Gepland onderhoud a.s. zaterdag

31/10/2019

Beste klant,

Wij werken continu aan het verbeteren van ons reviewplatform. Daarmee zorgen wij ervoor dat de kwaliteit hoog blijft.

Graag informeren wij je over werkzaamheden a.s. zaterdag 2 november tussen  10.00 en 17.00 uur.

Goed om te weten

• Gedurende dit onderhoud kun je hinder ondervinden tijdens het inloggen op jouw review dashboard.
  • De werkzaamheden hebben geen invloed op overige functionaliteiten; je klanten kunnen nog steeds beoordelen.
  • Widgets of andere publicaties worden nog steeds getoond en bijgewerkt.

Heb je nog vragen?
Kijk op onze website of neem contact op per mail via info@klantenvertellen.nl / info@kiyoh.nl  Telefonisch zijn we van maandag tm vrijdag  via 013-7009709 / 013-700970 bereikbaar.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!