Bedrijfsgegevens

Website: www.mycom.nl
Adres: Zijlweg 26 2013DH
Plaats: Haarlem
Telefoon: 036 - 7676575

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MyCom
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
593 beoordelingen (12 maanden)
1479 beoordelingen (totaal)
45142 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
88% (520)
8% (49)
1% (6)
0% (1)
3% (19)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
andere distributeur kiezen dan ....PostlulNL door en voor echte vieze valse klootzakken. Oprotten met mensen die mijn post open maken.
Verbeterpunten
Vind postNL dus kei langzaam GVD!!! laatst bestelde ik iets uit Zwolle toch 105 km van Amsterdam verwijderd via de polder was dus geen PostNL. Volgende ochtend geleverd dus POSTnl kan van mij de ... krijgen. Zal wel aan tijd van het jaar liggen, als ik het morgen nog niet heb annuleer ik dit pakkeT en ontbind ik koop, zeker omdat het om gevoelig poststuk gaat. En als poststuk open is gemaakt dan dien ik bij verschillende organisaties en instanties een klacht in, NAAST BG.!!!
Edo
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Geen. 26 augustus bestelling gedaan zou 28 augustus geleerd worden. gebeld wordt 29 augustus. 29 augustus gebeld. er is een storing en onbekend wanneer geleverd kan worden. opdracht maar geannuleerd en naar andere aanbieder.
Verbeterpunten
kom je afspraken na. Indien dit niet mogelijk is reageer pro actief en wacht niet tot klant belt.
Klant

Gepubliceerd op: 12/09/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Eerlijk advies over upgrade, meerdere opties voorgehouden met voor- en nadelen. Scherpe prijzen. Vriendelijk personeel.
Verbeterpunten
Communicatie.

Moest eerst al nabellen voor uberhaupt een offerte in vervolg op mijn e-mail te krijgen (wil je me nu als klant of niet?).

Een simpel verzoek om een afspraak te maken dat de werkzaamheden op een bepaalde dag worden uitgevoerd (zoals je bij een garage een afspraak maakt), kon niet worden gehonoreerd. Het enige dat kon worden aangeboden was spoedtarief, maar ook dat was zonder enige garantie op doorlooptijd. Enige voordeel was dat ik dan gegarandeerd in de "spoedrij" zou komen (wie wel eens vliegt weet hoe onzinnig dat is).

Uiteindelijk geef ik de pc ter upgrade in de winkel af. We spreken over het spoedtarief. Er wordt gezegd: "als u daarvoor kiest maken we nu de balie leeg en gaan we aan het werk". Ik geef aan dat dit niet hoeft en spreek de verwachting uit dat ik de pc ergens rond einde dag of volgende dag kan ophalen. Dat wordt bevestigd. Vervolgens word ik een half uur nadien gebeld of ik toch geen spoedtarief wil. En dan wordt opeens gezegd dat het zonder spoedtarief meerdere werkdagen gaat duren. Voelt als heel gluiperige manier om me te verleiden alsnog die 50 euro extra uit te geven (in rustige zomermaanden, hier trap ik niet in). Bovendien staat het haaks op toezegging medewerker in de winkel (meelezende Mycom: vraag de camerabeelden maar op).

Als ik bij een garage afspraken kan maken met de werkplaats, waarom dan niet bij jullie?
Mark
Arnhem

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
assortiment
Verbeterpunten
onderzoek reparatiekosten € 60 laptop, zou ik terug ontvangen bij aankoop van nieuwe laptop, baas Fred is op vakantie waar afspraken mee zijn gemaakt, dus personeel is niet gemachtigd om iets te beslissen. Ja eh, wilde toch de Helderse middenstand wat gunnen.....................
Witte
Den Helder

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Het is een prima service en ze zijn heel vriendelijk
Verbeterpunten
Het kan beter met behulpzaam heid als je er niet uitkomt
Meestal zijn het mensen die niet veel verstand hebben om een goed antwoord op de vraag te geven
Mariana
Roermond Nederland

Gepubliceerd op: 27/04/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Overzichtelijke site, goede prijs
Verbeterpunten
Communicatie mbt levering. Belofte "voor 16u besteld = morgen in huis" blijkt niet waar. Ik heb hiervan geen bericht gekregen dat dit langer zou duren en ook geen Track&Trace van wanneer het product dan wel zou worden geleverd. Vervelend als je daar wel op rekent.
Joris
Eindhoven

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: ja


Disclaimer