Mailserver tijdelijk gestopt

14/10/2019

Momenteel kampen wij met problemen op de uitgaande mailserver. Vanwege deze problemen zijn er meerdere keren uitnodigingen verstuurd de afgelopen dagen en in sommige gevallen naar dezelfde klant. Uiteraard is dit niet de bedoeling.

Vanwege deze symptomen hebben we besloten de mailserver tijdelijk helemaal te deactiveren.

Er loopt nu een onderzoek naar de oorzaak en zodra mogelijk zal de mailserver gereactiveerd worden.

Verdere updates inzake deze issue volgen hier.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!