Website: http://www.nailways.nl
Adres: Terp 21 1822ED
Plaats: Alkmaar

Nailways is de shop voor al jouw nagel, nail art, stempel, foil, nagellak, acryl -en gel producten en meer...

Nailways levert altijd trendy en goedkope producten.

Nailways, you'll nail it!

Nailways
9.6

Pluspunten
Perfect gewoon alle producten op tijd geleverd en de producten zijn van goed kwaliteit ik ben zeer tevreden
Alleen zou ik nog graag meer Nederlands op de site zien en ik hou van nog meer uv gel kleuren zou ik wel tof vinden
Antwoord Nailways
Beste Keirsmakers Annelien, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Misschien is ons blog: www.nailwaysblog.nl een aanrader, deze is helemaal in het Nederlands :). In de toekomst gaan we zeker nog meer UV Gel kleuren toevoegen aan het assortiment. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Keirsmakers annelien
2500 lier

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Geweldige service! Steeds een extra cadeau bij de levering!
Mijn lamp was stuk geleverd, en heb er twee extra teruggekregen! Heek blij over dit bedrijf, prijs/kwaliteit zeer goed!!
GEEN

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website, up to date met nieuwe producten
Antwoord Nailways
Beste Amber, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Amber
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Altijd n leuke verrassing erbij.
Maar bovenal een top-oplossing voor verkeerd geleverd artikel
wat actiever op twitter, zou fijn zijn!! (voor diegenen die geen Facebook (meer) hebben)
Antwoord Nailways
Beste Carien Hendriks, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Duidelijk een goed verbeterpunt :), waar we zeker naar gaan kijken. We zijn in ieder geval begonnen bij het nailwaysblog.nl om daar actiever te worden. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Carien Hendriks
Austerlitz

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Ik vroeg al een tijdje om een bepaalde cjs plate en het moment dat ie op de site stond hebben ze contact opgenomen op facebook dat ie er is, super!!

Antwoord Nailways
Beste Roelien, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring met foto. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Roelien
Emmen

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Duidelijk en snelle levering
Nvt
BEUSICHEM

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, uitgebreid assortiment en goede klantenservice!

Antwoord Nailways
Beste Saskia, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Saskia
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Goed verpakt.
Snelle en correcte levering.
Verzendingskosten zijn nagal duur

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Snelle levering van de artikelen. Veel keuze voor producten en goed kwaliteit.

Antwoord Nailways
Beste Melanie, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Melanie
Alkmaar

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Top website! Had problemen met mijn topcoat en daarvoor gemaild en een passende oplossing gevonden! Top service! Ik blijf zeker bestellen en de kwaliteit van de producten zijn super en altijd een snelle levering naar Belgiƫ
Antwoord Nailways
Beste Kelly, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring en fijn om te horen dat de top coat bevalt. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Kelly
Lovendegem