Kiyoh lanceert een nieuwe versie van jouw reviewsysteem

28/06/2019

Wanneer

Tot en met juli zetten we geleidelijk al onze klanten op het nieuwe platform.

De migratie van jouw account gebeurt in twee fases! Dit is noodzakelijk om er voor te zorgen dat je zo min mogelijk hinder ondervindt tijdens de migratie. Zo kun je zonder vertragingen reviews blijven verzamelen.   In de eerste fase zijn al jouw accountgegevens en reviews zonder review omschrijving overgezet naar het nieuwe review systeem. Nadat alle accounts zijn gemigreerd worden in fase twee de review beschrijvingen toegevoegd.

Zodra je toegang hebt

Om er samen een succes van te maken, vragen we je om na de update een aantal zaken zelf of met hulp van je webdeveloper te regelen:

• De koppelingen met de webshop software voor o.a. automatisch uitnodigen blijven actief.
  • Als u gebruik maakt van een externe plugin, dient u bij de ontwikkelaar van de plug-in te informeren of deze nog bruikbaar is. Mocht de ontwikkelaar daar vragen over hebben kan deze contact met ons opnemen.
  • Maak je gebruik van de XML-feed, haal dan bij de publicatieopties jouw nieuwe feed op.
  • Je huidige vragenlijst wordt na de update vervangen naar de basis vragen, middels de optie "Export reviews uit vorig platform" kun je je vragenlijst inzien en daarna opnieuw aanmaken.
  • Alle links (bv. Easy Invite Link of Facebook pagina) worden geredirect, maar pas deze binnenkort aan je kunt alle links die je gebruikt terug vinden in je account.
  • De nieuwe widget code vind je onder Publiceer.

Let op: De bovenstaande punten zijn pas te regelen nadat je toegang hebt.

Jouw online reputatie

Samen werken we aan de online reputatie van jouw bedrijf. Met het vernieuwde Kiyoh zijn we in staat om onze diensten, nu en in de toekomst, verder voor je te optimaliseren. Zo wordt het verzamelen en publiceren van klantbeoordelingen nog makkelijker.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Laatste nieuws
Volg ons op