Website: https://www.norah.eu/
Adres: Westerwerf 10 1911JA
Plaats: Uitgeest

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

Norah
8.2

Pluspunten
Erg duidelijk met informatie o.a. over de bestelde zending,alsook in de winkel vriendelijk en duidelijk personeel.
Irene
Roosendaal

26/04/2017

Pluspunten
Het gratis ophalen van een artikel in een dichtstbijzijnde winkel.
Het artikel dat je retour wil sturen ook in een norah winkel kan afgeven waar je het hebt opgehaald

26/04/2017

Pluspunten
Leuke kleding, heel gevarieerd aanbod, goed uitgestald op kleur en in combinaties. Ruim in de maten en personeel wat op een prettige, niet opdringerige manier weet in te schatten welke aandacht nodig is.
Geen idee.
Els
Hazerswoude

26/04/2017

Pluspunten
snelle levering. goede prijs-kwaliteit verhouding.

Astrid
Neeritter

26/04/2017

Pluspunten
leuke betaalbare mode. Snelle levering.
geen verbeterpunten, erg tevreden.
Els
Zuidveen

26/04/2017

Pluspunten
Producten die goed bij mij passen.
daarom krijgen jullie een positieve aanbeveling
Wachtwoord kon ik niet aanmaken omdat ik een klantnummer in de winkel had aangemaakt.
Aangevraagd wachtwoord moest uiteindelijk handmatig en kwam toen nog pas > 24 uur later via de mail binnen; zelfs 2 wachtwoorden.
Levering duurt erg lang. Bij invulling van deze enquĂȘte weet ik dat mijn bestelling onderweg is, maar ik heb nog geen bericht dat deze ook daadwerkelijk is aangekomen. Het is nu 11 april en ik heb op 3 april willen bestellen, maar door wachtwoord op 4 april besteld......dus meer dan een week nu.
Staat in schril contract met andere bedrijven.

telefonistes waren niet allemaal geheel ingewerkt toen ik belde; ik moest teruggebeld worden; ik heb zelfs 2 keer gebeld omdat het beloofde wachtwoord er niet was.....mailtje dus pas 24 uur later ipv de beloofde minuut.
Joke
Zeijen

Pluspunten
Bestselling nog steeds niet binnen
Jeannette Hakkaart
Zevenaar

26/04/2017

Pluspunten
Hele leuke kleding en niet duur
Gaan al verhuizen naar nieuwe winkel dus meer ruimte en keus
Clara
Nieuwgein

25/04/2017

Pluspunten
Leuke en fleurige jurken. Ook in een wat grotere maat.
Zou graag wat meer natuurlijke materialen willen.
Mary
Alkmaar

25/04/2017

Pluspunten
Maatvoering past bij de Nederlandse vrouw
Meer broeken

25/04/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ