Website: www.natusor.nl
Adres: Industrieweg 154D 5683CG
Plaats: Best

Natusor Gezondheidsproducten B.V. staat voor gezond worden, zijn en blijven. Dát is onze drijfveer. We zijn een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten.

Natusor

Pluspunten
Een heel goed bedrijf top

Beste Karin,

Mag ik je eerst bedanken voor het schrijven van deze prachtige beoordeling? Wij waarderen het enorm dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen! Dat wij van jou een 10 mogen ontvangen, dat vinden wij al helemaal prachtig. Fijn dat we in jouw ogen een goed bedrijf zijn :-), leuk om te lezen!

van Wiiegen
Etten leur

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Beste Mandy,

Allereerst hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Wat mooi dat we van jou een 10 hebben gekregen! Hopelijk is dus alles vlekkeloos voor je verlopen én heb je geen verbeterpunten voor ons. Mocht het wel zo zijn, neem dan even contact met ons op? :-) Tot de volgende keer!

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Snel levering

Beste Talbi,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Wij zijn ontzettend blij met deze 10! Fijn dat je pakketje snel geleverd is, zo hoort het in onze ogen ook te gaan. Kom je snel nog eens kijken?

Talbi
België

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Altijd correcte service, goede producten voor redelijke prijs.
Steeds snelle levering en goede communicatie.

Beste Tim,

Hartelijk dank voor je beoordeling: een 10! Super om te lezen dat je onze service correct vindt en dat de prijs/kwaliteitverhouding in jouw ogen goed is. Goede communicatie en snelle levering staan bij ons óók hoog in het vaandel, dus fijn dat het bij jou zo gegaan is! Tot de volgende keer ;-).

Tim
Broechem

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
prima afhandeling plus heel snel en overzichtelijk
aanrader

Beste Cindy,

Mag ik je eerst bedanken voor het schrijven van je beoordeling? Fijn dat de afhandeling voor jou goed is gegaan én overzichtelijk was. Ontzettend bedankt voor de kreet: aanrader! Én de 10 uiteraard. Tot de volgende keer!

Cindy
Averbode

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Overzichtelijk, goede prijs/ kwaliteit, vlotte en correcte levering

Beste Anita,

Allereerst wil ik je ontzettend bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Dat we van jou dan ook nog een 10 mogen krijgen, is helemaal fantastisch. Jij noemt overzichtelijkheid, een goede prijs/kwaliteit en een correcte levering: daar staan we voor! De volgende keer doen we weer hetzelfde, beloofd. Tot dan!

Anita
Rekem

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Snelle levering duidelijke voorlichten

Beste Harold,

Bedankt voor je mooie beoordeling: een 10! Wauw. Fijn dat je heb genoten van een snelle levering en dat we je duidelijk hebben voorgelicht over de producten die jij aan wilde schaffen. Zien we je nog eens terug?

Creatieve Geesten
Alphen aan den Rijn

Beste Simone,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wij waarderen het enorm dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Een 9 is natuurlijk al fantastisch, maar ook wij begrijpen dat het nog niet helemaal perfect is. Wil jij samen met ons naar een 10? Mochten er nog verbeterpunten bij je opkomen, laat deze dan even aan ons weten. Zien we je nog eens terug?

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Uitstekende service.
Wat mij betreft niet
Beste Helga,

Een 10, wat mooi! Wij waarderen het enorm dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. En het feit dat we dan ook nog mogen lezen "uitstekende service", voelt heel goed. Zien we je nog eens terug? Tot snel!

Helga Koster
1315LP Almere

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling, goede service

Beste Mireille,

Mag ik je als eerste hartelijk danken voor deze prachtige beoordeling? Een 10, wauw! Fijn dat je van een snelle afhandeling en onze goede service hebt genoten. Dat vinden wij echt heel leuk om te lezen. Kom je nog eens terug?

Mireille
Mol, België