Website: http://www.nailways.nl
Adres: Terp 21 1822ED
Plaats: Alkmaar

Nailways is de shop voor al jouw nagelproducten; stempelplaten en lak, nailart, foils, nagellak, acryl -en gel producten en meer...

Nailways levert altijd trendy en goedkope producten.

Nailways, you'll nail it!

Nailways
9.7

Pluspunten
very kind! Great product ultra fast shipping

Rebekka
M├╝nchen

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Altijd secuur snelle levering keurig verpakt en nog een leuk cadeautje bij je bestelling toppers !!!!
Geen altijd prima service!!!!
Samantha
Heeg

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit en heel correct!
Vriendelijk bedankt voor het mooie kadootje!

Antwoord Nailways
Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor het delen van je uitgebreide Nailways ervaring met foto. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Miranda

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Fast service. Good quality product!

Antwoord Nailways
Dear Emwajee, Thank you for sharing your Nailways experience. With kind regards, Team Nailways
Emwajee
Thailand

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Nailways levert heel snel. Alle spullen zijn van goed kwaliteit en worden netjes verpakt verstuurd. Prijzen zijn goed en hebben vaak leuke acties. Verder vind ik het echt ontzettend leuk dat ze steeds een gul presentje mee sturen.

Antwoord Nailways
Beste Melanie Hartelijk bedankt voor het delen van je uitgebreide Nailways ervaring met foto. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Melanie
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Super mooie stempels, kwaliteit. Snelle levering, mooi gratis kado. Altijd leuk. Een aanrader. Hier ga ik zeker mijn volgende stempels bestellen.
Geen, super bedrijf.
Antwoord Nailways
Beste Lyndsay Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Lyndsay
Kontich

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Snelle levering. Mooi product gehad en goed verpakt

Antwoord Nailways
Beste Hamilton hair and beauty, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Hamilton hair and beauty

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Duidelijke site. Goed geïnformeerd over levering.
Pakketje goed ontvangen.

Antwoord Nailways
Beste Schoonheidssalon Dominique, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Schoonheidssalon Dominique
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit! Leuke spulletjes! Snelle service!

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Snelle verzending, producten en merken die verder niet bij andere Nederlandse webshops verkrijgbaar zijn.
Verzendkosten zijn wat hoog voor alleen een stamping plate die door de brievenbus past.
Antwoord Nailways
Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. We zullen je verbeterpunt zeker meenemen. Wij willen namelijk altijd de zo laagst mogelijke verzendkosten berekenen. Maar omdat wij willen dat onze klanten hun pakketjes kunnen volgen, versturen wij alles met track&trace en dus ook de brievenbuspakketjes. Met vriendelijke groet, Team Nailways