (meelezende Mycom: vraag de camerabeelden maar op).

Als ik bij een garage afspraken kan maken met de werkplaats, waarom dan niet bij jullie?
Mark

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
assortiment
onderzoek reparatiekosten € 60 laptop, zou ik terug ontvangen bij aankoop van nieuwe laptop, baas Fred is op vakantie waar afspraken mee zijn gemaakt, dus personeel is niet gemachtigd om iets te beslissen. Ja eh, wilde toch de Helderse middenstand wat gunnen.....................
Witte
Den Helder

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Het is een prima service en ze zijn heel vriendelijk
Het kan beter met behulpzaam heid als je er niet uitkomt
Meestal zijn het mensen die niet veel verstand hebben om een goed antwoord op de vraag te geven
Mariana
Roermond Nederland

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site, goede prijs
Communicatie mbt levering. Belofte "voor 16u besteld = morgen in huis" blijkt niet waar. Ik heb hiervan geen bericht gekregen dat dit langer zou duren en ook geen Track&Trace van wanneer het product dan wel zou worden geleverd. Vervelend als je daar wel op rekent.
Joris

Gepubliceerd op: 12/01/2018