Website: http://www.nailways.nl
Adres: Terp 21 1822ED
Plaats: Alkmaar

Nailways is de shop voor al jouw nagelproducten; stempelplaten en lak, nailart, foils, nagellak, acryl -en gel producten en meer...

Nailways levert altijd trendy en goedkope producten.

Nailways, you'll nail it!

Nailways
9.7

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
No problems, not my first orders. Now there are various international shipping choices and I received some gifts as well. Great service every time.

Antwoord Nailways
Thank you for sharing your Nailways experience. With kind regards, Team Nailways

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Top

Antwoord Nailways
Beste Nails & Fun, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Nails & fun
Katwijk

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle bezorging, goede kwaliteit en veel leuke producten.
ik heb bij mijn eerste (en tot nu nog enige) bestelling geen bevestigende email ontvangen dat mijn bestelling is doorgekomen, maar het geld was al wel overgemaakt. Dit vond ik een beetje zorgwekkend en ik zou het fijn vinden als er wel iets ter bevestiging gemaild werd.
Antwoord Nailways
Beste Fenne, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Nailways stuurt altijd bevestigingsmails. Wij hebben daarom naar uw mailadres gekeken en gezien dat er in uw mailadres een letter miste t.o.v. het nu door KiYoh ontvangen adres. Dit hebben wij voor u aangepast en daarop nogmaals de mail verzonden. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Fenne

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering. Netjes verpakt
??
Antwoord Nailways
Beste Cindy, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Cindy
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Super snelle levering, fijne producten en mooie prijs. Super leuk stempel plaatje gekregen als cadeautje. Zeker een aanrader
Antwoord Nailways
Beste Ilse, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Ilse
Deventer

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs

Antwoord Nailways
Beste Karoline On Line, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Karoline On Line
Weesp

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Was weer snel binnen gekomen! Met oa een goodie bag, altijd leuk! Wat ik me wel afvraag, Ik had als gratis cadeau een stamping plate gekozen maar zat niet apart in de doos, zat deze in de goodie bag?

Antwoord Nailways
Beste Roelien, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Het gratis cadeau stoppen wij inderdaad altijd bij de goodie bag erin. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Roelien
Emmen

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Heel leuk om een gratis extraatje te krijgen. Je kan zelf kiezen wat voor extraatje. Ik koos voor een stamping plate en tot mijn grote verbazing bleek het ook nog een Valentijns variant te zijn met allemaal hartjes. Hoe leuk!
Antwoord Nailways
Beste Charlie, Hartelijk bedankt voor het delen van je Nailways ervaring. Met vriendelijke groet, Team Nailways
Charlie

Gepubliceerd op: 13/02/2019