Website: https://www.norah.eu/
Adres: Fahrenheitstraat 8 1704 RK
Plaats: Heerhugowaard

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

Norah
8.2

Pluspunten
Leuke kleding voor een leuk betaalbare prijs
Ik heb een top besteld en afgerekend maar kreeg kort daarop de mededeling dat de top toch niet geleverd kon worden:( en mijn geld terug gestort zou worden. Dit was een grote domper!! Blij met een leuke aankoop uit de sale en per slot van rekening helemaal niet blij. Zorg daarom dat de online verkoop goed is bij gewerkt om zulke teleurstellingen te voorkomen.

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Leuke betaalbare kleding
Had jurkje besteld maar bleek toch niet op voorraad, volgens webshop wel, betaald en in volle verwachten wanneer het zou komen. Toen de teleurstellende mail. Niet voorradig erg jammer, maar vraag me af hoe dit kan. Verder alles keurig af gehandeld kan niet anders zeggen.
Astrid
Heiloo

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Kleding van een goede kwaliteit/prijs verhouding. Maat 36 past gewoon goed.
Ik kreeg geen bericht dat het pakket afgeleverd was bij de winkel dus was bijna vergeten langs te gaan.
Gill
Linschoten

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Leuke kleding voor een betaalbare prijs.

Agnes

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Vriendelijk en goed geholpen in de winkels
Ik had iets via de site bestelt en kreeg later bericht dat het uitverkocht was. Nog die zelfde week stond het weer op de site,maar kreeg ik geen bericht dat het er weer was. Jammer.
Riet
Obdam

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
prijzen zeer aantrekkelijk
leuke vlotte collectie
fijne winkels
te weinig maat 48 in de winkels en op de webshop
stevige vrouwen geen dunne stoffen , dat tekent enorm ,liever een wat stevigere stof
graag wat vaker viscose linnen of katoen gebruiken , jullie gebruiken erg veel synthetische materialen , die zitten vaak erg benauwd
aangeknipte mouwen ongeschikt voor vollere armen
vaak is in een filiaal een bepaald artikel nog wel verkrijgbaar , jammer dat het niet naar een winkel in de buurt gebracht kan worden
de maten kloppen vaak niet en dat is jammer bij x two kan ik blindelings een 48 bestellen en die zit altijd goed
bij jullie wisselen de maten nogal en lopen soms 2 maten achter
brigitte
abbenes

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Kwantiteit tov kwaliteit top. Klantvriendelijk personeel in winkel.
Ga zo door daar waar nodig training aan personeel blijven geven. Wees er v t personeel dan xijn zij ervoor de leiding en blijft de omgang met klant hoog in vaandel staan.
Petra
De Meern

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Voor het eerst online bij Norah besteld. Prima gegaan, helaas paste de kleding niet, maar alsnog geslaagd in de winkel. Ook toen ik contact had met klantenservice, erg goed geholpen.
Ingrid
Assen

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ